Amazon cd ;)

11. Data: 2009-08-22 11:11:48

Temat: Re: Amazon cd ;)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Aug 2009 13:02:39 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie no, tak nie można. Musisz być dokładniejsza, Ikselko!

Nie, po prostu uzupełniam Twoją kompletną wiedzę o mnie... Upsss -
Paulinki, znaczy się :-D
--

Ikselka.

12. Data: 2009-08-25 10:57:01

Od: "miffy" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj w http://www.amazon.de - niemiecki oddział, mają raczej to samo, a
> przed chwilą "zamarkowałam" zakup butów i mi się nie pojawił problem z
> adresem. Być moze wysyłka butów akurat z USA jest objęta jakimiś
> restrykcjami natury celnej lub handlowymi umowami ograniczajacymi.

Akurat tych, co sobie upatrzyłam nie ma na de. Może rzeczywiście jakaś seria
for USA only ;) No nic, już sobie odpuściłam ;)

13. Data: 2009-08-25 20:23:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Aug 2009 12:57:01 +0200, miffy napisał(a):

> Akurat tych, co sobie upatrzyłam nie ma na de. Może rzeczywiście jakaś seria
> for USA only ;) No nic, już sobie odpuściłam ;)

Szkoda, że Ci zakupy nie wyszły. Swoją drogą zupełnie nie rozumiem, czemu
majtki czy perfumy można sobie kupić w US, a butów nie.
--

Ikselka.

ściąganie farby
podrażnieniaskóry
fryzjer- Wrocław
włosy - wypadające, kruche,suche
Poradźcie proszę. Coś do częstych kąpieli dla chłopaka