Data: 2012-03-13 21:00:26
Temat: Re: Ale Czad;)
Od: glob <r...@g...com>
Pokaż wszystkie nagłówki
Ikselka napisał(a):
> Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:49:53 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>
> > Ikselka napisaďż˝(a):
> >> Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:18:10 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
> >>
> >>> Ikselka napisaďż˝(a):
> >>>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 20:54:03 +0100, Ikselka napisaďż˝(a):
> >>>>
> >>>>>> "Niech b�dzie b�ogos�awiony tw�j zdr�j, a raduj si� z �ony
twojej m�odo�ci.
> >>>>>> Mi�ej jak �ania, powabnej jak gazela. Niech jej piersi zawsze ci
sprawiajďż˝
> >>>>>> rozkosz, upajaj si� ustawicznie jej mi�o�ci�." (Prz 5. 19, por. Koh
9. 9).
> >>>>>>
> >>>>>> Pozdrawiam,
> >>>>>> M.
> >>>>>
> >>>>> Bingo!
> >>>>> Dzi�ki, dobra kobieto :-)
> >>>>> --
> >>>>
> >>>> I tu ma�y komentarz do powy�szego:
> >>>>
> >>>> "Przede wszystkim zwr��my uwag� na u�yte wy�ej sformu�owania
"u�ywaj
> >>>> �ycia", "raduj si�", "upajaj si�" "niech jej piersi sprawiaj� ci
rozkosz".
> >>>> S� pary ma��e�skie, kt�re uwa�aj�, �e seks zosta� dany
ludziom wy��cznie w
> >>>> celach prokreacyjnych, dlatego te� wsp�ycie podejmuj� tylko w�wczas,
gdy
> >>>> bior� pod uwag� sp�odzenie dziecka. Jednak przytoczone wy�ej
wyra�enia
> >>>> dobitnie �wiadcz� o tym, �e seks ma by� dla ma��onk�w przede
wszystkim
> >>>> �r�d�em przyjemno�ci i rado�ci. Jak cz�sto? Czy tylko wtedy gdy
planujemy
> >>>> dziecko? Biblia m�wi: "upajaj si� ustawicznie", "zawsze", "po wszystkie
dni
> >>>> twojego marnego bytowania". R�wnie� Nowy Testament m�wi: "Nie stro�cie
od
> >>>> wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do pewnego czasu, aby
oddaďż˝ siďż˝
> >>>> modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie, aby was szatan nie kusi� z
> >>>> powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor. 7:5). To mocna zach�ta."
> >>>>
> >>>> Oraz:
> >>>>
> >>>> Z Ksi�gi Kaznodziei Salomona 9:9:
> >>>> "U�ywaj �ycia ze swoj� ukochan� �on� po wszystkie dni twojego
marnego
> >>>> bytowania, jakie ci da� pod s�o�cem, bo to jest tw�j udzia� w
�yciu i
> >>>> trudzie, jaki znosisz pod s�o�cem.""
> >>>>
> >>>> Nowy testament:
> >>>> "Nie stro�cie od wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do
pewnego
> >>>> czasu, aby odda� si� modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie, aby
> >>>> was szatan nie kusi� z powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor. 7:5).
> >>>>
> >>>> Pnp 2:2-6:
> >>>> "Jak lilia mi�dzy cierniami, tak moja przyjaci�ka mi�dzy dziewcz�tami.
> >>>> Jak jab�o� w�r�d drzew le�nych, tak m�j mi�y mi�dzy
m�odzie�cami. W jego
> >>>> cieniu pragn� odpocz��, gdy� jego owoc jest s�odki dla mego
podniebienia...
> >>>> Wprowadzi� mnie do winiarni, kt�rej god�em dla mnie jest mi�o��.
> >>>> Pokrzepi� mnie plackami z rodzynk�w, posili� mnie jab�kami, bo jestem
chora
> >>>> z mi�o�ci.
> >>>> Jego lewica jest pod moj� g�ow�, a jego prawica obejmuje mnie."
> >>>> Punktem kulminacyjnym Pie�ni nad Pie�niami jest rozdzia� czwarty,
opisuj�cy
> >>>> noc po�lubn� m�odej pary, po opisanej w rozdziale poprzednim ceremonii
> >>>> za�lubin. Rozdzia� ten zaczyna si� wypowiedzi� oblubie�ca, kt�ry
zachwycony
> >>>> pi�knem cia�a swej �ony w poetycki spos�b charakteryzuje jej urod�.
> >>>> Opisuj�c sw� �on� Salomon zachwyca si� jej oczami, w�osami,
bielďż˝ jej
> >>>> z�b�w...Opisuje jej piersi, por�wnuj�c je do dw�ch ko�l�t
pas�cych si� po�r�d
> >>>> lilii (4:5). Pragnie wej�� "na wzg�rze mirry" i "pag�rek kadzid�a"
(4:6) -
> >>>> opisuj�c w ten spos�b �ono swej umi�owanej. Oblubieniec szczyci si�,
�e
> >>>> jego umi�owana jest "zamkni�tym ogrodem", "zapiecz�towanym
�r�d�em"
> >>>> nale��cym tylko do niego (4:12). Oblubienica zaprasza swego mi�ego, by
> >>>> spo�ywa� z owoc�w tego "ogrodu" (4:16). Po sko�czonym akcie mi�osnym
> >>>> s�yszmy radosne s�owa m�a: "Wszed�em do mojego ogrodu, moja siostro,
> >>>> oblubienico, zerwa�em moj� mirr� wraz z moim balsamem, zjad�em m�j
plaster
> >>>> wraz z moim miodem, wypi�em moje wino wraz z moim mlekiem."(5:1a) To by�a
> >>>> wspania�a uczta dla obydwojga ma��onk�w. W tym momencie pojawia si�
> >>>> tajemniczy g�os: "Jedzcie, moi przyjaciele, pijcie i upijcie si�
> >>>> mi�o�ci�!"(5:1b). Kt� m�g� towarzyszy� oblubie�com w tak
intymnej chwili,
> >>>> podczas po�lubnej nocy? Kt� mo�e zach�ca� ich do cieszenia si�
wzajemnďż˝
> >>>> mi�o�ci�? Jest tylko jedna osoba - B�g, Stw�rca ich cia�,
projektant
> >>>> ma��e�stwa i dawca p�ciowo�ci, z kt�rej ma��onkowie, zgodnie z
jego planem
> >>>> korzystali.
> >>>> W ostatnim rozdziale Pie�ni nad Pie�niami znajdujemy wspania�y
fragment
> >>>> okre�lany cz�sto mianem "summy" tej Ksi�gi:
> >>>> "Po�� mnie jak piecz�� na swoim sercu, jak obr�czk� na swoim
ramieniu.
> >>>> Albowiem mi�o�� jest mocna jak �mier�, nami�tno�� twarda jak
Szeol. Jej �ar
> >>>> to �ar ognia, to p�omie� Pana.
> >>>> Wielkie wody nie ugasz� mi�o�ci, a strumienie nie zalej� jej.
Je�liby kto
> >>>> chcia� odda� za mi�o�� ca�e swoje mienie, to czy zas�uguje na
pogardďż˝?"
> >>>> (Pnp. 8:6-7)
> >>>> Czysta, �arliwa mi�o�� mi�dzy kobiet� a m�czyzn�, m�em i
�on�, jest �arem
> >>>> od Boga, Bo�ym planem. Zyskuje pe�n� akceptacj� Stw�rcy i warta jest
> >>>> po�wi�cenia i zaanga�owania. W Bo�y plan dla mi�o�ci
ma��e�skiej wbudowana
> >>>> jest r�wnie� mi�o�� fizyczna i, jak dowodzi Pie�� nad
Pie�niami, jest ona
> >>>> czym� pi�knym.
> >>>>
> >>>>
> >>>> Po wi�cej przyk�ad�w zapraszam tutaj
> >>>> http://iwkas.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?283
273
> >>>> skad zaczerpn�am wszystkie fragmenty pracy zaliczeniowej "Seks - Bo�y dar,
> >>>> czy diabelskie opium?" pewnego seminarzysty, kt�rego mie� za kap�ana
�ycz�
> >>>> ka�demu oraz sobie.
> >>>>
> >>>>
> >>>> --
> >>>>
> >>>> XL
> >>>
> >>> Ale Izdebskiego to ju� nie przeczytasz ,jak kk pot�pia seks nie
> >>> zwracaj�c uwagii na biblijny brak pot�pienia seksu we fragmentach. No
> >>> tak ty religii od kk przecie� nie odr�niasz.
> >>
> >> http://tiny.pl/hpttx
> >> Tylu tych... Izdebskich.
> >> Daj spok�j, a ktoby to czyta�, tego kwiatu p� �wiatu 3-)
> >> --
> >>
> >> XL
> >
> >
> > Jest wklejony na tym w�tku ale ty si� l�kasz zobaczy� rzeczywisto�� i
> > wolisz sobie �yczy� my�leniem �yczeniowym jak niby kk seksu nie
> > pot�pia.
>
> Bo NIE pot�pia. Ma��e�skiego!
> Ale czy to moja wina, �e Biblii nie znasz, tylko paru g�upich ksi�y?
> --
>
> XL no i ty by� chcia�, �eby KK ci pozwoli� te Czeszki... ale tego w innym
> ko�ciele poszukaj, czego� si� KK czepi� 3-)
Potępia nawet w małżeństwie już Zdumionego nauczyli że seks oralny to
jest zboczenie.
|