Re: Angelina bez.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Angelina bez.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 14 May 2013 20:58:38 +0200

Dnia Tue, 14 May 2013 10:07:37 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> a co ty masz do tego co czyni angelina?

Jest mi do tego, ponieważ to nie ja ją, tylko ona mnie pierwsza napada i
epatuje wyimaginowanym problemem i namawia do obcięcia sobie cycków
ponieważ moja babcia zmarła na nowotwór jajnika.

Tymczasem ja obetnę sobie cycki tylko po to, żeby mój Brad Pitt
zbankrutował na odtworzenie i na implanty. Lekarze "plastyczni" jeszcze
widocznie mało zarabiają, zatrudnili Jolie na reklamatorkę.
Czy ona uważa, ze jak sobie obcięła co obcięła, to jej ten nowotwór nie
dopadnie? - umiejscowi się po prostu GDZIE INDZIEJ, skoro ten gen MA się
odezwać, to się odezwie. A jak się nie ma odezwać, to po cholerę sobie te
cycki...
Poza tym jek się nie umrze na nowotwór, to się umrze na serce albo grypę,
bo na coś trzeba. Albo się wpadnie pod tramwaj. Taki los. Głupia JOlie
myśli, że z powodu obciętego biustu wywinie się śmierci. Co przeznaczone,
to będzie.
A Ciebie chyba pogięło.

> tyle ze troche szkoda bo pewnie ladny biust miala. moze implanty beda jeszcze
ladniejsze?

Gdzie Angelina ma coś ładnego? - Ty się jej dobrze przyjrzyj, w całości i
segmentami...
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,