Wieczorowy żakiet.

1. Data: 2009-08-30 12:00:04

Temat: Wieczorowy żakiet.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję ładnego fasonu a'la Chanel - wcięty, dość krótki, z małym
kołnierzem wykładanym z zaokrąglonymi rogami, patki w talii lub lekko
poniżej- chcę krawcowi pokazać konkret. Tkanina dość mocno "wieczorowa" -
ryps jedwabny, kolor a'la druciak do naczyń, czyli nie jasne srebro, lez
raczej stal. Bez ozdóbek i lamówek, oczywiście, z tą modyfikacją w stosunku
do Chanel. Może tylko guziki dam bardziej ozdobne, nie gladkie.

Szukam w necie foto do wydrukowania, może ktoś gdzieś widział opisany fason
- kolor nieważny...

--

Ikselka.

2. Data: 2009-08-31 11:45:58

Temat: Re: Wieczorowy żakiet.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Aug 2009 14:00:04 +0200, XL napisał(a):

> [...]
> do Chanel. Może tylko guziki dam bardziej ozdobne, nie gladkie.
>
> Szukam w necie foto do wydrukowania, może ktoś gdzieś widział opisany fason

Może komuś się przyda... - jest super, może się zdecyduję na skopiowanie,
bez kratki, oczywiście...
http://www.snobka.pl/artykul/4742/srebrny_zakiet_j_c
rew
--