Amerykańska Ikselka popiera Tru(m)pa

11. Data: 2016-01-30 22:37:37

Temat: Amerykańska Ikselka popiera Tru(m)pa
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
https://www.youtube.com/watch?v=Oeju2SG7UMA

AMERYKAŃSCY PSYCHOLODZY: DONALD TRUMP TO NARCYZ

http://strajk.eu/amerykanscy-psycholodzy-donald-trum
p-to-narcyz/

12. Data: 2016-02-01 07:27:25

Temat: Re: Amerykańska Ikselka popiera Tru(m)pa
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...
> A serio - Amerykanie mają szczerze dosyć Obamy

Nie Amerykanie tylko Twoja rodzina, prawda?

Bo jak zapytasz ogół Amerykanów to poparcie Obamie daje 48%:
http://www.gallup.com/poll/116479/barack-obama-presi
dential-job-approval.aspx
https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_presiden
tial_approval_rating

> i jego wielkostopej nieokrzesanej żony

???

> jak my głupiego Komorowskiego w zestawie z "kaszalotem".
> Moja rodzina w Chicago stwierdziła to jednoznacznie w naszych
> rozmowach. Chicago głosuje na Trumpa.

Wstydziłbym się rodziny gdyby głosowała na Trumpa.

> Obama pójdzie w odstawkę

Niemożliwe... :-) Ale się kompromitujesz.

> za pomysły z przyjmowaniem muzułmańskich uchodźców
> oraz za politykę pro homosiom.

Wstydziłbym się takiej rodziny.

13. Data: 2016-02-01 08:37:22

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wstydziłbym się rodziny gdyby głosowała na Trumpa.
??? Przepraszam- możesz to rozszerzyć? Załóżmy, że zagłosowali- i co?
Wstydzisz się, że mają inne preferencje polityczne?

--

Chiron

14. Data: 2016-02-01 12:21:27

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.01.2016 o 12:09, zdumiony pisze:
> https://www.youtube.com/watch?v=Oeju2SG7UMA
DONALD TRUMP: ZLIKWIDUJMY INTERNET
http://strajk.eu/donald-trump-zlikwidujmy-internet/

15. Data: 2016-02-01 15:04:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 12:19:31 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
> DONALD TRUMP: ZLIKWIDUJMY INTERNET
> http://strajk.eu/donald-trump-zlikwidujmy-internet/

Czyli odstrzelił się sam.

16. Data: 2016-02-02 00:22:50

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Czyli odstrzelił się sam.

Wbrew pozorom - nie.
To jest kandydat dla wyborców płytko-myślących lub niemyślących.
Właściwie konserwatywne poglądy są generalnie rezultatem ignorancji.
A więc nie będzie brakowało wyborców którzy na niego zagłosują.
Pewnie w większości z głupoty, czasem dla zabawy...

Nawiasem mówiąc nie jest to prawda że Trump proponował
likwidację internetu. On proponował odcięcie dostępu miejsc
które są kolebką terroryzmu, miejsc w których toczy się wojna
od internetu. Nie wiem po co wyolbrzymiać tezy Trumpa...
One bez wyolbrzymiania brzmią wystarczająco głupio, żeby
nie powiedzieć niedorzecznie.

17. Data: 2016-02-02 01:04:59

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 07:27:20 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
ps.com...

> Nie Amerykanie tylko Twoja rodzina, prawda?
>
> Bo jak zapytasz ogół Amerykanów to poparcie Obamie daje 48%:

Upsss - ona CAŁA jest wielka 3-]

http://tiny.pl/gtn1f

> Wstydziłbym się rodziny gdyby głosowała na Trumpa.

U mnie w rodzinie jakoś dajemy sobie radę bez wstydu - głosując na różne opcje 3-]

> Niemożliwe... :-) Ale się kompromitujesz.

Polityczną. Nie chodzi o wybory.

> Wstydziłbym się takiej rodziny.

Musicie nad tym wspólnie popracować. Rodzina to rodzina - podziały w rodzinie z
powodów politycznych to rzecz najgorsza z możliwych. Ja nawet znajomych tak nie
dzielę, a co dopiero rodziny. Potrafimy zachować kompromisy chroniące nasze stosunki
3-|

18. Data: 2016-02-02 01:12:39

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-02 o 01:04, XL pisze:

> [...]
dzielę, a co dopiero rodziny. Potrafimy zachować kompromisy chroniące nasze stosunki

Klasyczny przykład nowomowy :)
XLka i kompromisy... uważaj, bo ktoś uwierzy...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2016-02-02 04:28:20

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...
ps.com...

dential-job-approval.aspx
tial_approval_rating

> Upsss - ona CAŁA jest wielka 3-]

No i co z tego? Czy to jest może jakiś zarzut?

> http://tiny.pl/gtn1f

A coś tam konkretnego widzisz?
Bo ja widzę stertę śmieci i brukowce na które czasu mi szkoda.

Twój ulubiony Trump jest za to bardzo "okrzesany", kulturalny i wyrafinowany
:-)
Fascynujące jest, że Obamową krytykujesz za nieokrzesanie a Trump Ci
imponuje.

> U mnie w rodzinie jakoś dajemy sobie radę bez wstydu - głosując na różne
> opcje 3-]

Może po prostu jesteście w gruncie rzeczy bardzo podobni do siebie...?
Wiesz... tak jak na plaży nudystów nikt się swej nagości nie wstydzi :-)

I nie, nie chodzi mi tu o popieranie "różnych opcji".

20. Data: 2016-02-02 04:53:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"XL" <n...@g...com> wrote in message
> [...]

:-)
Fascynujące jest, że Obamową krytykujesz za nieokrzesanie a Trump Ci

Bo patologii imponuje patologia

> [...]

Może po prostu jesteście w gruncie rzeczy bardzo podobni do siebie...?
Wiesz... tak jak na plaży nudystów nikt się swej nagości nie wstydzi :-)

Tak, narcystyczne zaburzenia osobowości.

I nie, nie chodzi mi tu o popieranie "różnych opcji".

Ludzie są jak książki
Idealny ustrój społeczny
Psychopaci są wśród nas
A co słychać w cywilizowanym świecie...