Re: Alice Miller oo przemocy

1. Data: 2013-07-11 08:24:01

Temat: Re: Alice Miller oo przemocy
Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 16:46, Izunia pisze:

> zgadza się

> zgadza się. mieć fory u
> kaleja trzeba mieć to coś

> _byłam_
> ty byłeś tym który mnie nauczył
> nie ufać nikomu

> m.in ty, świron

> do pauliny nic nie mam
> życzę jej zdrowia i szczęścia
> i troche się nawet solidaryzuje
> jako ta niżej w twojej hierarchii wartości człowieka
> czyli po zawoduwie

> nie niestety. wyrobiłam
> sobie całkiem twardy
> pancerz

No powiedzmy, że na byle debila powinien wystarczyć.
Chciałem wspomnieć tylko, że trochę przykro było pomagać Ci go nakładać
i że w ogóle był on potrzebny.
A chyba najbardziej przykro jest patrzeć, jak ta w zasadzie bardziej już
durnowata maska niż pancerz stała się już Twoją twarzą.

2. Data: 2013-07-11 08:47:46

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 08:24, Lebowski pisze:

> No powiedzmy, że na byle debila powinien wystarczyć.

wyzwisk nie przebaczam nigdy
także folguj se śmiało ;)

> Chciałem wspomnieć tylko, że trochę przykro było pomagać Ci go nakładać
> i że w ogóle był on potrzebny.

niech ci nie będzie przykro
skora ja sobie cenie wnuczkę losu
cierpienia uszlachetniającą charakter :)

> A chyba najbardziej przykro jest patrzeć, jak ta w zasadzie bardziej już
> durnowata maska niż pancerz stała się już Twoją twarzą.

bo każdy ma dwa oblicza
nieprawdaż kochanie ? ;)

3. Data: 2013-07-11 08:49:23

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 08:47, Izunia pisze:

> niech ci nie będzie przykro
> skora ja sobie cenie wnuczkę losu
> cierpienia uszlachetniającą charakter :)

nauczkę losu!

4. Data: 2013-07-11 09:34:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 08:49, Izunia pisze:

> nauczkę losu!

Why????
A tak brzmiało pięknie...

Ewa

5. Data: 2013-07-11 09:46:14

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 09:34, FEniks pisze:

> Why????
> A tak brzmiało pięknie...

jeśliby nawet od teraz, to co najmniej
w 52

6. Data: 2013-07-11 09:50:12

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 08:47, Izunia pisze:

> bo każdy ma dwa oblicza
> nieprawdaż kochanie ? ;)

O ile obu po równo używa.
A jak ktoś non stop tylko pali głupa to chyba sama już teraz rozumiesz ;)

7. Data: 2013-07-11 09:57:48

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 09:50, Lebowski pisze:

> O ile obu po równo używa.
> A jak ktoś non stop tylko pali głupa to chyba sama już teraz rozumiesz ;)

nie od teraz a od dawna rozumiem ;)

8. Data: 2013-07-11 10:17:48

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 09:57, Izunia pisze:

> nie od teraz a od dawna rozumiem ;)

Aha. No więc jakby Ci to wyjaśnić...
Być może na początku trochę trudno zgadnąć po co,
ale te 2 oblicza powinny się jednak troszkę różnić.
No bo po co komuś np. 2 takie same dałny? ;)

9. Data: 2013-07-11 10:25:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 09:46, Izunia pisze:

> jeśliby nawet od teraz, to co najmniej
> w 52

Raczej metaforycznie rozebrałam. ;)

Ewa

10. Data: 2013-07-11 11:05:03

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 10:17, Lebowski pisze:

> Aha. No więc jakby Ci to wyjaśnić...
> Być może na początku trochę trudno zgadnąć po co,
> ale te 2 oblicza powinny się jednak troszkę różnić.
> No bo po co komuś np. 2 takie same dałny? ;)

zgadzam się z tobą w zupełności :)
każdy ma to na co zasłużył jak
mawia mój znajomy cadyk ;)

dla iksy - tu buduja tylko koscioly