Allegro - weryfikacja

1. Data: 2007-01-08 10:45:46

Temat: Allegro - weryfikacja
Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z Was kupowala moze u niejakich:

- BonyA
- szymonek_2005
- marco_2006_2006

Zakup zapachowy.

Z gory dziekuje i pozdrawiam,
Inka

2. Data: 2007-01-08 21:13:51

Temat: Re: Allegro - weryfikacja
Od: "AgMa" <butonierka@_beztego_butonierka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "inka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.com...
> Czy ktoras z Was kupowala moze u niejakich:

> [...]

Ja kupiłam od niejakiej:

Wszystko było w idealnym porządku, perfumy super - ogrinał, transakcja też
bez zarzutu. Polecam!

Agnieszka Malinowska / AgMa
Zapraszamy na nasze aukcje:
9001

3. Data: 2007-01-09 16:36:02

Od: Asetka <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgMa napisał(a):
> [...]
> http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3149722
>
> Wszystko było w idealnym porządku, perfumy super - ogrinał, transakcja też

Ja kupowałam kolczyki u pavel_lux i szczerze NIE POLECAM.
Jeśli chodzi o szybkość przesyłki to była w porządku. Kolczyki miały
niewielkie wady (np. były źle poprzycinane), ale o to się nie czepiam,
bo za taką cenę spodziewałam się "niedoskonałości".

Minusem u tego gościa jest to, ze wypisuje na aukcja informacje, które
nie są zgodne z prawdę.
Przy zakupie za "x" zł obiecuje np. jakieś upominki od firmy i takie
różne historie.
Niestety to jest nieprawda.
Przy próbie wyjaśnienia niezgodności opisu aukcji nie odpowiada na
maile. Kiedy złapałam go na gg, zaczął rozmawiać normalnie, póki nie
wiedział kim jestem.
Ale kiedy napisałam swój nick i informację, że chcę wystawić mu
komentarz pozytywny, ale proszę o wyjaśnienia, to bezczelnie przerwał
rozmowę.

Wystawiłam więc facetowi komentarz neutralny, bo poczułam się oszukana,
a on przez miesiąc czasu unikał mailowych i na gg kontaktów.
Po złości też wystawił mi neutral podając bzdurną przyczynę, która nie
miała związku ze sprawą.

Szkoda gadać :-/

Szkoda też, że Allegro ma niedopracowany regulamin.
Sskoro np. ja jako kupujący licytuję na aukcji, zgłaszam się do
sprzedawcy w celu omówienia szczegółów i od razu po licytacji przesyłam
pieniądze na konto, to wywiązuję się ze wszystkich swoich obowiązków.
Dlaczego więc ja jako pierwsza muszę wystawiać komentarz sprzedajacemu.
W tym przypadku sprzedający powinien zrobic to pierwszy.
Bo potem jeśli mu się coś nie spodoba kupujący są skazani na jego humor,
i mimo że wywiązania się ze wszystkiego, może wystawić np. negatyw, a w
przyczynie poda: "bo za oknem padało".

Pozdrawiam,
Asetka

4. Data: 2007-01-10 11:57:48

Temat: Re: Allegro - weryfikacja [OT]
Od: "Kaczka" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asetka <a...@t...pl> wrote:
> [...]
> się ze wszystkich swoich obowiązków. Dlaczego więc ja
> jako pierwsza muszę wystawiać komentarz sprzedajacemu.

Nie musisz. Skąd ten pomysł, że coś takiego jest w regulaminie? Komentarze
są dobrowolne.
Bywało, że dostawałam komentarz od sprzedających zaraz po tym jak otrzymali
wpłatę, ale przyznam że była to znacząca mniejszość.... W każdym razie ta
kolejność wystawiania jest umowna, takie niepisane prawo stworzone przez
Użytkowników.

--
ciągle dostaję spam z konta s...@m...pl

Depilacja laserowa brwi
pasta do zębów
jestem w kropce,prosze o pomoc
sukienka (sweterko-spodniczka)
SWAROVSKI cyrkonie z mocnym klejem lub tatuaże