Alfa Amylaza 117! co to?

1. Data: 2004-12-28 19:00:31

Temat: Alfa Amylaza 117! co to?
Od: "ula" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o pomoc...
Od dłuższego czasu dokucza mi ból w okolicy brzucha. Po licznych badaniach
dziś zrobiłam sibie na własną rękę badanie krwi w kierunku trzustki. I efekt
tego jest taki że wyszła mi podwyższona amylaza. Norma to 28-100 a ja mam
117!
O czym to moze świadczyć? pomóżcie

2. Data: 2004-12-28 19:16:31

Temat: Re: Alfa Amylaza 117! co to?
Od: KM <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ula napisał(a):
> [...]
> tego jest taki że wyszła mi podwyższona amylaza. Norma to 28-100 a ja mam

O tym, że nie masz ostrego zapalenia trzustki. W tym schorzeniu
aktywnośc amylazy wielokrotnie przewyższa normę.

Kwas foliowy - bezpieczna dawka
Katar a utrata świadomości/omdlenie
Co to jest?? Kiedy przestanie boleć :[
Re: Co to może być?? Dicloduo nie pomaga =(
Sekcja...