Re: Allegro, perfumy, prosba o weryfikacje

From: "Gabriel" <z...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Allegro, perfumy, prosba o weryfikacje
Date: Sat, 7 Oct 2006 11:47:26 +0200

Użytkownik "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:452754d2$0$17944$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Dziekuje Ci bardzo za tak wyczerpujaca odpowiedz.
Nie ma sprawy:)
Jak juz Ci napisalem - sam kiedys szukalem informacji na ten temat, wiec
wiem co to za ból:)

Teraz moge dodac jeszcze kilka informacji na temat zakupionego Kenzo Jungle.
Kupilem go na aukcji, gdzie bylo opisane, ze sprzedawany jest w nieco
zniszczonym pudelku.
Mnie to nie przeszkadzalo, wiec spokojnie zakupilem.
Pudelko - owszem przyszlo troche wytarte, zniszczone, posklejane:)
Sama buteleczka wyglada jednak tak jak w sklepie (akurat mialem czas zeby
sie przejsc w ostatnich dniach i z ciekawosci zerknalem).

Tyle tylko, ze kilkanascie godzin po zakonczeniu mojej aukcji rotez2
wystawila identycznie opisaną (tez na temat Kenzo Jungle, tez zniszczone
opakowanie, tez troszeczke nizsza cena niz na tych aukcjach gdzie opisu o
opakowaniu nie ma).
Tak wiec zastanawiam sie, co to wogole oznacza:) Kilka teorii mam:
- ja z gory odrzucam tych sprzedawcow, ktorzy maja po kilka/nascie sztuk
tych samych perfum. Moze wystawianie kolejno pojedynczo zamiast wielu naraz
jest sposobe ma takich jak ja?:) Jedna aukcja sie konczy, to wystawiam
nastepna
- moze uzytkownik zapomnial zmienic opis? A w rzeczywistosci sprzedawal juz
normalnie zapakowane Kenzo Jungle?
- moze mam manie przesladowczą i wszedzie węsze spisek?;P Ale ona wystawia
tyle tych auckji, ze normalnie masakra.. jak sklep:) Tyle ze w sklepie ceny
wyzsze. Ale wiem, ze na przyklad nie ma co porownywac cen z taką Sephorą, bo
tam mają marże miedzy kilkadziesią a sto procent

No w kazdym razie IMO to to co zakupilem (czyli Kenzo Air Intense i Allure
Homme Sport i w zasadzie tez Noa Fleur (to kobiecy zapach)) jest oryginalne.
Co do oryginalnosci Noa Fleur mialem watpliwosci, bo nie byl to zbyt trwaly
zapach, ale pozniej kupilem w Sephorze takie biale Noa i z jego trwaloscia
bylo tak samo (bo to taki lekki, kwiatowy zapach bez pizma ani trwalszych
nut) wiec uznaje ze jest to tez oryginal.
Kenzo Jungle i CK Obsession Night nie mam z czym porownac, wiec nie wiem.

> Jak juz bede miala perfumy w reku to napisze o moich odczuciach.
:)) No to bedzie zdecydowanie najlepsze wyjscie:)
I najlepiej jak opiszesz to w tym wlasnie wątku - google ladnie wszystko
zarchiwizuje:)
Bedzie latwiej szukac innym.

--
Gabriel