Szafki do samodzielnego montazu

1. Data: 2021-01-12 17:56:50

Temat: Szafki do samodzielnego montazu
Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecicie jakąś stronę www, gdzie można sobie zaprojektować i zamówić wykrojone płyty
do szafki (typu łazienkowego/kuchennego) dla
samodzielnego montażu?
Pod akwa bym chętnie skręcił, ceny gotowych jak z Marsa, a używane maja jakieś
beznadziejne designy (lata 90-te taa daam ;)) a i tak
mam nieco nietypowy wymiar podstawy szkła (85x35).

2. Data: 2021-01-12 18:48:04

Temat: Re: Szafki do samodzielnego montazu
Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2021-01-12 o 17:56, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
> jakieś beznadziejne designy (lata 90-te taa daam ;)) a i tak mam nieco
> nietypowy wymiar podstawy szkła (85x35).

Wiem że wygodnie w domu narysować,
ale zdecydowanie szybciej, prościej i nie wiem czy taniej nie będzie jak
narysujesz na kartce co chcesz i podejdziesz do stolarza/meble na
wymiar/itp.

Rury od nóg kupione w markecie , reszta według rysunku wycięta z płyt,
blatu kuchennego (bo większa sztuka) i skręcona w domu.
Trochę dawno było, ceny nie pamiętam.

--
Irokez

3. Data: 2021-01-22 15:57:40

Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakieś beznadziejne designy (lata 90-te taa daam ;)) a i tak mam nieco
> nietypowy wymiar podstawy szkła (85x35).

Na https://www.meble.pl/na-wymiar/ można sobie zaprojektować różne
mebelki wg jakichś szablonów.
Oprócz tego jest
https://www.meble.pl/materialy-drewnopochodne/
gdzie sobie można wyrysować poszczególne elementy.

Jeśli masz w okolicy punkt odbioru to wysyłka jest (o ile pamiętam)
gratis. Mogą też przysłać kurierem (niestety "parę" zł to kosztuje).

Robiłem szafkę łazienkową z ponad 20 elementów (koło 70 kg) i wszystko
się zgadzało, nic nie brakowało. Jeden element był wgnieciony na kancie.
Brałem płytę "wilgocioodporną", ale czy taką dostałem to nie wiem, bo
nie potrafię odróżnić od zwykłej.

Gdzieś mi mignęła inna strona z podobnymi możliwościami, ale nie
pamiętam jaka.

Aha, na stronie Bluma jest też narzędzie do projektowania szafek
(oczywiście z ich osprzętem).

Piekarnik z mikrofalą 2w1
Roborock S5 MAX
Prowadnica nie prowadzi