bulle Adioli

1. Data: 2002-04-08 12:48:33

Temat: bulle Adioli
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W trakcie spotkania warszawskiego ( 2.04) w Senatorze zeszliśmy oczywiście
na temat gotowania. Miedzy innymi pojawił się watek drożdżowy. Dziewczyny
zachwycały się bullami swenskimi Adioli. Po takiej zachęcie MUSIAŁAM je
zrobić. Jak postanowiłam tak zrobiłam polowe z cynamonem ( boskie) a polowe
z powidłami śliwkowymi ( niestety trochę wyciekło i się lekko przypaliły).
Szczerze polecam bo i smaczne i proste i szybkie ( tzn jak już się ciasto
wyrobi i odczeka to potem chwila moment, i piecze się pare minut)
Daga

1. Data: 2002-04-09 07:38:51

Temat: Re: bulle Adioli
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>z powidłami śliwkowymi ( niestety trochę wyciekło i się lekko przypaliły).

Czyzbym mrugnela, kichnela i cos mnie ominelo? I dlaczego Adiola
po prostu nie przyniosla bulli do Senatora, by nas karmic
podstolowo????
czy do pytania mam zalaczyc podanie z 3 zdjeciami?

Krysia, marna w drozdzach ale stale ciekawa

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-09 07:49:00

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyzbym mrugnela, kichnela i cos mnie ominelo? I dlaczego Adiola
> po prostu nie przyniosla bulli do Senatora, by nas karmic
> podstolowo????
> czy do pytania mam zalaczyc podanie z 3 zdjeciami?

Moze jak sie rzucilas na te swoja golonke(znaczy nie doslownie swoja;-))))))
to inni pod stolem te bulle wrabali...

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2002-04-09 09:36:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Moze jak sie rzucilas na te swoja golonke(znaczy nie doslownie swoja;-))))))
>to inni pod stolem te bulle wrabali...
>
>pozdrawiam serdecznie
>Basia

czy ja wiem?.....mnie rozmiar mojej golonki (i doslownie i w
przenosni) nieco oszolomil, wiec siedzialam mozno
zamurowana...nie mowiac juz o nowym zwiazku Mojego Kota z
Kociaciocia....to czym ja teraz jestem???

Krysia

P.S. Ide do sklepu - potrzebuje oliwy - winegret a la
Nieszkowskie (z szalotkami) czeka i popiskuje, salata plus rozne
takie wdziecza sie na talerzu, nawet sery sa a oliwy
ani-ani...wyszlo mi, ze rodzina w czasie mojej nieobecnosci
zjadla wszystkie cytryy, troche makaronu i wypili cala
oliwe....poza tym, ze kosz pelen podejrzanych opakowan a la
Zaslupie

1. Data: 2002-04-09 09:49:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>...nie mowiac juz o nowym zwiazku Mojego Kota z
>

>To Ty mialas ze soba kota???Gdzie go trzymalas - w tej przepastnej torbie??

Basiu ja nie MIALAM, ja MAM...ale to chyba nie tajemnica
panstwowa, hehehehehehehehhehehehehehehe

Macabra robi za Mojego Kota...nie zauwazylas podpisu K.K. lub K.
Kot????

a torba sie rozleciala w podrozy...do Warszawy doleciala otwarta
(ale spaszczona mocnym pasem podroznym), potem urwali jedna
raczke (nie dziwie sie, ze i drugiej tez nie), potem w drodze
..odpadlo jedno kolko, a ja z zainteresowaniem czekalam, CO
jeszcze moze odleciec.
No ide po te oliwe

Krysia

1. Data: 2002-04-09 09:50:49

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

...wyszlo mi, ze rodzina w czasie mojej nieobecnosci
> zjadla wszystkie cytryy, troche makaronu i wypili cala

to by nawet pasowalo, jak chlali oliwe to musieli zagryzac cytrynami,
inaczej dokumentnie by ich zemdlilo;-))
Makaron pewnie byl gotowany dla Psinki, chociaz nie, Psina w hotelu, czyli
sami go zjedli

pozdroweczka
Basia

1. Data: 2002-04-09 11:01:10

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

> zamurowana...nie mowiac juz o nowym zwiazku Mojego Kota z
> Kociaciocia....to czym ja teraz jestem???

Nie pamietam kim jest Kociaciocia dla Ciebie? Czemu mi sie kojarzy, ze zona
(rzonom), z czego nalezaloby wnioskowac, ze tworzy sobie harem? Bylabys wiec
wspolzona (wspuurzonom)

Twoj Kot

1. Data: 2002-04-09 11:10:41

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wiecie co, pogubilam sie zupelnie w tych malzenskich powiazaniach i az
> strach mnie ogarnia jak pomysle, jakie dzieci moga z tego wyniknac...

Ale dzieci juz sa ;-)

Pozdr.
Adiola

1. Data: 2002-04-09 11:15:21

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:uh65bu84u9jh88ppb2vvpqf0tr3ra2pgjr@4ax.com...
> [...]
> podstolowo????
> czy do pytania mam zalaczyc podanie z 3 zdjeciami?
>
> Krysia, marna w drozdzach ale stale ciekawa

Mialam przyniesc, ale pomyslalam, ze nie bede drzewa do lasu ciagnac....,
heh, zebym ja wiedziala, ze Ty Krysiu bys je chciala ..., nie ma problemu,
przy najblizszym Twoim przyjezdzie otrzymasz ode mnie wypiek z calej blachy
:-))). Szczegoly omowimy na privie ;-).

Pozdr.
Adiola

P.S.1 Ciesze sie , ze cala i zdrowa dojechalas do domku :-)).
P.S. 2 Przyprawy sa boskie :-))

1. Data: 2002-04-09 11:18:42

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to - to obie Krysie maja wspolne dzieci?
>
> ladne te dzieci? Po ile maja rak i nog? ;-)))

Dzieci sliczne i nawet dorosle sie urodzily ;-), tylko juz nie kojarze z kim
one, bo i Ramzes i Grazynka Sz. brala udzial w tych zajsciach ;-).

Pozdr.
Adiola

Ciasto---Bawole oczy
Poszukuje :)))
Wino w zupach
Obejrzalam Maklowicza i zrobilam pyzy...
palony cukier