Akumulatorki AAA

1. Data: 2006-05-25 07:31:37

Temat: Akumulatorki AAA
Od: "Robi" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kupiłam akumulatorki AAA forever i przy pierwszym ładowaniu wylał mi jeden a
przy drugim ładowaniu trzy następne. Czy ktos ma akumulatorki tej firmy i
tez mu się tak dzieje? Czy ja tylko tak pechowo trafiłam. A jakie inne
firmy polecacie? A może ktoś uzywa Pentagramów? Czy sa dobre? Proszę o
wskazówki co kupić bo sa mi pilnie potrzebne.
Pozdrawiam
Maria

2. Data: 2006-05-25 07:57:50

Temat: Re: Akumulatorki AAA
Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robi wrote:

> Kupiłam akumulatorki AAA forever i przy pierwszym ładowaniu wylał mi jeden a
> przy drugim ładowaniu trzy następne.

Może coś z ładowarką? Za duży prąd czy coś?

> tez mu się tak dzieje? Czy ja tylko tak pechowo trafiłam. A jakie inne
> firmy polecacie? A może ktoś uzywa Pentagramów? Czy sa dobre? Proszę o
> wskazówki co kupić bo sa mi pilnie potrzebne.

Sanyo, GE, Panasonic.

Karol

3. Data: 2006-05-25 08:13:27

Od: "keimak" <k...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o NiMH to polecam Sanyo, GP oraz Energizer.

A może coś z ładowarką nie tak? Na pewno to ładowarka do tego typu
akumulatorków?

pzdr,
keimak

4. Data: 2006-05-25 10:50:29

Od: "Robi" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, ładowarka jest uniwersalna do tych akumulatorków też. Do tej pory
ładowałm AA od 2 lat i nie było problemów. Pytałam o pentagramy bo na
allegro jest bardzo ładny opis do nich i taki budzący zaufanie.
pozdrawiam
Maria

5. Data: 2006-05-25 10:57:49

Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robi" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a przy drugim ładowaniu trzy następne. Czy ktos ma akumulatorki tej firmy
> i tez mu się tak dzieje? Czy ja tylko tak pechowo trafiłam.

Ja mam kilka sztuk forever i sprawuja sie dobrze. Stawiam na to ze
uszkodzona masz ladowarke. Jesli dzialala wczesniej poprawnie to teraz sie
uszkodzila. Sjakis prad za duzy czy cus...

Artur W.

6. Data: 2006-05-25 11:00:27

Od: "keimak" <k...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ładowałm AA od 2 lat i nie było problemów. Pytałam o pentagramy bo na
> allegro jest bardzo ładny opis do nich i taki budzący zaufanie.

Nie znam akumulatorków tej firmy wiec trudno mi cokolwiek powiedzieć. Ale
osobiście nie mam zaufania to tej diabelskiej;) firmy, więc wybrałbym coś
sprawdzonego - a uzywam od 2 lat GP, Sanyo i Energizer i jakoś się nie chca
popsuć....

pzdr,
keimak

7. Data: 2006-05-25 13:22:47

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Robi napisał(a):
> Pytałam o pentagramy bo na
> allegro jest bardzo ładny opis do nich i taki budzący zaufanie.
Pentagram specjalizuje sie w sprzedawaniu plastikowego gowna z ogromnym
ladunkiem marketingu - cena troche wyzsza niz dziadostwo calkowite,
jakosc ledwo ledwo lepsza, ale za to marketing najlepszych firm sie
chowa - i jakos im sie biznes kreci...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

8. Data: 2006-05-25 13:47:34

Od: "geny" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tez mam forevery AA i AAA od mniej wiecej roku i nic sie z nimi nie dzieje.
moze jakis felerne sztuki? a nie mozesz ich zareklamowac? wlasnie do forevera
mam zaufanie, poniewaz przynajmniej maja przedstawicielstwa. a takie
pentagramy to tylko na allegro wystepuja

9. Data: 2006-05-26 08:26:16

Od: "Robi" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytałam o reklamacje ale odpowiedziano mi że to nie podlega reklamacji.
Zobaczę co z reszta akumulatorków będzie przy ładowaniu mam jeszcze 9 szt.
pozdr
Maria

10. Data: 2006-05-29 23:19:47

Od: "feder" <feder_usuń_to_@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytałam o reklamacje ale odpowiedziano mi że to nie podlega reklamacji.
> Zobaczę co z reszta akumulatorków będzie przy ładowaniu mam jeszcze 9
> [...]
Jak to nie podlega reklamacji??? Jak nie chcą uznać reklamacji, to powołaj
się na rękojmię. Nie mówiąc już o tym, że akku, które wylewają się w czasie
ładowania stwarzają zagrożenie pożarowe.
Z mojej praktyki ( a używam naprawdę dużo akumulatorów do sprzętu foto)
sprawdziły się najlepiej akumulatorki bazujace na ogniwach Sanyo - na
ujemnym biegunie mają wytłoczone małe literki HR. Najtańsze są właśnie
sprzedawane jako Sanyo. Jako Energizery lub Duracelle są już dużo droższe. A
poza tym, Duracelle i Energizery robione na innych ogniwych sprawuja isę
niestety dużo gorzej.
Z tańszych akku dobrze jeszcze sprawują się polskie Every (nie mylić z
foreverami), które dostałem z naprawdę świetną ładowarką. Niestety nie
miałem do czynienia z wersją AAA, tylko z AA.

PF
fotoblog: http://feder.net.pl

młynki do kawy Solis
brak okien w lokalu
Czarna woda w grzejnikach ?!
pytanie o tynk mozaikowy /żywicę/
Gdzie - sitko do ekspresu ciśn. De Longhi?