Agresywny pies sąsiada

11. Data: 2006-04-01 07:36:38

Temat: Re: Agresywny pies sąsiada
Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr_boncza"

> Są ultradźwiękowe odstraszacze dla psów. Naprawdę skutecznie działają.
> Możesz taki emiter ustawić blisko płotu i ciapek będzie się zamykał na
> strychu albo w piwnicy.

tylko dlaczego chcesz karac psa za glupote wlasciciela?:-(

ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

12. Data: 2006-04-01 08:00:49

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Mar 2006 22:37:18 +0200 I had a dream that [edymon]
<m...@a...pl> wrote:
>Przypominam, ze nie ma glupich psow. Sa tylko glupi _wlasciciele_ psow.

To bardzo ciekawe, co piszesz. A wiesz, że u psów zdiagnozowano ileśtam
chorób psychicznych? I co - jak dany piesek po prostu zwariuje, to winny
jest właściciel?
Ja wiem, że ogólnie masz rację, tylko to niesłuszne uogólnienie.
Są psy, z których nawet idealny właściciel nie zrobi niczego dobrego.

--
Grzegorz Janoszka

13. Data: 2006-04-01 09:19:56

Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> 1. porozmawiac z sasiadem zeby porozmawial z psem
> 2. jesli nie pomoze to duza ilosc trutki na szczury w kawale miesa
>
> wyjscia 2 nie polecam jesli nie chcesz miec na ostrym pienku z sasiadem.
> choc mozna to obejsc - wyjechac na tydzien i poprosic kogos aby 2. dnia
> nieobecnosci laskawie podrzucil bydleciu padline pod pysk. Czyli "ktos
> otrul mi psa... ten upierdliwy sasaid wyjechal, wiec pewnie nie on".
>
> pozdr

Modl sie po nocach zebym Cie nie spotkal w zyciu.

14. Data: 2006-04-01 09:46:47

Od: "Jacek R. Gruszczynski" <j...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezar Ponti" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> Modl sie po nocach zebym Cie nie spotkal w zyciu.

jakie wiec inne wyjscie proponujesz w przedmiotowej sprawie? Zawsze
mozna przez pare lat bac sie wychodzic do wlasnego ogrodu, a gdy juz sie
podniesie plot - zawsze mozna bedac we wlasnym ogrodzie przez pare lat
psioczyc (jakie ladne slowo) na bydle ujadajace za plotem. przypominam ze
wariant drugi zaproponowalem w ostatecznosci - pierwszy to rozmowa
terapeutyczna

15. Data: 2006-04-01 10:03:28

Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> psioczyc (jakie ladne slowo) na bydle ujadajace za plotem. przypominam ze
> wariant drugi zaproponowalem w ostatecznosci - pierwszy to rozmowa

Powiem Ci cos.
Jest mase innych sposobow.

Po pierwsze rozmowa z wlascicielem dogadanie sie z nim moze postawic
wiekszy plot oplesc go mata przez ktora nie bedzie widzial nic dzieki temu
nie bedzie tak
sie darl (u mojego znajomego dokladnie to zadzialalo)

Po drugie jesli gosc jest niereformowalny to meczyc go straza miejska
bo stwarza zagrozenie psem nie dosc zabezpieczenionym przed obcymi ludzmi
po prostu zadzwonic do strazy i powiedziec im zeby spisali protokol i wrazie
tragedi oni (staz miejska) beda odpowiadali bo nie zrobili nic w tym
kierunku.

Po trzecie ktos bardzo dobrze napisal ze mozna sie zaprzyjaznic z psem
nie ma psow z ktorymi sie tego nie da zrobic mozna to robic systematycznie
nawet na wlasna reke ale najlepiej z wlascicielem rownolegle po czyms takim
nawet najbardziej zajadly pies nie bedzie ujadal na kogos kogo dobrze zna i
lubi.

Wyjscie z truciem psa jest najgorsze z mozliwych mi psa zabili w sposob taki
ze do miesa wsadzili potluczone szklo... Okazalo sie ze gosc ze zlosci to
zrobil
moj pies nie szczekal i nikomu nie przeszkadzal po prostu kaczka sasiada
przeskoczyla za ogrodzenie do miejsca gdzie pies sie znajdowal i pies
zdusil ja. Najsmieszniejsze jest to ze gosc mi dopiero powiedzial o tym
jak sie dowiedzialem ze on to zrobil. Nic mi nie mowil wczesniej ze moj pies
zdusil jego kaczke. Co sie pozniej stalo z zabojca mojego psa nie bede mowil
ale poniosl czesc kary jaka powinen.
I tak sie wlasnie krag zamyka.
Wiec jak widzisz jest pare innych sposobow na takie rzeczy.
Mnie irytuje krzyk dzieci sasiada i gosc ktory u mojego ojca podlacza
sie dorury z gazem rura od odkurzacza - czy uwazasz ze mam ich wytruc ?
Pomysl czasami zanim napiszesz cos bo to co napisales oprocz
zalosnego podejscia do zycia ma inne skutki prawne do naklaniania
do otrucia psa.

16. Data: 2006-04-01 11:19:05

Od: "II Artur II \(Malawi Shop\)" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Secretgarden" <s...@t...pl> napisał w
wiadomości news:0c04.00000105.442d1a31@newsgate.onet.pl...

> 1/chcemy postawić wyższe,bezpieczniejsze ogrodzenie -jakie przepisy prawne
> dotyczą takiej sytuacji (czy obie strony mają na to wyrazić zgodę i gdzie
> takie pismo się składa),kwestia podzialu kosztów

Witaj

Mialem podobny przypadek ale nie chodzilo o psa tylko wscibska sasiadke.
Probowalem sie z nia dogadac zeby postawic plot ale nie wyrazila zgody bo
stwierdzila ze bedzie jej zacieniac dzialke. Kolejnym argumentem bylo to ze
plot z siatki jest w dobrym stanie i nie potrzeba go wymieniac oraz to ze
ona do niczego sie nie dorzuci bo nie ma pieniadzy. Pozatym ona juz kiedys
wydala pieniadze na siatke i jest jej wlasnoscia (wtedy kiedy jeszcze tam
nie mieszkalismy).
W koncu postawilem ptot z paneli, 1,90 wysokosci. Postawilem go po swojej
stronie tuz przy tym starym plocie z siatki. Oczywiscie sasiadka
lamentowala, chodzila gdzies po urzedach ale nic z tego nie wyniklo bo do 2
metrow wysokosci moglem sobie ten plot postawic.Oczywiscie wszystko na moj
koszt i nawet nie myslalem zeby od niej zadac zwrotu czesci pieniedzy.
Jesli Cie stac postaw plot na swoj koszt i nikogo sie o nic nie pytaj a jako
uzasadnienie dla sasiada podaj ze boisz sie o zdrowie swoich dzieci.

Artur Wojtkowski

17. Data: 2006-04-01 12:00:28

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lamentowala, chodzila gdzies po urzedach ale nic z tego nie wyniklo bo do
> 2 metrow wysokosci moglem sobie ten plot postawic.

Jak to jest z tym płotem, wąłsnie się dowiedziałem od kogoś kto stawiał płot
niedawno że na betonowy pełny płot potrzebne jest zezwolenie, nie wystarczy
zgłoszenie. Czy znacie podstawę prawna która twierdzi że płot do wysokości 2
metrów nie ważne z czego można stawiać i nikomu nic do tego ??

18. Data: 2006-04-01 15:19:33

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Piotr_boncza"

> tylko dlaczego chcesz karac psa za glupote wlasciciela?:-(

Niestety całego świata nie uzdrowisz. Jeśli właściciel jest głupi i nie
potrafi wychować psa, trzeba to zrobić samemu. Kiedyś udało mi się wychować
rottwailera sąsiadów (miał kilka osób na rozkładzie). Do tego trzeba znać i
lubić zwierzątka (polecam ksiażki Konrada Lorentza). W tej sytuacji nie
widzę innego wyjścia jak odstraszacz. Pies nie ucierpi, a szybko nauczy się,
że niewłaściwe zachowania są nieprzyjemnie karane.

pozdrawiam Piotr

19. Data: 2006-04-01 15:24:23

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr_boncza"

> rottwailera sąsiadów (miał kilka osób na rozkładzie). Do tego trzeba znać
> lubić zwierzątka (polecam ksiażki Konrada Lorentza). W tej sytuacji nie

eee tam - polecam moze troche literatury fizycznej i medycznej:-)
ultradzwieki emitowane przez te urzadzenia psy odczuwaja jako bol

a zwierzaki? kocham kazde - i nie raz bym dala w ryj nie jednemu
wlascicielowi zwierzatka z ktorym nie potrafia sie debile obchodzic
moze zamiast psa straszyc - lepiej sie z nim zaprzyjaznic? moze to jest tak
oczywiste ze jeszcze nikomu tutaj nie przyszlo do glowy?
ja jestem daleka od metod inwazyjnych

20. Data: 2006-04-01 15:30:42

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin P."

> [...]
> wysokości 2 metrów nie ważne z czego można stawiać i nikomu nic do tego ??

plot do 2,2 m (nie wazne jaki i z czego) nie podlega nawet zgloszniu (chyba
ze jest od strony drogi - wtedy zawsze)
powyzej podelga tylko zgloszeniu, ale jest jednak "ale"
jesli plot zaczyna byc powazna budowla i np ma odciagi - to juz pozwolenie
na budowe (informacje z poczatku marca tego roku)

www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

płot betonowy pełny czy ze szprosami ??
Jaki odkurzacz kupić