Angelina bez.

1. Data: 2013-05-14 14:09:50

Temat: Angelina bez.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"(...) Poddałam się prewencyjnej podwójnej mastektomii - dodała gwiazda.
Jolie w artykule zatytułowanym "Mój medyczny wybór" wyznała też, że lekarze
zrekonstruowali już obie usunięte piersi, a wszystkie, trwające trzy
miesiące, zabiegi zakończyły się 27 kwietnia. Gwiazda napisała, że choć
mogłaby ukryć fakt poddania się operacji przed mediami, postanowiła
nagłośnić tę sprawę, by zachęcić inne kobiety do poddania się badaniom i
prewencyjnym zabiegom, które mogą uratować ich życie.(...)"

Oczywiście najpierw powinny zostać gwiazdami filmowymi i wyjść za Brada
Pitta!
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

2. Data: 2013-05-14 16:43:10

Temat: Re: Angelina bez.
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 14:09, Ikselka pisze:
> [...]
> prewencyjnym zabiegom, które mogą uratować ich życie.(...)"
>
> Oczywiście najpierw powinny zostać gwiazdami filmowymi i wyjść za Brada

Żałosne.. Ta pogoń za sławą. Myślę że "oni" są gotowi zrobić prawie
wszystko aby tylko być na topie..

3. Data: 2013-05-14 17:23:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Żałosne..

Zgadzam sie - iksela jest zalosna.

>Ta pogoń za sławą. Myślę że "oni" są gotowi zrobić prawie wszystko aby
>tylko być na topie..

Twoje pojebanie siegnelo wlasnie topu, najwyrazniej jestes sklonny zrobic
wiele w tym zakresie.

A tak naprawde to faktycznie masz problem z tymi, ktorym sie cokolwiek w
zyciu chce robic.

4. Data: 2013-05-14 17:57:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 maja 2013 14:09:50 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
>
> prewencyjnym zabiegom, które mogą uratować ich życie.(...)"
>

> Oczywiście najpierw powinny zostać gwiazdami filmowymi i wyjść za Brada

A ja jestem pewien ze to pełnoobjawowy wyraz ulegania ideologii gender:
piersi to elementy odroznaiace obie plcie, wiec należy znaleźć niby-racjonalny powod
by je przykładnie obcinać. W drugiej kolejności kobiety będą oczekiwaly ze ich
partnerzy zaczna sobie odcinac to co ich odroznia od kobiet...
od dzis wszystkie oczy sa zwrócone na Brada Pita, utnie sobie czy da Joli powod do
rozwodu... ;P Ten to nawet drugie imie ma odpowiednie dla zobrazowania wlasna osoba
genderideology... ;P

5. Data: 2013-05-14 19:07:37

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> prewencyjnym zabiegom, które mogą uratować ich życie.(...)"
>

> Oczywiście najpierw powinny zostać gwiazdami filmowymi i wyjść za Brada

a co ty masz do tego co czyni angelina? tyle ze troche szkoda bo pewnie ladny biust
miala. moze implanty beda jeszcze ladniejsze?

6. Data: 2013-05-14 20:58:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 May 2013 10:07:37 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> a co ty masz do tego co czyni angelina?

Jest mi do tego, ponieważ to nie ja ją, tylko ona mnie pierwsza napada i
epatuje wyimaginowanym problemem i namawia do obcięcia sobie cycków
ponieważ moja babcia zmarła na nowotwór jajnika.

Tymczasem ja obetnę sobie cycki tylko po to, żeby mój Brad Pitt
zbankrutował na odtworzenie i na implanty. Lekarze "plastyczni" jeszcze
widocznie mało zarabiają, zatrudnili Jolie na reklamatorkę.
Czy ona uważa, ze jak sobie obcięła co obcięła, to jej ten nowotwór nie
dopadnie? - umiejscowi się po prostu GDZIE INDZIEJ, skoro ten gen MA się
odezwać, to się odezwie. A jak się nie ma odezwać, to po cholerę sobie te
cycki...
Poza tym jek się nie umrze na nowotwór, to się umrze na serce albo grypę,
bo na coś trzeba. Albo się wpadnie pod tramwaj. Taki los. Głupia JOlie
myśli, że z powodu obciętego biustu wywinie się śmierci. Co przeznaczone,
to będzie.
A Ciebie chyba pogięło.

> tyle ze troche szkoda bo pewnie ladny biust miala. moze implanty beda jeszcze
ladniejsze?

Gdzie Angelina ma coś ładnego? - Ty się jej dobrze przyjrzyj, w całości i
segmentami...

7. Data: 2013-05-14 21:21:23

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 17:57, m...@g...com wrote:

> [...]
rozwodu... ;P Ten to nawet drugie imie ma odpowiednie dla zobrazowania wlasna osoba

Ja pierdole rak to objaw gender, jak to dobrze że bozia katoli każde
umysłowymi chorobami.

8. Data: 2013-05-14 21:25:35

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 19:07, k...@g...pl wrote:

> a co ty masz do tego co czyni angelina? tyle ze troche szkoda bo pewnie ladny biust
miala. moze implanty beda jeszcze ladniejsze?

Bo Angelina niezasłużyła być gwiazdą i Ikselci zajeła miejsce i
zabrała jej życie. Na wsiach to powszechne myślenie.

9. Data: 2013-05-14 21:53:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 May 2013 12:25:35 -0700 (PDT), outside napisał(a):

biust miala. moze implanty beda jeszcze ladniejsze?

> Bo Angelina niezasłużyła być gwiazdą i Ikselci zajeła miejsce i
> zabrała jej życie. Na wsiach to powszechne myślenie.

No to nie myśl tyle i jedź do tego miasta :->

10. Data: 2013-05-14 22:31:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 May 2013 20:58:38 +0200, Ikselka napisał(a):

> Gdzie Angelina ma coś ładnego? - Ty się jej dobrze przyjrzyj, w całości i
> segmentami...

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9
GcQ7Ld4RHt9MxBspqQvkgap-zYWksK9udBd3LXAsZ4Y7zIx_1tVk

...a nie śnij o fotoshopowej lali.

--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.