Anatomia człowieka - pomoc do nauki

1. Data: 2004-07-19 07:34:01

Temat: Anatomia człowieka - pomoc do nauki
Od: "Andrzej" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przygotowuję się do egzaminu z anatomia człowieka.

Przydałaby mi się jakaś encykolpedia multimedialna lub inne wydawnictwo (nie
wiem, np. film na DVD), które pomogłoby mi w nauce anatomii. Czy znacie
jaieś programy, encykledie lub inne wydawnictwa multimedialne z taką
informacją. Przesukałem już zasoby sieci, ale nic ciekawego nie znalazłem,
oprócz Encyklopedi Człowieka wyd. OptimusPascal.

Dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Andrzej
a...@w...pl

2. Data: 2004-07-19 07:36:47

Temat: Re: Anatomia człowieka - pomoc do nauki
Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi najbardziej pomogl Atlas Nettera w wersji papierowej :)

Pozdrawiam,
tmark

3. Data: 2004-07-19 08:25:11

Od: "Gosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> informacją. Przesukałem już zasoby sieci, ale nic ciekawego nie znalazłem,
> oprócz Encyklopedi Człowieka wyd. OptimusPascal.

Powinieneś siąść nad Bochenkami jak je wkujesz to zdanie egzaminu murowane;)

4. Data: 2004-07-19 09:19:19

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinieneś siąść nad Bochenkami jak je wkujesz to zdanie egzaminu
murowane;)

Jestes bez serca ;)

Pozdrowienia,
tmark

5. Data: 2004-07-19 09:47:26

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestes bez serca ;)

Jest realistką...

pzdr
LN

6. Data: 2004-07-19 11:12:01

Od: "Qciara" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Atlas Sobotty jest w wersji CD , podobno bardzo fajny .. ale mój ulubiony to
i tak stary Sinelnikov !

7. Data: 2004-07-19 16:08:54

Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przygotowuję się do egzaminu z anatomia człowieka.

A na jakim poziomie zaawansowania jest ten egzamin? Bo od tego zależy dobór
materiałów do nauki...
Pozdrowienia!
daśka

8. Data: 2004-07-20 23:13:01

Od: Lech Trzeciak <l...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej wrote:
> [...]
> informacją. Przesukałem już zasoby sieci, ale nic ciekawego nie znalazłem,
> oprócz Encyklopedi Człowieka wyd. OptimusPascal.

A próbowałeś http://zatoka.icm.edu.pl/vh/VisibleHuman.html ?

Leszek

przepuklina mosznowa
Dziwne objawy menstruacji, ciaza ?