Allegro i piksel_sklep

1. Data: 2013-08-24 03:01:56

Temat: Allegro i piksel_sklep
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw problem z niewystawieniem rachunku imiennego.
Piksel proponuje mi przysłanie paragonu -- sugerując,
iż ja powienienm zapłacić za przesyłkę tegoż. Wkrótce
jednak zakupiona poduszka okazuje się bublem grożącym
porażeniem elektrycznością.

Korespondowania o rachunku nie zamieszczam, jako że szkoda
na nie tutaj czasu, ale zainteresowanym mogę je udostępnić.

Eneuel do Piksela:

Nie wyślę na swój koszt, gdyż nie ja zawiniłem.

Ale ,,pocieszę'' Pana -- poduszka przetopiła się w jednym
miejscu -- w czasie zwykłego używania. Mogę pstryknąć fotkę.

Mimo całej elektroniki i zabezpieczeń temperatura wzrosła
na niej tak mocno, że przetopiła otulinę grzałki.

Teraz chyba powinni Państwo rozpatrzyć moją reklamację.

Do tego dochodzi niebezpieczeństwo porażenia prądem
i przegrzania ciała, bo to na pewno nie było 70 stopni
Celsjusza.

Poduszka ma znak CE, który chyba jest tylko znakiem.

LC

Piksel do Eneuela:

Witam
Przypominamy o wpłacie za już dawno temu dostarczony przedmiot.
Proszę o wpłate kwoty 21.99złotego na poniższe dane:

Ksel Michał

Połowniaka 12/8

25-634 kielce

[..]

Po wpłacie na konto proszę o maila z informacją. Brak wpłaty lub
informacji mailowej w ciągu 14 dni spowoduje przekierowanie sprawy
do kancelarii komorniczej z którą współpracujemy.
Pozdrawiam
Piksel_sklep

Eneuel do Piksela:

Proponuję przeproszenie mnie (za dostarczenie śmiercionośnego
bubla zamiast produktu zamawianego przeze mnie) i zapowiadam
możliwość skierowania do prokuratury doniesienia o popełnianiu
przestępstwa, jakim jest rozprowadzanie tych śmiercionośnych bubli..

LC

w załączniku m@il opisujący uszkodzenie bubla.

Eneuel do Allegro:

Moje zastrzeżenia co do sprzedającego: sprzedano mi bubla grożącego
porażeniem elektrycznością; nie wystawiono rachunku imiennego,
o który wyraźnie prosiłem, ale paragon; zignorowano moją reklamację;
zastraszono mnie ,,kancelarią komorniczą'' w związku z niesfinalizowaniem
zapłaty za towar.

Do niesfinalizowania zapłaty nie doszło z mojej winy.

Tego dnia dokonałem tą drogą kilku płatności -- ta akurat nie została
sfinalizowana o czym dowiedziałem się przypadkiem po wielu dniach.

Eneuel w komentarzu o piksel_sklepie:

Negatywny

Sprzedano bubla grożącego porażeniem elektrycznością; nie wystawiono
rachunku imiennego, o który prosiłem, ale paragon; zignorowano moją
reklamację; zastraszono mnie ,,kancelarią komorniczą'' w związku
z niesfinalizowaniem (nie z mojej winy) zapłaty.

Sprawa dotyczy poduszki:

http://allegro.pl/elektryczna-poduszka-termiczna-ter
mofor-wyszczupla-i3406076717.html

-=-

Do prawników -- Czy prawo istnieje w celu chronienia zabójców?
I co to jest ,,kancelaria komornicza''? Chodzi o twór stojący
ponad sądem czy może wyroki sprzedających na Allegro są przez
komorników respektowane/traktowane tak, jak prawomocne wyroki
sądowe opatrzone stosownymi klauzulami?

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

2. Data: 2013-08-24 13:37:55

Temat: Re: Allegro i piksel_sklep
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" kv90n8$jft$...@s...aioe.org

Nie mogę zalogować się na swoje konto na Allegro. :)

Tymczasem Allegro mnie informuje:

Witaj eneuel (Leszek Ciszewski)!

Informujemy, że Sprzedający piksel_sklep udzielił
wyjaśnień w sporze. Aby się z nimi zapoznać i podjąć
decyzję o rozstrzygnięciu lub kontynuowaniu sporu,
przejdź do zakładki:

Witaj eneuel!

Twój Kontrahent piksel_sklep wypełnił wniosek o unieważnienie
komentarzy do transakcji nr 3406076717 ("elektryczna poduszka
termiczna Termofor+Wyszczupla").

Od Ciebie zależy, czy komentarze zostaną unieważnione. Aby podjąć
decyzję, przejdź do strony: Moje Allegro > Komentarze > Unieważnienie.

Jak mam przejść czy decydować, skoro nie mogę zalogować się?

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

3. Data: 2013-08-24 13:56:31

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" kva5um$5uo$...@s...aioe.org

> Nie mogę zalogować się na swoje konto na Allegro. :)

I już mogę. Dwie prośby o wysłanie hasła zostały zignorowane
i zalogowałem się, podając hasło dotychczasowe.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

4. Data: 2013-08-26 08:00:50

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

A nie dało sie strescic tylko trzeba korespondencje wklejać?
Bo ja w sumie nie wiem dlaczego ty masz w domu poduszke a oni chca zapłate
(wysłali bez zapłaty?)
Czy oni chca abyś im odesłał na swój koszt a Ty nie chcesz czy moze chodzi
o coś innego?
Innymi słowy - potrzebujesz jakiejś pomocy, po prostu narzekasz czy to
jeszcze inny temat?

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

5. Data: 2013-08-26 09:06:38

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki masz nick na Allegro?

6. Data: 2013-08-26 09:55:19

Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Aug 2013, Budzik wrote:

> Bo ja w sumie nie wiem dlaczego ty masz w domu poduszke a oni chca zapłate
> (wysłali bez zapłaty?)

Prawdę mówiąc, byłoby to "kodeksowe" postępowanie przy sprzedaży
na odległość (544 KC)

pzdr, Gotfryd

7. Data: 2013-08-26 13:00:40

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

> Prawdę mówiąc, byłoby to "kodeksowe" postępowanie przy sprzedaży
> na odległość (544 KC)

Praktyka mówi jednak, ze w ostateczności płatnosc nastepuje przy odbiorze.

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

8. Data: 2013-08-26 16:51:52

Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

następuje:

> Praktyka mówi jednak, ze w ostateczności płatnosc nastepuje przy odbiorze.

Ano nie ma zakazu zapłacenia wcześniej.
Przepis jest jasny: "jest zobowiązany dopiero" :>

pzdr, Gotfryd

9. Data: 2013-08-29 21:13:33

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Gotfryd Smolik news" Pine.WNT.4.64.1308261650110.1596@quad

> Przepis jest jasny: "jest zobowiązany dopiero" :>

Jeszcze raz przypominam -- zamawiałem poduszkę, dostałem śmiercionośny
bubel. Ale i Ty, i JF żyjecie głębokim totalitaryzmie Stalina, Lenina
i im podobnych.

Pewien prawnik spóźnił się, jadąc płatną, polską autostradą.
Był prawnikiem, więc powiedział -- nie daliście tego, za co miałem zapłacić,
więc nie zapłacę. Sąd uznał jego argumentację. :) Ale rzecz jasna sądy nie
wiszą w Polsce (czy jakoś tak) i nie ma czegoś takiego jak precedensja. ;)

Prawnik, aby było jasne, sforsował blokady na bramce i pojechał, nie płacąc.

O piksel_sklepie piszę, abyście wiedzieli, co to za sklep.

Kancelaria komornicza to chyba jakaś ,,meta''.
W tak zwanym państwie prawa jest 'sąd' i są 'komornicy sądowi 'a oni
mają (rzecz jasna) swoje kancelarie -- i te kancelarie nazywane są
'kancelariami komornika' czy 'kancelariami komorników', nie zaś
'kancelariami komorniczymi'.

Określenie 'kancelaria komornicza' może oznaczać kolesiów z bejsbolami.

-=-

Przykro mi Gotfryd, że kiedyś Cię lubiłem. Nie tyle przykro mi, co wstydzę się tego.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

10. Data: 2013-08-29 21:14:04