Re: Ale przytyłaś !!! - długie...

Data: 2004-06-04 11:16:43
Temat: Re: Ale przytyłaś !!! - długie...
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl>

In news:c9hkqe$or$1@inews.gazeta.pl,
Cloudic <g...@w...pl> typed:
> No właśnie...to pierwsze słowa, jakie słyszę od znajomych
> czy rodziny, której dawno nie widziałam...
ciach

> Wiadomo że nie jest łatwo schudnąć, a tu jeszcze takie właśnie
> teksty od znajomych. Przecież ja mam lusterko i widzę jak wyglądam.
> A ludzie jakby mieli satysfakcję, że mogą ci przypomnieć o czymś,
> o czym sama dobrze wiem...

Cloudic, ja mam podobnie jak Ty - choć moi znajomi nie strzelają mi takich
haseł, ale rodzina - owszem.
Co dziwne - słyszę je, choc od roku nie przytyłam, ale i tak np. jedna z
ciotek zawsze mnei wita "ależ ty dobrze wyglądasz! znów 5 kilo ci przybyło."
Wiesz co dla mnie jest rozwiązaniem - zanim się z nimi spotkam nastawiam
sie, że to usłyszę. I nagle okazuje się, ze to nei sprawia bólu, tylko wręcz
satysfakcje, że sie nie pomyliłam.

A od wczoraj się odchudzam - kiedyś chciałam jeść same warzywa i owoce, ale
chyba się nie da - cały czas byłam rozdrażniona i głodna, więc próbuję
Montiniacka... Zobaczymy co mi z tego wyjdzie :)

--
Pozdrówki
Aneczka