Re: Allegro - wyroby koniakowskie?

Data: 2008-01-01 17:42:41
Temat: Re: Allegro - wyroby koniakowskie?
Od: "maria kowalska" <m...@N...gazeta.pl>

Lucy <l...@o...pl> napisał(a):

> Witam
> Przeglądając aukcje znalazłam taką:
> http://www.allegro.pl/item266257521_koniakowskie_dzw
oneczki_bombki_choinkowe_8_
> kol.html
> Nie wiem co sądzicie o wyrobach koniakowskich, ale we mnie aż się gotuje gdy
> przeczytałam opis na tej aukcji.
> Miałam okazję widzieć wyroby koniakowskie w samym Koniakowie i daję słowo moja
> koleżanka robi piękniejsze mimo że nie jest góralką.
> Wiele z nas sprzedaje swoje wyroby, nie sądzę jednak aby były one jednorazowe.
>
> Tak sobie myślę, czy koronczarka koniakowska to ta która urodziła się w
> Koniakowie czy ta która mieszka w tej miejscowości, może ktoś wie.
>
> pozdrawiam
> Lucy

Uważam,że cała ta dyskusja jest bezsensowna.
Każdy ma prawo zrobić i wycenić własny wyrób zgodnie ze swoim przekonaniem o
wkładzie pracy i materiału. To, że uważacie za drogo to trzeba było wystawić
swoje taniej i zrobić zdrową konkurencję ::))))Sztuką jest zrobić dzieło,
wycenić je i sprzedać jeżeli ktoś robi w tym celu. Jeżeli ktoś robi w celu
obdarowywania to nie może mieć do drugiej osoby pretensji o to, że sprzedaje
powyżej jakiegoś tam pułapu cenowego.Może wkład pracy tej drugiej osoby jest
większy ? Nie wszystko wszystkim przychodzi łatwo i nie krytykujcie kogoś
względem swojego postępowania . A może warto się zastanowić nad tym, że to
ktoś chce wszystkim pokazać jak właściwie należy wyceniać robótki?
Myślę, że jeśli ktoś uważa, że dobrze robi i chce sprzedać to niech próbuje od
maximum a nie minimum- prawa rynku i ekonomii. Jedynie nad czym można ubolewać
to nad podszywaniem się i przypisywaniem nazwy własnego wyrobu (którego wzór
był dostępny już od kilku lat w gazetkach robótkowych)pod znane koronczarki,
ale w tym miejscu to one powinny ingerować. To tak jak kradzież marki...
A poza tym to pewno żadna z nas nie kupuje robótek szydełkowych na allegro- to
co nam może przeszkadzać zamieszczona tam cena? Niech sobie ktoś zarabia, a my
dalej dziergajmy dla własnej satysfakcji i błysku w oczach obdarowywanych. A
może oni tak naprawdę mają też już dosyć naszych podarunków ?