Allegro

1. Data: 2006-02-16 19:23:02

Temat: Allegro
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilku sprzedawców sprzedaje na allegro kremy Lancome w granicach 40 zł.
Podróby, przeterminowane buble?
Zastanawia mnie fakt, że widziałam te kosmetyki w tej cenie u kilku osób.
Jakoś ciężko mi uwierzyć w wymianę złotwóki do dolara 1:1.

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

1. Data: 2006-02-16 19:35:05

Temat: Re: Allegro
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zastanawia mnie fakt, że widziałam te kosmetyki w tej cenie u kilku osób.
> Jakoś ciężko mi uwierzyć w wymianę złotwóki do dolara 1:1.

podroby.

--
Margaret

1. Data: 2006-03-05 23:33:48

Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zastanawia mnie fakt, że widziałam te kosmetyki w tej cenie u kilku osób.
> Jakoś ciężko mi uwierzyć w wymianę złotwóki do dolara 1:1.

mnie tez, dlatego oprzytomnij:)

pzdr

1. Data: 2006-03-06 22:54:06

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Mar 2006 00:33:48 +0100, komorowa napisał(a):

> mnie tez, dlatego oprzytomnij:)

Nie no, spoko jeszcze jakieś szare komórki posiadam.
Jak zobaczyłam pierwsza aukcję - wiesz czasem ktoś dostaje nietrafiony
prezent. Mnie zastanawia fakt, że tyle osób to kupuje...
No i co za maź jest w środku.

Pozdrawiam
Marta
--