Amica lodówki

1. Data: 2004-11-13 18:29:54

Temat: Amica lodówki
Od: "Asioczek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko, jestem na zakupie lodówki, myślalam o Amice, bo podobają mi się
i nie są drogie (przedzial cenowy: 1000-1200zł), ale czytając grupą
natknęłam się na parę komentarzy mówiacych o tym że "ktoś gdzieś złyszał że
są głośne i mają parę innych wad".... Prosze posiadaczy lodowek amica o
zweryfikowanie tych zasłyszanych opini i o osąd:)

pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2004-11-13 18:31:21

Temat: Re: Amica lodówki
Od: "Asioczek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asioczek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> są głośne i mają parę innych wad".... Prosze posiadaczy lodowek amica o
> zweryfikowanie tych zasłyszanych opini i o osąd:)

Sorki, pomyłka ten post miał iść na inna grupę :)

1. Data: 2004-11-13 18:34:32

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asioczek" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> Sorki, pomyłka ten post miał iść na inna grupę :)

I jeszcze prawy przycisk myszki stojac na wiadomosci - i cancel message :D
pozdrawiam
iska

1. Data: 2004-11-13 19:31:01

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asioczek wrote:

> Sorki, pomyłka ten post miał iść na inna grupę :)

to mozna tego posta usunac :-)

1. Data: 2004-11-14 17:56:09

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> są głośne i mają parę innych wad".... Prosze posiadaczy lodowek amica o
> zweryfikowanie tych zasłyszanych opini i o osąd:)

PLONK

1. Data: 2004-11-16 04:16:18

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asioczek" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> Sorki, pomyłka ten post miał iść na inna grupę :)

Nieee, czemu?
Pasuje kurwa jak ulal!
My tu tylko o lodowkach nawijamy.
Poszukaj w archiwum, juz niejeden watek byl o lodowkach Amiki, a dziewczyny
na ostatnim spotkaniu z tego powodu skakaly sobie do oczu...
--

Bluzgacz
GG:5015

Testery perfum z chodniczka?