Alergia

1. Data: 2001-08-08 10:55:12

Temat: Alergia
Od: "Joseph" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni mam ciagly katar i lzawienie oczu. Biore Zyrtec, ale niewiele
pomaga. Czy jest cos skuteczniejszego? Z alergia mam problemy wczesna wiosna
i teraz. Slyszalem, ze pyli sie bylica i jakies grzyby. Prosze o pomoc.
Lekarze zbywaja mnie ciagle zmieniajac tabletki.
Joseph

2. Data: 2001-08-08 11:59:48

Temat: Re: Alergia
Od: "Apsik" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniecznie zajrzyj na stronę www.apsik.pl !!!!!!!!!! Będziesz wiedział
dokładnie jakie pyłki aktualnie występują w atmosferze. Oni wysyłają
komunikaty o pyleniu kilka razy w miesiącu drogą sms lub e-mail.

Warto skorzystać, ja jestem bardzo zadowolona, mogłam sobie sensownie
zaplanować urlop.

życzę zdrówka:)))

Kasia

3. Data: 2001-08-08 17:40:39

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joseph" <n...@p...com> wrote in message
> [...]
> i teraz. Slyszalem, ze pyli sie bylica i jakies grzyby. Prosze o pomoc.
> Lekarze zbywaja mnie ciagle zmieniajac tabletki.

Po raz kolejny polecam NALERGINE.
m a r g a r e t k a

4. Data: 2001-08-09 12:34:33

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

margaretka napisał(a) w wiadomości: <9ks4gj$cs9$2@news.tpi.pl>...

>"Joseph" <n...@p...com> wrote in message
>wiosna
>
>Po raz kolejny polecam NALERGINE.
>m a r g a r e t k a

Troche drogi... lepiej uzywac polskiego odpowiednika (np. Flonidan - tez
Loratydyna)
pozdr
Lukasz

5. Data: 2001-08-09 16:14:21

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lukasz" <l...@p...pl> wrote in message

> [...]
> niewiele

> Troche drogi... lepiej uzywac polskiego odpowiednika (np. Flonidan - tez

A wolisz Astrę czy Omegę ? I to OPLEL i to OPEL, ale nie ta sama klasa :o)))
m a r g a r e t k a

6. Data: 2001-08-09 22:26:57

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia , a był to Thu, 9 Aug 2001 18:14:21 +0200 , "margaretka"
<b...@w...pl> napisał coś takiego:

>A wolisz Astrę czy Omegę ? I to OPLEL i to OPEL, ale nie ta sama klasa :o)))
>m a r g a r e t k a

No , ja bym bardziej był skłonny porównywać to nie do dwu modeli
samochodów tej samej firmy , skoro tu i tu lotardyna jest taka sama.
A sam zaproponuję jeszcze tańszy preparat - Loratadynę.
--
Cosa
c...@p...onet.pl

7. Data: 2001-08-09 22:42:32

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Cosa" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> samochodów tej samej firmy , skoro tu i tu lotardyna jest taka sama.
> A sam zaproponuję jeszcze tańszy preparat - Loratadynę.

Być może się nie orientujesz, ale w przypadku leków dużą role odgrywają
wypełniacze (a jak wiadomo za jakość się płaci).
Pozdrawiam m a r g a r e t k a :o)

8. Data: 2001-08-09 22:54:55

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia , a był to Fri, 10 Aug 2001 00:42:32 +0200, "margaretka"
<b...@w...pl> napisał coś takiego:

>Być może się nie orientujesz,

Trochę tam się orientuję....

>ale w przypadku leków dużą role odgrywają
>wypełniacze

Aż tak wiele się w tej dziedzinie nie zmienia.

>(a jak wiadomo za jakość się płaci).

W przypadku leków płaci się raczej za badania nad preparatem. I tu nie
da się nic zrobić - generyk zawszę będzie tańszy niż preparat
firmowany nazwą która ten lek wynalazła.

9. Data: 2001-08-09 22:57:23

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia , a był to Fri, 10 Aug 2001 00:54:55 +0200, Cosa
<c...@p...onet.pl> napisał coś takiego:

>W przypadku leków płaci się raczej za badania nad preparatem.

^^^^^^^^^^^^^
... substancją oczywiście...Coś chyba zmęczenie zaczyna brać górę...

10. Data: 2001-08-10 11:42:05

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A wolisz Astrę czy Omegę ? I to OPLEL i to OPEL, ale nie ta sama klasa
:o)))
>m a r g a r e t k a

No coz najwazniejsze, ze dziala. Bralem i jedno i drugie - roznic w
dzialaniu nie bylo, a Flonidan jest po prostu tanszy...
Ale mowie tylko z punktu widzenia pacjenta alergika - lekarzem nie jestem
:-))))
pozdrawiam
Lukasz

BICOM - leczenie alergii ??
Porady kosmetyczki (cellulitis) - gratis
Ortopeda z okolic Poznania?
Szczepienie na zoltaczke
ćwiczenia korekcyjne kregoslupa