Allegro, perfumy, prosba o weryfikacje

1. Data: 2006-10-03 12:05:25

Temat: Allegro, perfumy, prosba o weryfikacje
Od: "n...@n...poczta.onet.pl" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Czy ktos z Was kupowal juz perfumy od uzytkownika:
bartek_allegro1
albo
kristals?

Znalazlam w archiwum wzmianki o nich (pozytywne) ale nieliczne, wiec
moze dowiem sie czegos nowego.

Dziekuje i pozdrawiam,
Dominika R

2. Data: 2006-10-03 12:49:54

Temat: Re: Allegro, perfumy, prosba o weryfikacje
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos z Was kupowal juz perfumy od uzytkownika:
> bartek_allegro1
> albo
> kristals?

osobiscie nie mam zaufania do sprzedawcow ktorzy maja po kilkanascie
sztuk tego samego towaru.
p.

3. Data: 2006-10-04 07:53:52

Od: "n...@n...poczta.onet.pl" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> osobiscie nie mam zaufania do sprzedawcow ktorzy maja po kilkanascie
> sztuk tego samego towaru.
> p.

No wlasnie oni - szczegolnie bartek - maja po 1, 2 sztuki.

DominikaR

4. Data: 2006-10-04 09:29:16

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie oni - szczegolnie bartek - maja po 1, 2 sztuki.

http://allegro.pl/item129511162_giorgio_armani_code_
woman_75_ml_od_bartka.html

to ciekawe 2 sztuki :0
p.

5. Data: 2006-10-04 14:09:59

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> http://allegro.pl/item129511162_giorgio_armani_code_
woman_75_ml_od_bartka.html

> to ciekawe 2 sztuki :0
> p.

No to masz cela - co ja nie klikne to sa 1, 2 sztuki.
Ale rozumiem, ze nie kupilabys od niego? W archiwum znalazlam go wsrod
polecanych. Jako nielicznego, bo wiekszosc z polecanych albo nie ma nic albo
ma zamkniete konta...

DominikaR

6. Data: 2006-10-04 15:44:05

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale rozumiem, ze nie kupilabys od niego? W archiwum znalazlam go wsrod
> polecanych. Jako nielicznego, bo wiekszosc z polecanych albo nie ma nic
albo
> ma zamkniete konta...

Hej!
Witam i polecam przeczytanie mojego wątku na tej grupie:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.uroda/browse_fr
m/thread/5bb5f2d8bd5fd124/

Tez pytalem sie i prosilem o weryfikację sprzedającego.
Wtedy zakupów dokonalem u Mateusz124 ale teraz on nie sprzedaje już nic.

Za to na koncie-klonie o nazwie Rotez2 ma wystawione mnostwo perfum.

Nawet na oryginalnym koncie tyle tego nie bylo, wiec mozna miec duze
watpliwosci... Tego jest tak duzo, i w takich cenach ze nie wiem co o tym
sądzić.
Moze inni bywalcy grupy pomogą Ci rozwiać wątpliwości.

W kazdym razie dodam, ze gdzies 3 tygodnie temu u rotez2 zakupilem 3
perfumy:
1. Calvin Klein "Obsession Night"
2. Chanel Allure Homme Sport
3. Kenzo Jungle pour Homme

Wnioski są takie:
Wczesniej kupowalem u Mateusz124 (ale to ten sam sprzedawca co rotez2) Kenzo
Air Intense - i to na 99% oryginal. Takie samo opakowanie, ten sam zapach,
tak samo intensywnie pachnie i tak samo utrzymuje sie na skorze jak
oryginał.

Allure posiadam zakupiony w Sephorze i jesli chodzi o opakowanie, naklejki i
wogole wygląd zewnetrzny, to są identyczne.
Zapach tez wydaje sie byc identyczny - tak samo dlugo utrzymuje sie na
skorze. Wiec przyjalem ze to oryginal.
Komentarz pozytywny po transakcji zresztą wystawiłem.

CK Obsession Night i Kenzo Jungle nie mam z czym porownac niestety, bo nie
mam oryginałów. Wiec sie nie wypowiadam. Nie wiem tez jak pachną oryginały -
po prostu kupowalem w ciemno:)
BTW CK mnie troche zawiodl - zapach taki sobie, ale za to Kenzo Jungle..
mmmmm :) To jest to. I dlugo utrzymuje sie na skorze.

Tak wiec jesli chcesz - mozesz kupic u rotez2.

Ja mialbym tylko prosbe do innych grupowiczow - moze są w stanie podac
jakies dodatkowe fakty na temat tego sprzedającego? Ewentualnie polecic
innych. Ja staram sie dokladnie opisac wszystko:) Wiec moze komus tez zechce
sie cos napisac bardziej szczegolowo:)

Gabriel
http://www.avicodecs.pl/sigsoft/ <-- monitoring komputera STD i PRO

7. Data: 2006-10-04 16:32:19

Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@n...poczta.onet.pl <n...@g...com> napisał(a):

> [...]
> albo
> kristals?
>
> Znalazlam w archiwum wzmianki o nich (pozytywne) ale nieliczne, wiec

Ja sie niestety nadziałam na allegro i kupiłam sobie jpgaultier. Wszystko
niby takie samo ale zapach katastrofa. Znika gdzies po około godzinie. Poza
tym na zdjęciu wyglądał jak oryginał a w rzeczywistości widać od razu że to
podróbka...no niestety teraz nawet jak kupowałam sobie ostatnio
antyperspirant adidasa action 3 to też był na allegro ale zdecydowałam się
jednak na zwykły sklep kosmetyczny...

8. Data: 2006-10-04 16:43:12

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Poza
> tym na zdjęciu wyglądał jak oryginał a w rzeczywistości widać od razu że

Dobrze by bylo gdybys mogla chociaz usera podac, ktory to sprzedawal.
Przynajmniej mozesz ostrzec/wzmoc czujnosc innych.

9. Data: 2006-10-07 08:13:04

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

> Za to na koncie-klonie o nazwie Rotez2 ma wystawione mnostwo perfum.

Dziekuje Ci bardzo za tak wyczerpujaca odpowiedz. Poszukalam jeszcze na
spokojnie o uzytkowniku Rotez2 i chyba zaryzykuje. Jak juz bede miala
perfumy w reku to napisze o moich odczuciach.

Pozdrawiam,
DominikaR

10. Data: 2006-10-07 09:47:26

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje Ci bardzo za tak wyczerpujaca odpowiedz.
Nie ma sprawy:)
Jak juz Ci napisalem - sam kiedys szukalem informacji na ten temat, wiec
wiem co to za ból:)

Teraz moge dodac jeszcze kilka informacji na temat zakupionego Kenzo Jungle.
Kupilem go na aukcji, gdzie bylo opisane, ze sprzedawany jest w nieco
zniszczonym pudelku.
Mnie to nie przeszkadzalo, wiec spokojnie zakupilem.
Pudelko - owszem przyszlo troche wytarte, zniszczone, posklejane:)
Sama buteleczka wyglada jednak tak jak w sklepie (akurat mialem czas zeby
sie przejsc w ostatnich dniach i z ciekawosci zerknalem).

Tyle tylko, ze kilkanascie godzin po zakonczeniu mojej aukcji rotez2
wystawila identycznie opisaną (tez na temat Kenzo Jungle, tez zniszczone
opakowanie, tez troszeczke nizsza cena niz na tych aukcjach gdzie opisu o
opakowaniu nie ma).
Tak wiec zastanawiam sie, co to wogole oznacza:) Kilka teorii mam:
- ja z gory odrzucam tych sprzedawcow, ktorzy maja po kilka/nascie sztuk
tych samych perfum. Moze wystawianie kolejno pojedynczo zamiast wielu naraz
jest sposobe ma takich jak ja?:) Jedna aukcja sie konczy, to wystawiam
nastepna
- moze uzytkownik zapomnial zmienic opis? A w rzeczywistosci sprzedawal juz
normalnie zapakowane Kenzo Jungle?
- moze mam manie przesladowczą i wszedzie węsze spisek?;P Ale ona wystawia
tyle tych auckji, ze normalnie masakra.. jak sklep:) Tyle ze w sklepie ceny
wyzsze. Ale wiem, ze na przyklad nie ma co porownywac cen z taką Sephorą, bo
tam mają marże miedzy kilkadziesią a sto procent

No w kazdym razie IMO to to co zakupilem (czyli Kenzo Air Intense i Allure
Homme Sport i w zasadzie tez Noa Fleur (to kobiecy zapach)) jest oryginalne.
Co do oryginalnosci Noa Fleur mialem watpliwosci, bo nie byl to zbyt trwaly
zapach, ale pozniej kupilem w Sephorze takie biale Noa i z jego trwaloscia
bylo tak samo (bo to taki lekki, kwiatowy zapach bez pizma ani trwalszych
nut) wiec uznaje ze jest to tez oryginal.
Kenzo Jungle i CK Obsession Night nie mam z czym porownac, wiec nie wiem.

> Jak juz bede miala perfumy w reku to napisze o moich odczuciach.
:)) No to bedzie zdecydowanie najlepsze wyjscie:)
I najlepiej jak opiszesz to w tym wlasnie wątku - google ladnie wszystko
zarchiwizuje:)
Bedzie latwiej szukac innym.

--
Gabriel