Amika / Wrozamet

21. Data: 2007-02-15 21:46:57

Temat: Re: Amika / Wrozamet
Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " hela" <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:er10s3$2kc$1@inews.gazeta.pl...

| E tam nie będę :). Uwielbiam doskonalić kunszt kulinarny, napadowo co
prawda,
| ale nie bez sukcesów :).

Się mi rozchodzi np. o programator mechaniczny w miejsce elektronicznego,
z którego w poprzedniej kuchence skorzystalismy aż 1 x ;-)

Pzdr

JKK

22. Data: 2007-02-16 07:35:44

Od: " hela" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

J_K_K <j...@i...fm> napisał(a):

> Się mi rozchodzi np. o programator mechaniczny w miejsce elektronicznego,
> z którego w poprzedniej kuchence skorzystalismy aż 1 x ;-)

Tyle że to sprzedaż wiązana, jak jest kilka potrzebnych bajerów to i
programator dorzucą :). Mnie zależy na zegarku w kuchence, więc i programator
muszę kupić :)

23. Data: 2007-02-17 11:57:40

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hela napisał(a):
> Czy ktoś dostrzega znaczne różnice w sprzęcie zbliżonej klasy na korzyść
> którejś z firm?
> Chodzi konkretnie o kuchnie gazowo elektryczne
> http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=570
> http://www.wrozamet.pl/produkty_szczegoly.php?produc
tID=1528

> Proszę o sugestie, bo nie mogę się zdecydować.

Mam Amicę, kupiliśmy ją razem z mieszkaniem, więc trudno mi dokładnie
powiedzieć ile może mieć lat - myślę, że ok. 7-8.
Piekarnik jak dla mnie całkiem przyzwoity (a może po prostu nie
widziałam lepszego?) - nic nie wybuchło, ani żadne takie... ;)
Natomiast wkurzające są te nieszczęsne zapalacze, bo nie działają jak
trzeba.
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

24. Data: 2007-02-18 00:34:35

Od: "Wujek dobra rada" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

smieszy mnie cena sugerowana amici ok 1600zł,
w sklepie internetowym biała za 1150, blachowata/inox za 1250.

25. Data: 2007-02-18 00:36:05

Od: "Wujek dobra rada" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast wkurzające są te nieszczęsne zapalacze, bo nie działają jak
> trzeba.
oj,
ja informatyk to umiałem rozkrecić i naprawić...
drut doprowadzający iskry sie przeciera/niestyka.
na prosta jak bułka z masłem.
przydaje sie umyć kuchenke przed tą operacją
zeby sie zbytnio nie meczyc :]
a przy okazji odryjesz ze jeszcze brudniejsza
jest w niewidocznym środku

26. Data: 2007-02-19 17:37:36

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wujek dobra rada napisał(a):
> oj,
> ja informatyk to umiałem rozkrecić i naprawić...
> drut doprowadzający iskry sie przeciera/niestyka.
> na prosta jak bułka z masłem.

O.K. skoro tak twierdzisz, to już idę rozkręcać i naprawiać - jak się
nie odezwę do jutra, znaczy wysadziłam chałupę w powietrze :)

A to, to ja akurat wiem ;)

Ania
--
[...]

osiek 9