Alergia - !?! pomocy :...(

1. Data: 2001-02-13 06:54:54

Temat: Alergia - !?! pomocy :...(
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od jakies 10 lat mecze sie z alergia, nie wiem czy jest to alergia
pokarmowa czy nie, ale zauwazylem ze po spozyciu niektorych
prodoktow spozywczych nasilaja sie objawy alergii.
Alergia objawia sie w postaci pokrzywki, drobnych pryszczykow
jak po ukaszeniu komara, a po pewnym czasie takie babelki zaczynaja
sie powiekszac tworzac jedna wielka opuchlizne. Ale najgorsze w tym
wszystkim jest straszny swiad, mozna zedrzec z siebie skore.
Mialem robione kilkakrotnie testy skorne i za kazdym razem
wyniki wychodzily inne. Lekarze rozkladaja rece leczac tylko
objawy nie leczac przyczyny powstawania alergii.
Mieszkam w Bialymstoku i lecze sie prywatnie ale mam raczej wrazenie
ze jestem stalym zrodlem dochodu niz pacjentem z potencjalna mozliwoscia
wyleczenia. Powoli trace nadzieje na wyleczenie lub ew. zdiagnozowanie
przyczyny powstawania alergii.

Jesli ktos slyszal i uwaza za godne polecenia jakies metody diagnozy lub
walki z tym dranstwem.

Prosze o pomoc.
Dziekuje
Marcin

2. Data: 2001-02-13 10:27:11

Temat: Re: Alergia - !?! pomocy :...(
Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
>Powoli trace nadzieje na wyleczenie lub ew. zdiagnozowanie
> przyczyny powstawania alergii.
> Jesli ktos slyszal i uwaza za godne polecenia jakies metody diagnozy lub
> walki z tym dranstwem.

Statystycznie co trzecie dziecko i co piaty dorosly cierpi na alergie
zwiazana
z pasozytami, bakteriami i wirusami skory. Moze to wlasnie jest przyczyna
Twojej
dolegliwosci??? Lupiez, martwy naskorek ( zrzucamy go ok 1g.dziennie )
potrafi
"wyzywic" milionowe kolonie pasozytow. Pluskwa domowa, roztocza,
swierzbowce,
nuzence, ptaszynce czy kleszcze a wlasciwie ich odchody sa zrodlem powstania
alergii a ponadto roznosza bakterie i wirusy.
Zrob prosty test: pocieraj czarna szmatka wewnetrzna ( nie owlosiona ) czesc
przedramienia i zobacz co sie dzieje ze szmatka.
Nasza woda i srodki higieny nie sa w stanie usunac wszystkiego z naszej
skory
i dlatego np. podczas zastrzyku osoba robiaca go przeciera skore
spirytusem.
Spirytus jednak wysusza skore a ponadto mycie nim calego ciala wprowadzi
nas w stan .......:-)))
Jest srodek ktory 350 razy lepiej dezynfekuje wode niz chlor, jest to srodek
bezpieczny, nietoksyczny a nazywa sie OZON. Zeby tak naprawde pozbyc
sie tego dranstwa i miec czyta skore nalezy regularnie brac kapiele z
ozonem.

Oczywiscie sa tez i inne sposoby ale ich nie stosuje.
^^^^^^^^^^
Kopiel w ozonowanej wodzie stosuje osobiscie wiec polecam.

pzdr
Andrzej

3. Data: 2001-02-13 12:51:02

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisał(a):

> Jesli ktos slyszal i uwaza za godne polecenia jakies metody diagnozy lub
> walki z tym dranstwem.

Najważniejsze jest to, żebyś przeanalizował sobie co Ci może szkodzić i po
prostu tego nie jadł...Możesz mieć uczulenie np.na gluten ( mąka), czy nawet
cebulę.

Kaja

4. Data: 2001-02-13 13:19:56

Od: Alina Zając <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje pojechac do prof. w Bydgoszczy w Klinice Alergologii przy szpitalu im
Biziela tel (052)3712627
ul. Ujeskiego
ten lekarz jest najlepszy w Polsce, naprawde potrafi pomoc

Andrzej napisa?(a):

> [...]
> ozonem.
>
> Oczywiscie sa tez i inne sposoby ale ich nie stosuje.
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^

5. Data: 2001-02-13 14:14:49

Od: "ITC" <a...@s...ch> szukaj wiadomości tego autora

polecam bezinwazyjne metody,
Doskonale efekty daje metoda MO-RA, ktora stosuje LEKROMED z Warszawy, tel.
617 15 73
http://www.ditex.polbox.pl/Lekromed.htm
powodzenia
Ludwik

6. Data: 2001-02-13 14:23:36

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyczyny powstawania alergii.
>
> Jesli ktos slyszal i uwaza za godne polecenia jakies metody diagnozy lub

Przy niekorzystnym odżywianiu organizm musi oszczędzać białko i energię. Jednym
ze sposobów jest niezupełne trawienie białek, często i tłuszczów. Białka
strawione do końca, czyli do aminokwasów, nigdy nie powodują skazy białkowej.
Jeśli organizm nie może ich strawić do końca, trawi je tylko częściowo. Te
niestrawione fragmenty, zwane peptydami, są wchłaniane przez ścianki jelit do
krwi, organizm je rozpoznaje, jako obce białko i wytwarza przeciwko nim
przeciwciała, co jest przyczyną wielu chorób alergicznych, dla których każdy
bodziec jest dobry do wywołania reakcji alergicznej. Wniosek - trzeba tak
odżywiać organizm, żeby on miał warunki i dużo energii do prawidłowego
funkcjonowania. Te warunki spełnia tzw. dieta optymalna. Byłam uczulona na
słońce, miałam trądzik różowaty, szkodziło mi suche powietrze w mieszkaniu i
mycie zwykłą wodą twarzy - ustawicznie tworzyły się sączące i swędzące
wypryski. 2,5 roku temu przeszłam na tą dietę z innych, groźniejszych dla
zdrowia i życia powodów i bardzo szybko się okazało, że w/w zmiany także
zniknęły bezpowrotnie.Dlatego ją polecam. Krystyna.

7. Data: 2001-02-14 20:57:00

Od: "Maciej" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

^^^^^^^^^^

Slyszalem, ze na zachodzie baseny maja ozonowana a nie chlorowana wode.
Jednak skad u nas wziac taka wode.

pozdrawiam Maciej

8. Data: 2001-02-14 21:24:09

Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Slyszalem, ze na zachodzie baseny maja ozonowana a nie chlorowana wode.
> Jednak skad u nas wziac taka wode.

Jest wiele urzadzen do ozonowania wody w domu.

Zobacz jedno z nich w dziale WODA na www.bartexpo.prv.pl ,
jednak po szczegoly zapraszam na priv.

pzdr

Andrzej

9. Data: 2001-02-15 08:15:35

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli ktos slyszal i uwaza za godne polecenia jakies metody diagnozy lub
> walki z tym dranstwem.

Wyselekcjonuj co Ci szkodzi i zwiększ drastycznie dawkę szkodliwego jedzenia.
Terapia szkowa daje 50% szans na wyleczenie i 50% szans na zwiększenie choroby,
ale to zawsze lepsze niż 0% szans na wyleczenie.

Inż.nauk medycznych
* piotr'ek *

Tarczyca - guz
zwichniecie barku
Re: Nos-pytanko
cecha uwarunkowana autosomalnie recesywnie?
zarosniete ujscie pochwy