[Allegro] Pędzel do pudru L'Oreal

1. Data: 2003-03-01 09:46:41

Temat: [Allegro] Pędzel do pudru L'Oreal
Od: "sp_iza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam, może kogoś zainteresuje!

1. Data: 2003-03-01 10:19:00

Temat: Re: [Allegro] Pędzel do pudru L'Oreal
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sp_iza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b3pvij$hdk$1@news.onet.pl...
> Zapraszam, może kogoś zainteresuje!

Myślę że jeżli kogoś interesują zakupy na allegro to sobie tam wejdzie i bez
takich informacji wysyłanych na grupę DYSKUSYJNĄ.
DominikaNM

1. Data: 2003-03-01 11:49:43

Od: "sp_iza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę że jeżli kogoś interesują zakupy na allegro to sobie tam wejdzie i
bez
> takich informacji wysyłanych na grupę DYSKUSYJNĄ.
> DominikaNM

A dlaczego sądzisz, że wszysco wiedzą o Allegro? Jeśli wiedzą i ich to nie
interesuje to po prostu ominą ten post bez czytania - w tytule jest przecież
info, że dotyczy Allegro. No i w końcu nie piszę o jakiś zakupach na
Allegro, tylko o możl. zakupu konkretnej rzeczy, związanej z makijażem,
czyli chyta ta grupa
Pozdrawiam, Iza.

1. Data: 2003-03-01 12:22:48

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego sądzisz, że wszysco wiedzą o Allegro?

A jak nie wiedzą, to rzeczywiście, wielka strata.

> Jeśli wiedzą i ich to nie
> interesuje to po prostu ominą ten post bez czytania - w tytule jest
przecież
> info, że dotyczy Allegro.

Regulamin Allegro, punkt 14.1:

14.1. Allegro zastrzega sobie prawo do zawieszenia konta Użytkownika,
który łamie którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu, a w
szczególności zastrzeżenie sprzedaży poza aukcją, spamming, reklama
konkurencyjnych serwisów aukcyjnych oraz używanie słów powszechnie
uznawanych za obelżywe.

To co, mam sforwardować tego posta gdzie trzeba, czy przeprosisz za spam z
własnej woli?

> No i w końcu nie piszę o jakiś zakupach na
> Allegro, tylko o możl. zakupu konkretnej rzeczy, związanej z makijażem,
> czyli chyta ta grupa

Ogłoszenie handlowe jak każde inne. Opis tej grupy zakazuje wszelkich
ogłoszeń handlowych. Czyli jest to spam. Gdyby były dopuszczone,
zostalibyśmy już dawno zasypani Allegro, Avonem, Oriflame i innym śmieciem.

JoP

1. Data: 2003-03-01 13:10:40

Od: "sp_iza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uznawanych za obelżywe.
>

> To co, mam sforwardować tego posta gdzie trzeba, czy przeprosisz za spam z

SPAM, polega na wysłaniu pewnego tekstu - najczęściej mającego charakter
reklamowy - do wszystkich (lub znacznej części) dostępnych dla nadawcy grup
Usenetowych.
Nijak ma się to do mojego postu.

> [...]
> ogłoszeń handlowych. Czyli jest to spam. Gdyby były dopuszczone,
> zostalibyśmy już dawno zasypani Allegro, Avonem, Oriflame i innym

Cytuję opis grupy:"Zabronione jest także wysyłanie listów zawierających
jakiekolwiek binaria --
programów/zdjęć itp, jakikolwiek spam oraz dyskusje nie związane z tematem
grupy. Nie jest to także miejsce na ogłoszenia reklamowe, nawet jeśli są
związane z tematem grupy."

To nie było ogłoszenie reklamowe żadnego produktu, tylko informacja, że
można go kupić w konkretnym miejscu. A czy posty typu: "wypróbuj produkt XXX
firmy YYY, kupisz go w ZZZ sklepie, na ul......."to nie to samo?
Czy uczciwiej by było, gdybym zainicjowała wątek: "Jaki pędzel najlepszy i
gdzie go najlepiej kupić?"
Pozdrawiam wszystkich (także tych urażonych)
Iza

1. Data: 2003-03-01 14:11:13

Temat: Odp: [Allegro] Pędzel do pudru L'Oreal
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już kilka osób na Allegro zostało po naszej (grupowiczek) interwencji
zablokowanych na Allegro.
Chcesz być następna?
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-03-01 14:14:28

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b3qf2i$50l$...@a...news.tpi.pl...
: Już kilka osób na Allegro zostało po naszej (grupowiczek) interwencji
: zablokowanych na Allegro.
: Chcesz być następna?
: Pozdrawiam
: Kasia
:
:
Zamiast na Allegro miało być z Allegro.
K.

1. Data: 2003-03-01 14:43:09

Temat: NIC WAM NIE CHCĘ SPRZEDAĆ Było: [Allegro] Pędzel do pudru L'Oreal
Od: "sp_iza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Już kilka osób na Allegro zostało po naszej (grupowiczek) interwencji
> zablokowanych na Allegro.
> Chcesz być następna?
> Pozdrawiam
> Kasia

Hmmm, o co tutaj chodzi - chcesz dołożyć mi za to, że wg Ciebie łamię
regulamin Allegro? (upieram się jednak, że nie łamię!)
Czy chodzi o to, że część grupy nie życzy sobie widzieć na grupie informacji
takich jak wysłana przeze mnie. Daleko nie szukając: spójrz obiektywnie NA
PRZYKŁAD na wątek "Balsam "Kozie Mleko" Ziaja" - czym to nie jest też jakaś
forma reklamy (firmy, sklepu)? Żeby nie było niedomówień - podkreśliłam, że
to przykład (nic nie mam ani do wątku, ani do autorki!).
Nie popadajmy w przesadę!
Proponuję zakończyć ten wątek.
Pozdrawiam, życzę mniej zawziętości
Iza

1. Data: 2003-03-01 15:06:49

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
że
> to przykład (nic nie mam ani do wątku, ani do autorki!).

No więc jest różnica w w reklamie Twojej i tej o Kozim Mleku. Jaka?
Ano taka, że tamta grupowiczka nie próbuje na tym balsamie zarobić, a Ty na
pędzlu tak.

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-03-01 15:17:15

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> SPAM, polega na wysłaniu pewnego tekstu - najczęściej mającego charakter
> reklamowy - do wszystkich (lub znacznej części) dostępnych dla nadawcy
> [...]

Radzę zapoznać się z definicją spamu nie wziętą z Księżyca.

[ciach]

> To nie było ogłoszenie reklamowe żadnego produktu, tylko informacja, że
> można go kupić w konkretnym miejscu.

ROTFL. "Mojsze Rozenkranz z bólem zawiadamia, że dziś zmarła jego ukochana
żona. Pogrzeb w piątek, stypa o szóstej, ul. Kozia 5. Tamże do nabycia
garnitury na miarę."

> A czy posty typu: "wypróbuj produkt XXX
> firmy YYY, kupisz go w ZZZ sklepie, na ul......."to nie to samo?

Nie widzisz różnicy między sytuacją, kiedy użytkowniczka produktu, nie
mająca żadnych zysków z jego sprzedaży, poleca wyrób, z którego jest
zadowolona, i dodatkowo informuje, gdzie go kupić, a informacją samego
sprzedającego? Bo ja widzę.

> Czy uczciwiej by było, gdybym zainicjowała wątek: "Jaki pędzel najlepszy i
> gdzie go najlepiej kupić?"

Takie numery już tu przerabialiśmy i jesteśmy za stare wróble, żeby się na
nie nabrać.

Reasumując: nie umiesz czytać ze zrozumieniem, jesteś pyskatą spamerką,
usiłujesz wcisnąć ludziom jakieś badziewie za pieniądze (mam w domu kolekcję
pędzli do pudru, które w różnych sklepach _dostawałam_ za darmo jako bonus
do różnych zakupów i musiałabym na łeb z pieca upaść, żeby coś
takiego )_kupować_), i sama bardzo się dopraszasz o skasowanie konta na
Allegro, słowo się rzekło, biorę się do roboty.

JoP

jak to zrobić?
nakladanie pudru
tonik, woda termalna?