Re: Akwizytorzy.

Data: 2002-08-26 19:49:07
Temat: Re: Akwizytorzy.
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

Użytkownik "APZW" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
news:akdop3$8t$1@news.tpi.pl...

> Z handlowego punktu widzenia można by się ewentualnie zgodzić, ale z
> etycznego absolutnie nie!
>
> primo hurtowni jest generalnie wszystko jedno jakie lek zakupi apteka,
byle
> by zapłaciła w terminie
>
> secundo aptekarz ponosi ryzyko handlowe: albo leki sprzeda, albo się
> przeterminują i poniesie stratę
>
> nie sądzisz że te dwa powody wystarczą aby nie móc porównywać ew.
lekarskich
> wycieczek i aptekarskich?

alez ja wcale nie szukam etycznego usprawiedliwienia dla lekarzy siedzacych
w kieszeni repow...
chcialem tylko zaznaczyc, ze dopoki bedzie taka chora sytuacja, ze lekarz
bedzie zarabial 5x mniej od repa, to zawsze znajda sie lekarze chetni na
wycieczki sponsorowane. takie zycie, nie karzdy ma bardzo prosty kregoslup
moralny...

nie mam tez nic przeciwko wycieczkom farmaceutow, pisalem tylko ze lekarze
pozazdroscili aptekarzom tych wycieczek i sami tez by chcieli pojezdzic,
tylko ze wpisanie na liste takiej lekraskiej wycieczki to bardzo kosztowna
moralnie rzecz...

pozdrawiam

Adam