pasta do zębów

1. Data: 2007-01-07 19:45:30

Temat: pasta do zębów
Od: "xxl" <b...@b...ok> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę drogie Panie o podanie jakiejść dobrej pasty na krwawiące
dziąsła lub skierowanie na odpowiednią grupe

2. Data: 2007-01-08 06:34:37

Temat: Re: pasta do zębów
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

xxl napisał(a):
> Bardzo proszę drogie Panie o podanie jakiejść dobrej pasty na krwawiące
> dziąsła lub skierowanie na odpowiednią grupe
Najlepiej idź do dentysty, ale na pewno musisz zażywać rutinoscorbin
i witaminy.
Dentysta Ci powie, co robić oprócz tego.

3. Data: 2007-01-08 10:12:41

Od: "melitta" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

xxl napisał(a):
> [...]
Najlepiej idź do dentysty, ale na pewno musisz zażywać rutinoscorbin
i witaminy.
Dentysta Ci powie, co robić oprócz tego.

Na pewno nie musisz zazywać rutinoscorbinu ani witamin. Krwawiące dziąsła są
często spowodowane odlożeniem się kamienia nazębnego i stanem zapalnym
dziąseł. Wizyta u dentysty konieczna. Pomaga (ale tylko pomaga, nie leczy!)
na te dolegliwości pasta meridol i taki sam płyn do płukania jamy ustnej.
Jest jeszcze lepszy płyn - nie pomnę nazwy, taki czerwony (do nabycia w
aptekach) ale smakowo straszne świństwo.

melitta

4. Data: 2007-01-08 10:36:58

Od: "kasia27" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam ten sam problem i uzywam od czasu do czasu pasty AJONA taka mała
czerwona tubka do kupienia tylko w aptece (produkcja niemiecka) kosztuje
jakieś max 10 zł a starczna na bardzo dlugo bo to koncentrat i daje sie
tylko kapke

5. Data: 2007-01-09 16:37:31

Od: Asetka <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

xxl napisał(a):
> Bardzo proszę drogie Panie o podanie jakiejść dobrej pasty na krwawiące
> dziąsła lub skierowanie na odpowiednią grupe
>
> Pozdrawiam

"Lacalut" - na krawawiące dziąsła.

Jak do tej pory najlepsza pasta na tego typu schorzenia i do tego
polecana przez lekarzy stomatologów.

Pozdrawiam,
Asetka

jestem w kropce,prosze o pomoc
sukienka (sweterko-spodniczka)
SWAROVSKI cyrkonie z mocnym klejem lub tatuaże
wazelinuję prostownica efalock
Podkład z górnej półki do megatłustej cery?