Re: Jak sobie radzic z internetowymi/usenetowymi natretami

Data: 2002-11-24 11:24:00
Temat: Re: Jak sobie radzic z internetowymi/usenetowymi natretami
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

t...@p...onet.pl wrote:

> Zacznij od siebie...
Nie musze zaczynac od siebie, poniewaz nie jestem niczyim natretem.
A jak chcesz trollowac, to ci podesle tego gostka i bedzie na tobie
trenowal swoje natrectwo, to wtedy zrozumiesz jak to dziala.

Na usenecie spotkalem jdynie kilka takich osob, ktore odpowiadaly na
kazdy moj post, do kazdej grupy.
I obojetnie co napisalem, to taki natret odpowiadal i rozpoczynal watek
osobisty, zamiast dyskutowac merytorycznie.

I wbrw pozorom nie jest to blachy problem, gdy z usenetu korzysta wiele
osob z uzaleznieniami, z problemami emocjonalnymi, z depresjami\
i wykorzystujacymi usenet/internet w celach terapeutycznych.
Dla takich celow doskonaly jest chat i spotykam luzi, ktorzy sa tak
uzaleznieni od chata, ze nie spia, nie jedza, a calymi godzinami, w
dzien i w nocy bebnia po klawiaturze.
Na szczescie chat w odroznieniu od usenetu nie jest archiwizowany, nie
ma struktury tematycznej i to nikomu nie przeszkadza.
Natomiast taki internetowy natret na usenecie jest po prostu szkodliwy.
Bo gdy sie pytam o karty WLAN to on zaraz odpowiada personalnie i chce
dyskutowac o swoich problemach i tak ciagle i ciagle,
a nie ma narzedzi w internecie aby go powstrzymac, poza zablokowaniem
dostepu do usenetu.

Dlatego oczekuje porady merytorycznej.
jak postepowac z takimi osobami, aby zostaly skutecznie zniechecone do
odpowiadania mi, gdy nie chce i to powtarzam 10 czy 20 razy.
Znam metody opracowane na Princeton, ale one sa skuteczne na lokalnych
trolli, a nie na krajowych, u ktorych poziom natrwectwa jest spotegowany
kilkukrotnie.

Jest to powazny problem krajowego usenetu i wlasciwie nie ma sie do kogo
zwrocic. Zespol bzpieczenstwa sieciowego Polpaku nie zatrudnia
psychologow, ktorzy potrafia te problemy rozwiazywac.
telemedycyna, teleporady, teleterapia przez internet dopiro sie rozwija,
a niestety nikt sie nie oglasza, ze potrafi i chce przejac internetowych
natretow do siebie i poddac ich terapii.

Jezeli znajdzie sie taki lekarz, psycholog, terapeuta, ktory czuje sie
na silny w tych tematach, to bede mu podsylal tych internetowych
natretow i niech bada to zjawisko i pisze prace, publikacje, niech
wyglasza referaty na ten temat na konferencjach i spowoduje, ze to
zjawisko , problem zostani dostrzezony tak samo, jak zostal dostrzezony
i rozwiazany w Stanach.

Jacek

> TL

World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).
Setting 3D holograms generating 4D-space environments.
Pseudo-holographic 3D Projector/3DTV.