Zintensyfilowanie inf na priva

1. Data: 2013-05-14 10:15:11

Temat: Zintensyfilowanie inf na priva
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

...się od czasu jakiegoś odbywa.
U was tez? ;P

2. Data: 2013-05-14 12:11:07

Temat: Re: Zintensyfilowanie inf na priva
Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 10:15, m...@g...com pisze:
> ....się od czasu jakiegoś odbywa.
> U was tez? ;P
taa z órojeniami hyba ;>>>>>

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

3. Data: 2013-05-14 12:24:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> taa z órojeniami hyba ;>>>>>
Pewnie ktos kampanie cichaczowa prowadzi.
Sie domyslam kto.

4. Data: 2013-05-14 12:35:15

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 12:24, Ghost pisze:

> Pewnie ktos kampanie cichaczowa prowadzi.
> Sie domyslam kto.
obłędnooki?
pytanie tylko: po kiego grzyba to komu
nie lepiej zastosować zasadę ograniczonego
zaufania ?
--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

5. Data: 2013-05-14 13:05:26

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> obłędnooki?

pffff, czyszczenie monitota na tfój koszt!

> pytanie tylko: po kiego grzyba to komu
> nie lepiej zastosować zasadę ograniczonego
> zaufania ?

etam

6. Data: 2013-05-14 13:22:30

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 13:05, Ghost pisze:

> pffff, czyszczenie monitota na tfój koszt!

ot se nagrabiłam, zaraz mnie od zakłamanych p... wyzwie ;>

> etam

no oho! zołza mówi jak jest a jest jak mówi zołza :)
TRZYMAJ GARDE zafsze i fciąsz
no przed fragile nie musisz, ona nie mogłaby
skrzywdzić a nawet jakby cie lała, to byłoby to
kwiatkiem i to jakimś ładnym i pachniącym :)

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

7. Data: 2013-05-14 13:37:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 May 2013 01:15:11 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> ...się od czasu jakiegoś odbywa.
> U was tez? ;P

U mnie cały czas, no ale jak się skarżyłam na te nowe gugle z których
piszom coniektórzy, to mnie zjechano ze to MOJA WINA BO SE TAK USTAWIŁAM.
Bezedura.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

8. Data: 2013-05-14 18:54:34

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 May 2013 13:22:30 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> [...]
> no przed fragile nie musisz, ona nie mogłaby
> skrzywdzić a nawet jakby cie lała, to byłoby to
> kwiatkiem i to jakimś ładnym i pachniącym :)

:*

Ale uwaga, bo dźwiękiem łagodnym nie zawaham się potraktować :)

https://www.youtube.com/watch?v=qgOoB4BeNso&list=FLJ
QEQwJ14qZdwdzVAiafLqA&index=259

M.

9. Data: 2013-05-14 22:27:13

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
...się od czasu jakiegoś odbywa.
>U was tez? ;P

Zobacz, co z tej informacji zrobili ghost z Zołzą
:-))))

--

Chiron

10. Data: 2013-05-15 07:32:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> ...się od czasu jakiegoś odbywa.
>
> Zobacz, co z tej informacji zrobili ghost z Zołzą
> :-))))

No, my to mamy klawe rzycie.

Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.
Chiron i jego ojcowie
POmpa.