Re: Akta Panslawisty w IPN,był Sbekiem.

1. Data: 2009-04-24 16:38:49

Temat: Re: Akta Panslawisty w IPN,był Sbekiem.
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości
news:gsrq29$9ju$1@news.task.gda.pl...

> Rozumiem Twoją frustrację, nareszcie zaczynasz uświadamiać sobie że prawda
> może być trochę inna niż ta której zawierzyłeś.. Twoje inwektywy świadczą
> tylko o tym jak głęboko wierzyłeś w propagandę..
>
> PS. Nic sobie nie wycieram czyjąś śmiercią.. Dla mnie tylko jednakowym
> sqr..stwem jest strzelanie do robotników jak i mordownie Guevary..

Cze powinien był zginąć dużo wcześniej, nie rozniósłby tych potworności po
świecie i teraz gromady debili nie nosiłyby go na koszulkach... i te
inwektywy to zejście do Twojego poziomu, skoro innego języka nie
rozumiesz...

Pzdr
Paweł

2. Data: 2009-04-25 04:42:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> świecie i teraz gromady debili nie nosiłyby go na koszulkach... i te
> inwektywy to zejście do Twojego poziomu, skoro innego języka nie

Podtrzymując ten temat wątku rozpowszechniasz nieprawdziwe i obraźliwe
opinie o mnie.
Pomyśl o kiju - ma dwa końce.

3. Data: 2009-04-25 04:52:02

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podtrzymując ten temat wątku rozpowszechniasz nieprawdziwe i obraźliwe
> opinie o mnie.
> Pomyśl o kiju - ma dwa końce.

Znaczy kto... ja? Nosisz Che na koszulce i nie jesteś idiotą? Niemożliwe...
jak nosisz, to jesteś... jak nie nosisz, to nie wiadomo ;o)

Pzdr ubawiony
Paweł

4. Data: 2009-04-25 04:56:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Niemożliwe...
> jak nosisz, to jesteś... jak nie nosisz, to nie wiadomo ;o)

Krętacz.
Temat jest zapisany w linii tematu, czyli nie pisałem o pieprzeniu się z
psycholem Che...

5. Data: 2009-04-25 08:50:51

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krętacz.
> Temat jest zapisany w linii tematu, czyli nie pisałem o pieprzeniu się z
> psycholem Che...

Baran.
Temat jest kontynuowany i tyle...

Paweł

6. Data: 2009-04-25 08:57:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Baran.
> Temat jest kontynuowany i tyle...
>
> Paweł

Barany nie słyszą swoimi zakutymi łbami próśb ludzi.
Szkoda, że ulokowałeś się po stronie rogacizny...

7. Data: 2009-04-25 08:57:29

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Barany nie słyszą swoimi zakutymi łbami próśb ludzi.
> Szkoda, że ulokowałeś się po stronie rogacizny...

Nie mam mocy nadprzyrodzonych i wszystkich próśb wysłuchiwać nie mam
zamiaru. Życie jest za krótkie.

Paweł

8. Data: 2009-04-25 09:02:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie mam mocy nadprzyrodzonych i wszystkich próśb wysłuchiwać nie mam
> zamiaru. Życie jest za krótkie.
>
> Paweł

Barany mają krótkie życie - przerabiają tryki wychodzące z rozpłodowego
okresu na karmę dla psów. Młodsze, a wybrakowane pozbawiają jajec i
przerabiają na kotlety.

9. Data: 2009-04-25 11:18:27

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Barany mają krótkie życie - przerabiają tryki wychodzące z rozpłodowego
> okresu na karmę dla psów. Młodsze, a wybrakowane pozbawiają jajec i
> przerabiają na kotlety.

Pierwszy raz rozmawiam z puszką mielonki, ale niech będzie. Miło mi, Paweł
jestem...

Paweł

Czy ci inni są normalni?
Zakazany spot