Agresywny pies sąsiada

21. Data: 2006-04-01 15:43:45

Temat: Re: Agresywny pies sąsiada
Od: Kuba_A <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania napisał(a):

> eee tam - polecam moze troche literatury fizycznej i medycznej:-)
> ultradzwieki emitowane przez te urzadzenia psy odczuwaja jako bol
>
> a zwierzaki? kocham kazde - i nie raz bym dala w ryj nie jednemu
> wlascicielowi zwierzatka z ktorym nie potrafia sie debile obchodzic
> moze zamiast psa straszyc - lepiej sie z nim zaprzyjaznic? moze to jest tak
> oczywiste ze jeszcze nikomu tutaj nie przyszlo do glowy?

Przyszło, już ktoś to proponował.
Muszę przyznać, że słabo znam się na zwierzakach, ale jakoś trudno mi
uwierzyć, żeby bydle, ujadające wściekle na widok obcego (piana z pyska,
wściekły wzrok etc) dało się ujarzmić do tego stopnia aby nie atakować
tych obcych wogóle. Bo tu nie chodzi o reakcję na jedną osobę, tylko na
wszystkich obcych, jak rozumiem. Jeśli właściciel tak wychował psa, to
tak już zostanie.

Ja bym najzwyczajniej w świecie pogadał "poważnie" z właścicielem.
Postraszył strażą miejską, policją, Chuckiem Norrisem.. W żadnym wypadku
nie starałbym się zobić krzywdy zwierzęciu.

--
''~`` Kuba Adamczyk
( * * ) g...@t...pl

22. Data: 2006-04-01 15:56:35

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba_A"

> tych obcych wogóle. Bo tu nie chodzi o reakcję na jedną osobę, tylko na
> wszystkich obcych, jak rozumiem. Jeśli właściciel tak wychował psa, to tak
> już zostanie.
da sie - pod warunkiem ze osoba ktora probuje oswajac nie toczy tak samo
piany z pyska jak pies
a co do innych - a niech sie rzuca - kiedys moze sie okazac ze dzieki temu
np telewizor zostanie w tym miejscu w ktorym go wlasciciel postawil

> Ja bym najzwyczajniej w świecie pogadał "poważnie" z właścicielem.
> Postraszył strażą miejską, policją, Chuckiem Norrisem.. W żadnym wypadku
> nie starałbym się zobić krzywdy zwierzęciu.

i to ok - bo tak wychowuje imbecyla a nie krzywdzi zwierzaka

ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

23. Data: 2006-04-01 16:27:45

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 4/1/2006 2:00 PM, Marcin P. wrote:

> Jak to jest z tym płotem, wąłsnie się dowiedziałem od kogoś kto stawiał płot
> niedawno że na betonowy pełny płot potrzebne jest zezwolenie, nie wystarczy
> zgłoszenie.
Co innego płot między sąsiadami, co innego od strony "państwowej".

Michał

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

24. Data: 2006-04-01 20:57:39

Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> Przypominam, ze nie ma glupich psow. Sa tylko glupi _wlasciciele_ psow.

Ogolnie glupi czy niedouczeni w zakresie wychowania psow ?

Zwierze to jednak nie maszyna, ciezko je zaprogramowac i opanowac w
100%. Tylko dwom osobom uwierze, ze biegnacy ku mnie obcy pies chce sie
ze mna przywitac:
- Dr. Dolittle
- Adamowi Niezgodce

;)