Allegro i piksel_sklep

następny post »
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.rec.dom,pl.soc.prawo
Subject: Allegro i piksel_sklep
Date: Sat, 24 Aug 2013 03:01:56 +0200

Najpierw problem z niewystawieniem rachunku imiennego.
Piksel proponuje mi przysłanie paragonu -- sugerując,
iż ja powienienm zapłacić za przesyłkę tegoż. Wkrótce
jednak zakupiona poduszka okazuje się bublem grożącym
porażeniem elektrycznością.

Korespondowania o rachunku nie zamieszczam, jako że szkoda
na nie tutaj czasu, ale zainteresowanym mogę je udostępnić.

Eneuel do Piksela:

Nie wyślę na swój koszt, gdyż nie ja zawiniłem.

Ale ,,pocieszę'' Pana -- poduszka przetopiła się w jednym
miejscu -- w czasie zwykłego używania. Mogę pstryknąć fotkę.

Mimo całej elektroniki i zabezpieczeń temperatura wzrosła
na niej tak mocno, że przetopiła otulinę grzałki.

Teraz chyba powinni Państwo rozpatrzyć moją reklamację.

Do tego dochodzi niebezpieczeństwo porażenia prądem
i przegrzania ciała, bo to na pewno nie było 70 stopni
Celsjusza.

Poduszka ma znak CE, który chyba jest tylko znakiem.

LC

Piksel do Eneuela:

Witam
Przypominamy o wpłacie za już dawno temu dostarczony przedmiot.
Proszę o wpłate kwoty 21.99złotego na poniższe dane:

Ksel Michał

Połowniaka 12/8

25-634 kielce

[..]

Po wpłacie na konto proszę o maila z informacją. Brak wpłaty lub
informacji mailowej w ciągu 14 dni spowoduje przekierowanie sprawy
do kancelarii komorniczej z którą współpracujemy.
Pozdrawiam
Piksel_sklep

Eneuel do Piksela:

Proponuję przeproszenie mnie (za dostarczenie śmiercionośnego
bubla zamiast produktu zamawianego przeze mnie) i zapowiadam
możliwość skierowania do prokuratury doniesienia o popełnianiu
przestępstwa, jakim jest rozprowadzanie tych śmiercionośnych bubli..

LC

w załączniku m@il opisujący uszkodzenie bubla.

Eneuel do Allegro:

Moje zastrzeżenia co do sprzedającego: sprzedano mi bubla grożącego
porażeniem elektrycznością; nie wystawiono rachunku imiennego,
o który wyraźnie prosiłem, ale paragon; zignorowano moją reklamację;
zastraszono mnie ,,kancelarią komorniczą'' w związku z niesfinalizowaniem
zapłaty za towar.

Do niesfinalizowania zapłaty nie doszło z mojej winy.

Tego dnia dokonałem tą drogą kilku płatności -- ta akurat nie została
sfinalizowana o czym dowiedziałem się przypadkiem po wielu dniach.

Eneuel w komentarzu o piksel_sklepie:

Negatywny

Sprzedano bubla grożącego porażeniem elektrycznością; nie wystawiono
rachunku imiennego, o który prosiłem, ale paragon; zignorowano moją
reklamację; zastraszono mnie ,,kancelarią komorniczą'' w związku
z niesfinalizowaniem (nie z mojej winy) zapłaty.

Sprawa dotyczy poduszki:

http://allegro.pl/elektryczna-poduszka-termiczna-ter
mofor-wyszczupla-i3406076717.html

-=-

Do prawników -- Czy prawo istnieje w celu chronienia zabójców?
I co to jest ,,kancelaria komornicza''? Chodzi o twór stojący
ponad sądem czy może wyroki sprzedających na Allegro są przez
komorników respektowane/traktowane tak, jak prawomocne wyroki
sądowe opatrzone stosownymi klauzulami?

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'