Amalgamatowe pląby-świństwo fundowane przez KasyChorych!

21. Data: 2006-03-25 21:01:49

Temat: Wyabstarchowany Rozum a "Inteligencja Emocjonalna"
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e048lm$rk7$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> ;P
>
> bzdura

To sie sam dowiedz lub pochwal jak wiesz lepiej -może i ja skożystam? ;P

> jest
>
> tak tak, lekarz kazal przytakiwac, chyba za duzo Hg Ci sie do krwi
uwolnilo.

A tobie co podnosi poziom pyskactwa? ;P

> masz juz proszki?

Dla ciebie zawsze się coś znajdzie ;P

> rzeczywiscie nie biorac udzialu w akcji wymiany plomb jestem skazany na
> zycie z emocjonalnym usposledzeniem LOL :-D
> korzystales juz ze swiadczen zdrowotnyhc oferowanych przez panstwo za
> pobieranie 70% mojego dochodu na te i inne funkcje?
> To moze jak skorzystasz to dojedzie Ci rozumek i przestaniesz pisac
glupty

Dziękuje za pozwolenie! terz czuję się moralnie usprawiedliwiony by
specjalnie tak długo z niego korzystać aż wszyscy tacy jak ty się z niego
wypiszą by sie poczuć wolni -zapewniam cię ;P

> co to znaczy? :DDDDD

Poczytaj w słowniku logiku ;)

> co ma piernik do wiatraka, jakie emocje,

Te które tobie się takie nieludzkie i nieracjonalne wydają? ;)
Poczytaj racjonalisto "Inteligencję Emocjonalną". A może się okaże że wiele
lat zmarnowałeś zachodząc jedynie w głowę zamiast również w serce. ;)

> piszesz glupoty , jestes jakims
> mitomanem, ktory dzis nagle wpadl na pomysl walki z plombami z amalgamatu.

Odezwał się rozumny-inaczej a przy tym po prostu hamski- bo jakże inaczej
nazwać stosowanie insynuacje odnośnie czyjejś domniemanej głupoty czy
mitomaństwa? Może racjonalnoscią odczłowieczoną? Może być i tak... ;P

> Ja Ci nie bronie, idz i walcz, ale pomysl troche ILE TO KOSZTUJE. ? Tego
> jakos juz nie uwzgledniles w swojej odpowiedzi a dokladnie to obliczylem,

Dokładnie?! Hi hi... Policz ile kosztuje brak solidaryzmu społecznego czy
pomijanie wkładu najbliższej rodziny w wychowanie człowieka na użytecznego i
produktywnego obywatela... ;P

> tylko piszez o jakims emocjonalnym chlodzie. ROZUM, najwyzsza pora stanac
po
> jego stronie!

To stań -i zabij w sobie wszelkie inne odruchy człowieczeństwa do jakich
widac takie półgłówki jak ja i emocjonalne odruchy serca zaliczają -co
zresztą akurat psychologia i psychiatria potwierdza uznając za humanistyczną
normę -a takich co to rozum jedynie czczą za oziębłych i uciekających od
świata swoich emocji w racjonalizacje -niejako nieludzkich właśnie. ;P

22. Data: 2006-03-25 21:14:51

Temat: Deep ecology...czyli bądźmy konsekwentni? ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:e049r1

Jeszcze nie -bierność i schodzenie z drogi to jeszcze nie promocja postaw
odmiennych... ;)
Prmocją będzie kiedy zaczniesz egzekwować swoje prawa do przebywania w
niezadymionych lokalach czy parkach w których nie ma zataczających się
gości -do czego ci daje tytuł ustawowy zakaz niepalenia w miejscach
publicznych lub ustawa o wychowaniu w trzeźwości... ;P

budujmy

No ciut bym się mógł kłócić z tą czystością atomówek- a nawet elektrowni
wiatrowych /zanieczyszczenie krajobazu oraz przestrzeni wibracjami i
infradźwiękami/ czy też energii słonecznej /szkodliwe procesy produkcji
paneli słonecznych ;) że o szkodliwości dla efektu cieplarnianego hodowli
bydła nie wspomnę -drugie ilościowo źródło emisji co2 -krowie bąki...co
stawia pod znakiem zapytania projekty elektrowni opartych na biomasie. ;P

> nie
>
> kolega podniebny, jest ciezki do przekonania, tylko dlaczego ubzdural
sobie
> te plomby, jak chociazby problemy opisane przez Ciebie sa znacznie
> wazniejsze?

Bliższa koszula ciału tomlo -poprostu.
Masz amalgamat w gębie? ;)
Bo mnie zostały dwie takie paskudne plombiska ;P

23. Data: 2006-03-25 21:34:42

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie?! Hi hi... Policz ile kosztuje brak solidaryzmu społecznego czy
> pomijanie wkładu najbliższej rodziny w wychowanie człowieka na użytecznego
> produktywnego obywatela... ;P

stary jakis popierdolony jestes wogole nie odpowiadasz na pytania ,
przeinaczasz, co ma rodzina do placenia popieprzonych skadek ZUS???
co wydaje ci sie ze polacy to WIELKA RODZINA? Ja lubie Polske, lubie tych
ludzi , ale nie znosze naszego systemu, urzednikow, biurokracji, jak o nas
dbaja widze po drogach i wlasnie w przychodni.

> To stań -i zabij w sobie wszelkie inne odruchy człowieczeństwa do jakich

co za bezsensowny belkot co ma brak czlowieczenstwa do wydania bezsensownie
kasy?

ponawiam pytanie :

1- skad wziac na to 10 000 000 000 zl
2- po co wydawac ta kase skoro kolega Norbert jasno i wyraznie napisac jakie
sa wieksze problemy?

3 pytanie pomocnicze, ile masz lat? 17-18 ? a moze jeszcze mniej?

24. Data: 2006-03-25 22:02:25

Temat: Re: Amalgamatowe pląby-świństwo fundowane przez KasyChorych!
Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

<ciach bzdury>

podaj jakies racjonalne źródło z którego czerpiesz informacje na temat
tych 'zabójczych bląb' bo medline mowi dokladnie cos innego. Ze jedyną
wadą tych wypelnien jest ich brak kosmetyki (co oczywiscie moze byc
przyczyną depresji :)

> Ktoś może wie gdzie trzeba "uderzyć" żeby coś się w temacie zmieniło?!

w ściane? głową?

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

25. Data: 2006-03-25 22:19:37

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeinaczasz, co ma rodzina do placenia popieprzonych skadek ZUS???
> co wydaje ci sie ze polacy to WIELKA RODZINA?

Mój drogi -nawet ty co mnie jak szczeniak od popierdoleńców wyzywasz
jesteś -czy tego chcę czy nie- moim realnym krewnym najpóźniej w 7 pokoleniu
wstecz -jak wszyscy ludzie na Ziemi! /czyli licząc jak trzeba -średnio 25lat
na pokolenie- najpózniej jakieś 175 lat temu mieliśmy jakiegoś wspólnego
przodka krwi a prawdopodobieństwo wskazuje ze znacznie wcześniej/krócej/ -bo
żyjemy w jednej nacji -na co skolei wskazuje wspólny język/. Doucz się
trochę koleś z dziedziny pogranicza genetyki i teorii migracji. ;P

> Ja lubie Polske, lubie tych
> ludzi , ale nie znosze naszego systemu, urzednikow, biurokracji, jak o nas
> dbaja widze po drogach i wlasnie w przychodni.

To walcz z tym czego nie znosisz -ale rób to z głową a nie potępiając w
czambuł tych których nie rozumiesz.

> co za bezsensowny belkot co ma brak czlowieczenstwa do wydania
bezsensownie
> kasy?

Otóż to samo co twoja inteligencja ma do emocji jakim ulega -skoro posługuje
się w kontakcie z interlokutorem epitetami ;P

> ponawiam pytanie :
>
> 1- skad wziac na to 10 000 000 000 zl
> 2- po co wydawac ta kase skoro kolega Norbert jasno i wyraznie napisac
jakie
> sa wieksze problemy?

Twoje pytanie jest nielogiczne.
Bo wpierw się ustala na co trzeba wziąść /niekoniecznie pieniądze-ale środki
do realizacji jakichś istotnych zamierzeń/ z a potem dopiero skąd.
A myśmy jeszcze nie doszli do porozumienia na co trzeba wziąć te środki.
Koledze Norbertowi wykazałem ze się myli w swoich wyobrażeniach o hierarchi
ważności celów. Na razie jeszcze nie odpowiedział -co uznaję za przyznanie
mi racji.
Pogadamy o tym skąd i ile trzeba wziąć -jak już ustalimy na co trzeba je
wziąć. Bądźmy logiczni i racjonalni w wyborze kolejności działań -OK? ;P

> 3 pytanie pomocnicze, ile masz lat? 17-18 ? a moze jeszcze mniej?

Tyle że jest to nieistotne wobec mojej umiejętności wykazywania ci braku
logiki w twoich wywodach. Chyba że wreszcie weźmiesz się w garść i zaczniesz
myśleć tym co ci bozia dała a nie jak szczeniak tylko odszczekiwać się
epitetami. ;P

26. Data: 2006-03-25 22:55:43

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie
>
> Twoje pytanie jest nielogiczne.
> Bo wpierw się ustala na co trzeba wziąść

WZIAC - naucz sie raz na zawsze, takze w wymowie!

> /niekoniecznie pieniądze-ale środki do realizacji jakichś istotnych
zamierzeń/ z a potem dopiero skąd.

aha, czyli srodki sa tansze pieniadze sa drozsze ;-)

> A myśmy jeszcze nie doszli do porozumienia na co trzeba wziąć te środki.

a nie przypadkiem na wymiane plomb? A moze mi sie juz watki pomylily?

> Koledze Norbertowi wykazałem ze się myli w swoich wyobrażeniach

COOOOOOOOOOOOOO??? Ten niedorzeczny belkot? Spojrz na post Adama na koncu!

> Pogadamy o tym skąd i ile trzeba wziąć -jak już ustalimy na co trzeba je
> wziąć. Bądźmy logiczni i racjonalni w wyborze kolejności działań -OK? ;P

jak to na co, na wymiane plomb chyba?

> [...]
zaczniesz
> myśleć tym co ci bozia dała a nie jak szczeniak tylko odszczekiwać się

piszesz jak dziecko jestes uparty jak dziecko, 16 lat, sadzac po bledach
ort.

27. Data: 2006-03-25 22:57:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tych 'zabójczych bląb' bo medline mowi dokladnie cos innego. Ze jedyną
> wadą tych wypelnien jest ich brak kosmetyki (co oczywiscie moze byc

A sam se podaj. ;)
Masz internet to zrób z niego użytek...a nie wysługuj się innymi.
A jeśłi nie znajdziesz to nie dlatego ze nie ma tylko że kiepsko szukałeś
albo po angielskiu nie kumasz. :)

> w ściane? głową?

Miłego "uderzania" -bo mniemam że innym nie polecasz tego czego sam na sobie
nie testujesz ;P

28. Data: 2006-03-25 23:21:10

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> napisał w wiadomości

> A sam se podaj. ;)

nie udzielaj dobrych rad tylko podaj zrodlo swoich wypocin

> Miłego "uderzania" -bo mniemam że innym nie polecasz tego czego sam na
sobie
> nie testujesz ;P

idz i zamast walic glowa powal czyms innym, bo chyba za duzo smietany na
placie czlowym, zupelnie cie odmozdzylo.

29. Data: 2006-03-25 23:50:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> >

> nie udzielaj dobrych rad

A co tobie do rad których innym udzielam -nie wcinaj się po hamsku gdzie nie
z tobą rozmawiam... ;P

> tylko podaj zrodlo swoich wypocin

Jak mnie grzecznie poprosisz -to może i podam...ale raczej jestem spokojny
że nie potrafisz grzecznie prosić więc sam sie poć szukając... ;)

> sobie
>
> idz i zamast walic glowa powal czyms innym, bo chyba za duzo smietany na
> placie czlowym, zupelnie cie odmozdzylo.

Ty "logik" od nie-wymyślnych epitetów! ;) -uważasz że ktoś ci uwierzy po tym
co sobą tu prezentujesz że w ogóle jesteś "logiczny"? Więc może bardziej
tobie walenie głową w mur by warto było polecić lub niejedzenie mięcha
którym zaraz zaczniesz rzucać -co? Logiku odkulturalniony ?! ;P

30. Data: 2006-03-26 00:18:28

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> WZIAC - naucz sie raz na zawsze, takze w wymowie!

Innych argómentuf nie masz?! ;)
Sobie wsadź gdzieś swoje rozkazy hie hie... ;P
A poza tym raz na zawsze mi się przestań ślinić mięchem -jeśli domyślić się
będziesz potrafił co to. ;)

> zamierzeń/ z a potem dopiero skąd.
>
> aha, czyli srodki sa tansze pieniadze sa drozsze ;-)

Jakbyś myślał samodzielnie a nie tylko powielał cudze poglądy to może
doszedłbyś już dawno do wniosku że nie pieniędzmi się mierzy wartość
społecznego potencjału i środków jakimi społeczność rozporządza. Ale gdzie
tam -myślenie samodzielne to nie twoja specjalność -nie wysilaj się więc
może lepiej -tylko znowu bełkotem sobie ponazywaj co ci się tylko
nie-podoba -skoro inaczej nie potrafisz...no już! Na zdrowie! ;P

> a nie przypadkiem na wymiane plomb? A moze mi sie juz watki pomylily?

> COOOOOOOOOOOOOO??? Ten niedorzeczny belkot? Spojrz na post Adama na koncu!

Już dawno odpowiedziałem i Wygodnickimu Adasiowi -a jakże...nawet tyś tam
wdepnął nam w słówko w międzyczasie. ;P
Bełkotem byle ćwok nazywa to czego nie rozumie... ;)

> jak to na co, na wymiane plomb chyba?

Jak tych moich dwóch -skoro inni nie chcą- to niewiele trzeba.
Podać ci moje konto? Taki życzliwy innym jesteś... ;P

> zaczniesz
>
> piszesz jak dziecko jestes uparty jak dziecko, 16 lat,

A ty przypadkiem uważasz by się mniej uparty nie okazać...a mięchem to
rzucasz jakbyś od tego sobie próbował powagi i siły argumentom dodać...to
wskazuje że i od papierosów nie stronisz...co? ;P

> sadzac po bledach
> ort.

No widzisz -nauczyciela samozwańcy się nie wybiera...szczególnie takiego co
to merytorycznie niewiele ma do powiedzenia skoro ortografii się
czepia..."sadzac" co chwila mięcho miedzy grządki słuf... ;)
A ty sądząc po epitetach to jeszcze taki przedmiot "PO" w podstawówce
pamiętasz -czy nawet go sam wykładałeś może -co? ;P
Nie pamiętasz?! No popatrz! Czyżbyś przypadkiem szczylku młodszy był?! ;P
Ale na przewagę wieku to się powołujesz -jakby ci od tego powagi miało
przybyć że mnie z dzieckiem -jak z błotem zmieszasz... I kto tu jest
dziecinny?! Weź inny podręcznik do prowadzenia dyskusji -a się poziomu
wypowiedzi naucz -szczylku... ;)

Dobry dermatolog... Chorzów i okolice...
nadmierne pocenie..
Re: strix
Re: strix
Co sądzicie o "FitLine Omega-3 +wit. E"?