Alergia - długie branie leków ?

1. Data: 2008-05-25 11:16:05

Temat: Alergia - długie branie leków ?
Od: pyszczak <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam jestem alergikiem (uczulenie kot) biorę leki codziennie :
Claritine tabletki, wziewne - Oxodil i Alvesco. Pytanie jakie skutki
uboczne może powodować wieloletnie stosowanie tych leków ??
Zatroskany.

2. Data: 2008-05-25 18:00:59

Temat: Re: Alergia - długie branie leków ?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam jestem alergikiem (uczulenie kot) biorę leki codziennie :
>(...)
Nie całkiem rozumiem.
Jesteś weterynażem?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

3. Data: 2008-05-26 19:41:50

Od: pyszczak <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Maj, 20:00, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:

> Nie całkiem rozumiem.
> Jesteś weterynażem?

Jak nie rozumiesz to się nie udzielaj - tłumaczę dla Ciebie specjalnie
- "Mam alergię na kota (sierść, ślina ) " teraz dobrze ??

4. Data: 2008-05-27 00:30:02

Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pyszczak"

> Nie całkiem rozumiem.
> Jesteś weterynażem?

Jak nie rozumiesz to się nie udzielaj - tłumaczę dla Ciebie specjalnie
- "Mam alergię na kota (sierść, ślina ) " teraz dobrze ??

No chyba rozumie, chyba Ty nie rozumiesz_))
Pytanie czy kontakt z kotem jego sierścią i śliną jest zasadny w twojej
sytuacji.
Nie ma kota, jego śliny sierści nie potrzebujesz brać leków.

Cancer

5. Data: 2008-05-27 09:27:31

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pyszczak" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
[...]

Pozbyć się kota i po sprawie.

6. Data: 2008-05-27 22:04:19

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bongiorno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pozbyć się kota i po sprawie.

Albo takich jak ty.

KUP CEGIEŁKĘ-pomoc dla psiaków:
http://allegro.pl/show_item.php?item=370431000
http://www.dogomania.pl/forum/showthread.php?t=11163
2
http://www.animals.org.pl/?q=szkielety_ze_starej_wsi

7. Data: 2008-05-28 06:41:58

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Albo takich jak ty.

Faktycznie inteligentna jesteś, pogratulować <lol>
Lepiej się męczyć, brać leki, a co tam - kotek w domku najważniejszy.

8. Data: 2008-05-28 07:26:41

Od: pyszczak <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej się męczyć, brać leki, a co tam - kotek w domku najważniejszy.

Swojego najlepszego przyjaciela też byś się pozbył ?
Zadałem pytanie proste w treści - pozbycie się kota z domu zaleca
każdy leniwy lekarz któremu nie chce się "pochylić" nad tematem i
wybrać odpowiednie leczenie. Naprościej - kota won i po kłopocie
pacjent zdrowy - odfajkować, następny proszę.
Pogodziłem się z tym ,że będę brał leki bo kocham koty chcę tylko się
dowiedzieć o skutkach ubocznych lub wpływie tych leków na organizm ale
widzę,że to za trudne pytanie jest.
Pozdrawia pyszczak i ogonki mruczące dwa.

9. Data: 2008-05-28 08:57:23

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

widzę,że to za trudne pytanie jest.
Pozdrawia pyszczak i ogonki mruczące dwa.

---------------------------
Niestety wiekszosc lekarzy proponuje pozbycie sie kota/ow. Takze jestem
alergiczka (nie tylko na siersc kota) i posiadaczka dwoch miauczacych
futrzakow, i rowniez to samo uslyszalam od lekarzy. Wiecej sie tam nie mam
zamiaru pokazac.
Gdzies na forum czytalam o lekarzu, ktory zaproponowal nie(!) pozbycie sie
kotow a dokocenie do min. 3 szt. Ponoc nastepuje wowczas naturalne
odczulanie. Pewna osoba ponoc zastosowala sie do zalecen i po jakims czasie
poskutkowalo. Ciekawam czy rzeczywiscie tak to dziala. Czy ktos moze to
potwierdzic?

Takze swego czasu zastanawialam sie nad skutkiem dlugiego zazywania tego
typu lekow, ale na moje pytania nie dostalam konkretnej odpowiedzi.
Odpowiedz lekarza brzmiala: Niech sie Pani nie martwi, spokojnie moze je
Pani brac.
Ostatnio biore tabl. Xyzal (ten przynajmniej pomaga, jak zaden inny) i
sporadycznie Flixonaze do nosa.

10. Data: 2008-05-28 11:24:13

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wybrać odpowiednie leczenie. Naprościej - kota won i po kłopocie
> pacjent zdrowy - odfajkować, następny proszę.

Czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze. Nie rozumiem Ciebie, to tak
jakby przyszedł gość do lekrza i na zdjęciu RTG płuc zaczęły pojawiać mu
sie zmiany, wtedy krótka piłka od lekarza: albo rzuci pan palenie albo czas
zacząć pisać testament. Może troche wyolbrzymione w stosunku do twojego
problemu, ale jednak.
Kochasz koty? bardziej niż swoje zdrowie ? Chyba czas zmienić specjalizację
lekarza do którego się udajesz.

Czy to czerniak?
Kolonografia - czy są szanse....
osteochondrom...