Alergia i bio - rezonans!

1. Data: 2002-06-18 16:14:24

Temat: Alergia i bio - rezonans!
Od: "Piniu" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy jest ktos, kto potwierdzi skutecznosc testow alergicznych wykonywanych
biorezoansem??? I wogole skutecznosc tej metody....bardzo by mi to pomoglo,
a takie techniki kojaza mi sie niestety z....czarami....a moze mam racje????

Co wy na to??

Pozdrawiam

Piniu

2. Data: 2002-06-18 16:21:30

Temat: Re: Alergia i bio - rezonans!
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <aenm9v$df$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>, a...@p...fm
says...
> [...]
> a takie techniki kojaza mi sie niestety z....czarami....a moze mam racje????

Nieprawda, za czarami stoi przynajmniej tradycja ;-)
--
--------------
Krzysiek, EBP

3. Data: 2002-06-18 21:28:53

Od: "Zbino" <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "suzuki nakai" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.
> In article <aenm9v$df$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>, a...@p...fm
> says...
pomoglo,

Byłem na czymś takim zapłaciłem 100zł i nic się nie dowiedziałem. Może poza
tym, że jestem uczulony na żyto. Nie wiem czy to prawda czy nie ale jedzenie
pszennego pieczywa nic nie poprawiło. Cały seans to niemal czary.

4. Data: 2002-06-18 23:38:42

Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piniu wrote:

> Witam!
> Czy jest ktos, kto potwierdzi skutecznosc testow alergicznych wykonywanych
> biorezoansem??? I wogole skutecznosc tej metody....bardzo by mi to

Moge potwierdzic jako zatwardzialy alergik calkowita nieskutecznosc tej
metody.
O ile teoretyczne podstawy nawet niezle - w kwestii testowania alergii, to
jednak technologia itp zupelnie beznadziejne i nie majace prawa dzialac.

> Co wy na to??

Odradzam

5. Data: 2002-06-19 06:26:07

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisał w wiadomości
a.pl...

> [...]
| jednak technologia itp zupelnie beznadziejne i nie majace prawa dzialac.

A czy ktoś odradzający miał do czynienia z tą metodą?
Ja mam i uważam, że wróciła mnie do życia. Odczulam się ja i moja córka.
Rezultaty są rewelacyjne.
Pozdrawiam Teresa

6. Data: 2002-06-19 10:09:56

Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strzyga wrote:

> A czy ktoś odradzający miał do czynienia z tą metodą?
> Ja mam i uważam, że wróciła mnie do życia. Odczulam się ja i moja córka.
> Rezultaty są rewelacyjne.

Ja mialem - przeszedlem caly cykl odczulania bez zadnego efektu.
Akurat mialem dostep do zgrubnych schematow urzadzenia i moge napisac jak
dziala:

Mamy rodzaj puszki do ktorej wkladamy probke alergenu, puszka podlaczona
jest przez wzmacniacz (niestety nie wiem o dokladnie jakich parametrach,
ale na pewno nie taki ktory wzmocni czestotliwosci drgan atomow itp) a
wzmacniacz do kulek (jedna masa, druga wzmacniacz).

Zekomo spowodowac ma to wzmocnienie promieniowania alergenu.
Wykonujac test niby sie zmienia opornosc skory i ciala. Natomiast
odczulanie polega na przyzwyczajaniu organizmu do tych czestotliwosci.

Wszystko bylo by dobrze gdyby nie to ze czestotliwosci ktorymi nawet rozni
sie trawa od psa sa daleko poza zasiegiem takiego wzmacniacza.
Pozatym organizm chyba nie identyfikuje alergenu wlasnie na takiej
podstawie.

Efekty na pewno sa. Czesci ludzi to pomaga ale mysle ze jest to efekt
placebo. Tych co im pomoglo sie pokazuje i zazwyczaj staja sie zywa reklama
dla takich metod, natomiast taki sobie maly ja idzie w zapomnienie.

7. Data: 2002-06-19 12:04:53

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisał w wiadomości
a.pl...

> [...]
reklama
| dla takich metod, natomiast taki sobie maly ja idzie w zapomnienie.

W Twoim przypadku na pewno zostały popełnione jakieś błędy. Albo test nie
był dobrze zrobiony, albo Bicom został zakupiony na wyprzedaży (używany!)
bez certyfikatu. Ciekawe dlaczego u mnie, nie było efektu placebo po lekach
konwencjonalnych.
Pozdrawiam Teresa

8. Data: 2002-06-19 12:30:07

Od: "Piniu" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tez sie zastanawialem (jako inzynier elektronik) po co wkladac do cyt "
puszek" probki jakiegos alergenu, jak mozna zachowac o wiele bardziej
profesjonalne probki w pamieci urzadzenia i ma sie wtedy pewnosc ze sie one
nie przeterminuja i zawsze beda mialy swoje wlasciwaosci! A swoja droga to
pomiary bardzo malych pol i sygnalow o malyym poziomie mocy sa NIEMALZE
NIEWYKONALNE (zaklocenia, szumy, pole ziemi) no i analizujac dzialanie tej
machinerii (bo tam jest pomiar amplitudy drgan i czestotliwosci) powoli
zaczynam sie rozczarowywac...a w tym przypadku takie czary nie dzialaja!

Pozdrowki dla wszystkich kichaczy ;-)

Piniu

9. Data: 2002-06-19 12:55:04

Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strzyga wrote:
> W Twoim przypadku na pewno zostały popełnione jakieś błędy. Albo test nie
> był dobrze zrobiony, albo Bicom został zakupiony na wyprzedaży (używany!)
> bez certyfikatu.

< :-) >
Po prostu poszedl w swoim dolku biopradowym i do tego 4 dni po pelni
ksiezyca. Potem sie jeszcze okazalo, ze pies sasiadki magika od
odczulania mial rozwolnienie. To nie moglo zadzialac!
</ :-) >

> Ciekawe dlaczego u mnie, nie było efektu placebo po lekach
> konwencjonalnych.

- Nie wierzylas w nie tak jak w magie.
- Magik byl bardziej przekonywujacy od lekarza.
- Kosztowalo, to musi dzialac
- to wogole nie byla alergia, ale cos podobnego (o czym by swiadczyla
odpornosc na leki konwencjonalne)

--
Pozdrowionka
__

10. Data: 2002-06-20 07:03:18

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Boguszewski" <p...@1...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3D107F28.65153DC5@1234poczta.onet.pl...

> [...]
| - Kosztowalo, to musi dzialac
| - to wogole nie byla alergia, ale cos podobnego (o czym by swiadczyla

Leki konwencjonalne mnie uczulają, nawet wapno. Dlaczego piszesz tak
lekceważąco? czy uważasz, że Ty lepiej wiesz (diagnoza poprzez internet!) co
mi dolega, a co nie.
Pozdrawiam Teresa

problem ze sciegnem Achillesa
spadek wagi noworodka
Cystografia. Co o niej wiecie ?
nowotwór
syfilis i hotel... czy jest du dermatolog