Alkohol w szkole

1. Data: 2001-04-30 16:37:04

Temat: Alkohol w szkole
Od: "Elliss" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, witam po dziesieciodniowej przerwie...
Wrocilam dzis z zielonej szkoly... poproszono mnie, zebym uczyla tam
matematyki... jestem studenka... ich nauczyciel nie mogl jechac... bylo ok,
3 klasa LO... z niektorymi uczniami bardzo sie polubilam... no i osiemnastka
jednego z chlopakow... Grono pedagogiczne zlapalo jedna osobe mocno
wstawiona (nie mogl dojsc do pokoju)... Nastepnego dnia wywiazala sie ostra
dyskusja w naszym pokoju... co zrobic...powiedziec Jego rodzicom (ktorych
sie boi), czy moze zapomniec o incydencie- co moim zdaniem jest najmniej
wychowawcze, czy moze jakos inaczej postapic, w sumie picie w szkole jest
niedopuszczalne, z drugiej strony czy jest sens, by poniosl powazne
konsekwencje...
Co o tym sadzicie, jak powinno sie w takiej sytuacji postapic?

Pozdrawiam cieplutko i bardzo wiosennie

Elliss

--
"czlowiek jest tym, o czym caly dzien mysli"
Ralph Waldo Emerson

1. Data: 2001-04-30 18:21:20

Temat: Odp: Alkohol w szkole
Od: "Karolek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elliss" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Co o tym sadzicie, jak powinno sie w takiej sytuacji postapic?

Moim zdaniem oczywiście, że powiedzieć! To powinna być nauczka!

A poza tym: 3 klasa to już musi być poważna młodzież. Powinna uczyć się
odpowiadać za swoje czyny.
Chociaż z drugiej strony... w dzisiejszych czasach to w podstawówkach piją
wódę, palą trawę itd. Tak, wiem o tym z własnego podwórka. A co będzie
dalej??? Strach pomyśleć!!!

Pozdrawiam w ten gorący wieczór.

k...@i...pl

1. Data: 2001-04-30 19:19:50

Temat: Re: Alkohol w szkole
Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja się urżnąłem w klasie 1!
Przecież picie w tym wieku to normalna sprawa, dajcie mu spokój, im
wcześniej si wyszaleje tym lepiej, ja już sie alkoholem znudziłem.

Ves

1. Data: 2001-04-30 22:32:08

Od: "soulie" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem oczywiście, że powiedzieć! To powinna być nauczka!

albo sobie kpisz, albo jestes naiwny :P

--
soulie / http://www.dziesiatka.com

1. Data: 2001-04-30 22:42:32

Od: "RaBBiT" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolek <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ckahg$m7g$...@n...onet.pl...

> [...]
> >

> Moim zdaniem oczywiście, że powiedzieć! To powinna być nauczka!
>
> A poza tym: 3 klasa to już musi być poważna młodzież. Powinna uczyć się

Ta... a Ty pewnie byles bardzo powazny w 3 klasie lo?

> Chociaż z drugiej strony... w dzisiejszych czasach to w podstawówkach piją
> wódę, palą trawę itd. Tak, wiem o tym z własnego podwórka. A co będzie
> dalej??? Strach pomyśleć!!!

Tak, staszne....
wiec nie mysl :-p

Strasznie pijany uczen 3lo ktory wrocil wlasnie z libacji alkoholowej
i jest mu z tym dobrze :)
--
[ RaBBiT ]-----------[ www.czas.org ]
[ "marchewki najlepiej smakuja po zmroku" ]

1. Data: 2001-04-30 22:46:37

Od: "RaBBiT" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elliss <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ck4h0$dcd$...@n...tpi.pl...
> [...]
> konsekwencje...
> Co o tym sadzicie, jak powinno sie w takiej sytuacji postapic?

Postaszyc go troche powiedziec ze to ostatni raz sie zdazylo.
Kazac mu podpisac zobowiazanie ze byl pod wplywem alkoholu
i powiedziec ze jak jeszcze raz go zlapiecie to pokazecie
to zobowiazanie dyrektorowi i rodzicom
a wtedy musi sobie poszukac nowej szkoly ;(
a jak bedzie ok to oddac mu tem papierak po przyjezdzie do domu
[i zapomniec o calej sprawie]

lekko pijany, jadacy w sobote na wycieczke na Slowacje ;)
uczen 3 klasy LO

1. Data: 2001-05-01 05:06:16

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"Elliss" <e...@i...pl> writes:

> [...]
> konsekwencje...
> Co o tym sadzicie, jak powinno sie w takiej sytuacji postapic?

Zaraz, z tego co piszesz wynika, ze chlopak ow swietowal swoje
osiemnaste urodziny na terenie szkoly?

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-05-01 07:28:31

Od: "Karolek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "soulie" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> albo sobie kpisz, albo jestes naiwny :P

No jasne, że żatuję!!!
A tak przy okazji: miło,że większość ma podobne zdanie do mojego!
W tym przypadku nie da się już nic zrobić oprócz skazania delikwenta na
łamanie kołem...:-)))

1. Data: 2001-05-01 07:32:34

Od: "Karolek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RaBBiT" <r...@p...com> napisał w wiadomości

> Ta... a Ty pewnie byles bardzo powazny w 3 klasie lo?

Nie, nie byłem poważny. Zacząłem pić mając 25 lat :-))

> wiec nie mysl :-p

Obiecuję, że już nie będę i się poprawię. Przepraszam! :-)

Pozdrawiam serdecznie.

1. Data: 2001-05-01 07:37:49

Od: "Karolek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zagadzam się w 100 %! Tak się powinno załatwiać podobne sprawy.

A tak na marginesie: szkoda, że pewne osoby wcześniej nie wpadły na ten
pomysł i rozwiązanie.
Wtedy mój kolega może miałby o wiele mniej problemów (podobny przypadek w
mojej szkole).

Pozdrawiam
Niech się święci 1 Maja :-))))))

Jezeli interesuje Cie temat poruszany na tej grupie.. 199
Glottodydaktyka-poszukuj ę informacji,stron www.
KONIEC - pozegnanie
zakup książek
"juz teraz"