Re: Agata 25 lat, stawiam ?wieczk? dla ciebie Agato.

Data: 2012-11-03 15:47:23
Temat: Re: Agata 25 lat, stawiam ?wieczk? dla ciebie Agato.
Od: "Chiron" <i...@g...com>

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
news:50953b0f$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
>>> 1. Każdemu zapewnia się wolność sumienia i religii.
>>> 6. Nikt nie może być zmuszany do uczestniczenia ani do nieuczestniczenia
>>> 1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz

> Nawzajem! Szkopuł w tym, że ja modlę się do Swarożyca!
>
> rozmodlony

Modlisz się więc do Swarożyca, ale według wskazańEwangelii. Zaiste-
pokręcony jesteś:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron