Re: [Analityk roku 2002] Stan: 22.11.2002

następny post »
From: Jacek <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.wgpw,pl.sci.medycyna,pl.sci.psychologia,pl.rec.paranoja
Subject: Re: [Analityk roku 2002] Stan: 22.11.2002
Date: Sat, 23 Nov 2002 00:19:22 +0100

Mam pytanie,
czy ktos ma pomysl na to, aby ten natretny spamer sie ode mnie odczepil.
Moze znajdzcie mu inny obiekt zainteresowania, albo dajcie ma piwo, to
sie uspokoi.
Ciagle szuka zaczepki, narusza netykiete.
Czy naprawde mu cos dolega i cierpi na kompleksy, ze musi odpowiadac na
kazdy moj post ?
Czy naprawde nie potrafi sobie znalezc tematu i sie w nim specjalizowac
?

Pomozcie mi, bo takie natrectwo moze miec podloze psychiatryczne
i chcialbym unikac kontaktu, a niestety piszac na grupe zawsze odpowiada
ten natret.
Ciagle pisze o chorobach, psychiatrii, dolegliwosciach.
To naprawde zdrowe nie jest.

Rozmawialem teraz Polpakiem aby mnie uwolnili od natreta, ale zespol
bezpieczenstwa sieciowego ma przerwe do poniedzialku.

Czy ktos mi doradzi jak mozna unikac kontaktow z internetowymi natretami
?

Przeciez temat grupy jest podany w naglowku.
To czemu on nie pisze na temat, a sie ciagle przykleja do moich tekstow
?

Moze na grupie psychologia albo medycyna ktos znajdzie rozwiazanie,
jak unikac kontaktu z usenetowymi natretami.

Jacek