Chiron i jego ojcowie

1. Data: 2013-05-11 08:53:59

Temat: Chiron i jego ojcowie
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze to juz od dawna jest wystarczajaco widoczne. Chiron u co drugiej
osoby tutaj wynajduje jakies problemy z ojcami. Czyzby ta masowosc zjawiska
dowodzila, ze byl molestowany? A moze tylko olewany? A moze cos pomiedzy?

Mjasta kture popjerajom nieh siem wpisojom.

2. Data: 2013-05-11 09:08:24

Temat: Re: Chiron i jego ojcowie
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 11 maja 2013 08:53:59 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
>
> dowodzila, ze byl molestowany? A moze tylko olewany? A moze cos pomiedzy?
>

> Mjasta kture popjerajom nieh siem wpisojom.

Popieram teze ze każdy kto widzi w innych jakiś problem, widocznie ma go sam...
;P

3. Data: 2013-05-11 09:21:01

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomiedzy?
>
> Mjasta kture popjerajom nieh siem wpisojom.
WIem, że uważasz, że im większa liczba głosujących za tym lepsza racja.
Niech ci idzie na zdrowie, a co tam. Tyle, że ten problem z ojcem widać jak
na dłoni u ciebie. Łżesz jak zwykle z tym co drugim. Jest inaczej? To
udowodnij to. Nie zrobisz tego- kolejny raz udowodnisz, żeś potwarca i
łgarz. No ale w twoim wyupadku to najmniejsze przywary

--

Chiron

4. Data: 2013-05-11 09:31:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> udowodnij to. Nie zrobisz tego- kolejny raz udowodnisz, żeś potwarca i
> łgarz. No ale w twoim wyupadku to najmniejsze przywary

Za bardzo sie rozpedzasz z tymi epitetami o to po raz drugi.

Nadal twierdzisz, ze nie napisales, ze "na obrazku 5 widzisz 83 po
powiekszeniu"?

Zastanow sie.

Chetnie ci udowodnie "co drugiego", ale najpierw ladnie i oficjalnie
przepros, za nazwanie mnie:
"zwykłym, podłym i zawistnym pól- debilem. Zwykłym skurwysynkiem, "
jako, ze zostalo Ci wykazane, iz stwierdziles, ze "widzisz na 5 obrazku 83
po powiekszeniu".

Za popierajacy wpis dziekuje.

5. Data: 2013-05-11 10:11:04

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-11 09:08, m...@g...com pisze:

> Popieram teze ze każdy kto widzi w innych jakiś problem, widocznie ma go sam...
> ;P
0: 70 ano! ;>

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

6. Data: 2013-05-11 10:12:26

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-11 08:53, Ghost pisze:
> [...]
> moze cos pomiedzy?
>
> Mjasta kture popjerajom nieh siem wpisojom.
ciekawam czy wedłók chirona je tesz miałam problem z ojcem? hmm....

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

7. Data: 2013-05-11 10:16:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 11 maja 2013 10:11:04 UTC+2 użytkownik ZOŁZA napisał:

> 0: 70 ano! ;>

Nareszcie jakas inteligentna... ;P
To tez jest moj problem?
Wiec jest raczej 70-0

8. Data: 2013-05-11 10:42:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> ciekawam czy wedłók chirona je tesz miałam problem z ojcem? hmm....

Caly numer jest dosc trywialny. Swirek chce widziec siebie jako ojca innym.
W momencie gdy cos nie wychodzi, natychmiast pojawia sie mu wniosek, ze ktos
sie buntuje przeciw ojcu, ale nie przeciw niemu, bo on fajny jest. Ten bunt
pochodzi z dziecinstwa i teraz po prostu sie przejawia jedynie. Innymi slowy
swirek, ojciec nasz, musi na siebie przyjmowac zle emocje siedzace w jego
dzieciach, ale nie jest on winien tym zlym emocjom. Te zle emocje
zaszczepili w nas nasi ojcowie.

Tak to najprawdopodobniej wyglada w jego swiecie.

BTW czy chwalil sie tutaj kiedys, ze byl na terapii z powodu wybuchowej
natury i przemocy, ku ktorej ma ciagoty?

9. Data: 2013-05-11 11:49:09

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-11 10:16, m...@g...com pisze:

sam...

> Nareszcie jakas inteligentna... ;P
muwiż
> To tez jest moj problem?
jagby wedłók w/w tełoryji ;>
> Wiec jest raczej 70-0
łorewo. i tak moje jest na wieższhó

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

10. Data: 2013-05-11 11:57:08

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2013-05-11 10:16, m...@g...com pisze:
> łorewo. i tak moje jest na wieższhó
ekshibicjonistka czy naturystka ?
:)))))

Ja tu tylko tak tylko cichuto doprecyzowuje:)))

POmpa.
Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender
Tradycyjna rodzina
Intensyfikacja frustrum
Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D