Adres Kliniki - dr Orłowski

1. Data: 2007-12-09 18:58:58

Temat: Adres Kliniki - dr Orłowski
Od: "basic76" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien Dobry Wieczor :)

czy ktos zna adres prywatnej kliniki, wktorej przyjmuje prof. T. Orłowski? I
nie chodzi mi o klinike chorób płucnych na Płockiej 26.

Z gory uprzejmie dziekuje.

Pozdrawiam serdecznie,
Basia

2. Data: 2007-12-10 16:41:36

Temat: Re: Adres Kliniki - dr Orłowski
Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Gru, 19:58, "basic76" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> czy ktos zna adres prywatnej kliniki, wktorej przyjmuje prof. T. Orłowski? I
> nie chodzi mi o klinike chorób płucnych na Płockiej 26.

Dowiesz sie w Klinice . simply call
Prof. dr hab.
Tadeusz Orłowski
Klinika ChirurgiiInstytut Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Płocka 26
01-138 Warszawa
tel./fax. 0-22 43-12-266
fax. 43-12-455
e-mail: t...@i...edu.pl

pa kynast

3. Data: 2007-12-10 18:48:01

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Dec 2007, basic76 wrote:

> czy ktos zna adres prywatnej kliniki, wktorej przyjmuje prof. T. Orłowski? I
> nie chodzi mi o klinike chorób płucnych na Płockiej 26.

Basiu,
klinika na Płockiej 26 - to nie jest prywatna klinika tylko Instytut
Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie http://www.igichp.edu.pl
Prof. Orłowski jest chirurgiem klatki piersiowej i głównie
zajmuje się tymi postaciami raka płuca, które mogą być leczone
operacyjne (nie wszystkie mogą) lub leczeniem skojarzonym
to znaczy operacyjnie i chemioterapią. Diagnosytką i leczeniem
tych postaci raka płuca, które w ogóle nie kwalifikują się
do operacji zajmuje się w tym Instytucie III Klinika Chorób Płuc
(Prof. Roszkowski) ale chyba w kooperacji z Instytutem Onkologii,
ponieważ nie ma tam radioterapii.
Basiu, czemu jesteś taka nieufna? Przecież pytałem Ciebie jaki
to jest rodzaj raka (chyba, że w ogóle nie został jeszcze
zdiagnozowany) nie po to aby Cię zbyć ale po to aby móc
Tobie jaknajlepiej doradzić.
Ew. może jutro zadzwoń - numer telefonu masz na mojej stronie

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz