Alergia na roztocza - jak walczyć?

1. Data: 2001-04-29 14:59:31

Temat: Alergia na roztocza - jak walczyć?
Od: "Tomasz Jurkiewicz" <z...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

w jaki sposób walczyć z roztoczami w domu. Poza oczywiście sprzątaniem,
sprzątaniem, sprzątaniem, .... Podobno są jakieś płyny, środki lub coś
podobnego antyroztoczowego. Gdzie to można kupić. Może ewentualnie jakieś
inne porady?

Pozdrawiam

Tomasz

2. Data: 2001-04-29 19:01:57

Temat: Re: Alergia na roztocza - jak walczyć?
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprzątaniem, sprzątaniem, .... Podobno są jakieś płyny, środki lub coś
> podobnego antyroztoczowego. Gdzie to można kupić. Może ewentualnie jakieś
Widziałem w hipermarketach OBI, jako wyposażenie odkurzaczy piorących
KARCHER, płyn MITEX RM765 i proszek MITEX RM766 do walki z roztoczami.
Trochę więcej na stronie internetowej www.karcher.com.pl
Pozdrowienia, Tadeusz

3. Data: 2001-04-29 19:52:08

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

moj narzeczony calkowicie wyleczyl sie z tej alergii odczulaniem - troche to
wymaga czasu i pieniedzy, ale da sie przezyc. alergia zniknela!

Użytkownik "Tomasz Jurkiewicz" <z...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:9chaqi$973$1@korweta.task.gda.pl...

4. Data: 2001-04-30 08:09:42

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Jurkiewicz" <z...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:9chaqi$973$1@korweta.task.gda.pl...

> Może ewentualnie jakieś
> inne porady?

Proponuje spróbować kropelki homeopatyczne Reckwega 83 lub 84 (jeden jest na
alergie wziewne a drugi na pokarmowe ale nie pamiętam który na które).
Ewentualnie Heela na alergie. Homeopatia w niektórych przypadkach skutkuje w
sposób rewelacyjny i moze Twój przypadek będzie właśnie tym szczęśliwym.

5. Data: 2001-05-03 20:42:58

Od: "Leviathan" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze nie slyszalem zeby sie ktos calkiem wyleczyl z alergii, mozna ja
tylko wyciszyc na pewien okres,

Użytkownik Beve <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9cj6k7$p18$...@n...tpi.pl...

6. Data: 2001-05-06 18:51:18

Od: "T.Berg" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> moj narzeczony calkowicie wyleczyl sie z tej alergii odczulaniem - troche
> wymaga czasu i pieniedzy, ale da sie przezyc. alergia zniknela!

Czy możesz podać szczegóły?
czas, jaka szczepionka, metoda :-) ?

tomek

7. Data: 2001-05-07 06:48:02

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leviathan" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
> jeszcze nie slyszalem zeby sie ktos calkiem wyleczyl z alergii, mozna ja
> tylko wyciszyc na pewien okres,

To prawda w moim akurat przypadku. Miałem alergię skórną, na co - nie
wiadomo bo wszystkie testy wypadały negatywnie, roztocza również.Wyciszyłem
ją na parę lat (a dodam że ŻADNE absolutnie środki zapisywane przez
dermatologów nie pomagały, mam na myśli różne Zyrteki, Hydrocortizony,
Lorindeny i inne, już nie pamiętam). Po pobraniu przez około 3 tygodni na
przemian R83 i R84 alergia znikła bez śladu. Jeśli to była tylko
autosugestia - jak twierdzili niektórzy sceptycy - to chwała jej za to bo
mnie uwolniła na kilka lat od prawdziwej zmory.

Alergia zaczęła powracać po kilku latach (ale już nie na taką skalę), więc
znowu zastosowałem to co poprzednio i znowu pomogło. Następnym razem też tak
zrobię.

Swiss-Dating: 0901 57 89 05
Astygmatyzm
korekcja małżwiny usznej
półpasiec
cena oszczednosci czyli rzecz o 12 tysiacach zgonow