Intensyfikacja frustrum

1. Data: 2013-05-09 18:43:34

Temat: Intensyfikacja frustrum
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wjazd z siekierą na Wawel dziś opalanie się na Warszawskich torach, co będzie
jutro i w następne dni? Zapewne będzie coraz bardziej rozrywkowo...

http://www.sfora.pl/Ulanska-fantazja-po-alkoholu-Pol
ozyl-sie-na-torach-a55433

2. Data: 2013-05-09 18:53:24

Temat: Re: Intensyfikacja frustrum
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 May 2013 09:43:34 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
będzie jutro i w następne dni? Zapewne będzie coraz bardziej rozrywkowo...

Co kto lubi. Po prostu amatorzy durnej rozrywki wyginą jak te kury co
biegały prostym torem przed samochodami - i swiat wróci do normy.
--
XL

3. Data: 2013-05-09 18:58:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 9 maja 2013 18:53:24 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>

> Co kto lubi. Po prostu amatorzy durnej rozrywki wyginą jak te kury co
>
> biegały prostym torem przed samochodami - i swiat wróci do normy.

Gdzie tam wygina! Policja ich grzecznie zawiezie
do miejsc leczenia...i geny nadal pozostaną w puli! :/

4. Data: 2013-05-09 19:27:16

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 18:58, m...@g...com wrote:

będzie jutro i w następne dni? Zapewne będzie coraz bardziej rozrywkowo...

lozyl-sie-na-torac...

> Gdzie tam wygina! Policja ich grzecznie zawiezie
> do miejsc leczenia...i geny nadal pozostaną w puli! :/

Jak to, czy ty nie widzisz że to męczennicy narodowi?

5. Data: 2013-05-09 20:08:16

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>Wczoraj wjazd z siekierą na Wawel dziś opalanie się na Warszawskich torach,
>co będzie jutro i w następne dni? Zapewne będzie coraz bardziej
> [...]

Ten od siekiery, to szycha z PO. Nic dziwnego, że lata z siekierą
:-)

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

6. Data: 2013-05-09 20:16:59

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 20:08, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> U ytkownik <m...@g...com> napisa w wiadomo
cinews:ae4c5971-cb58-419a-a445-133a74d9aa3d@googlegr
oups.com...

lozyl-sie-na-torac...

> Ten od siekiery, to szycha z PO. Nic dziwnego, e lata z siekier
> :-)

> demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny
> Arystoteles
>
> Chiron

Nie przypadkiem prawdziwy polak , czyli męczennik narodowy atakujący
wrogich zaborców w postaci ruskiegoTuska.?

7. Data: 2013-05-09 20:27:12

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
>
> Co kto lubi. Po prostu amatorzy durnej rozrywki wyginą jak te kury co
> biegały prostym torem przed samochodami - i swiat wróci do normy.

Jakby nie patrzył tory są tam proste.

Dębska

8. Data: 2013-05-09 20:30:01

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 20:16, LaL <r...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Nie przypadkiem prawdziwy polak , czyli męczennik narodowy atakujący
> wrogich zaborców w postaci ruskiegoTuska.?

A ten na torach krzyżem leżał to z organizacji... Brygady Męczenników
Kaczyńskich.

9. Data: 2013-05-09 21:32:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 9 maja 2013 19:27:16 UTC+2 użytkownik LaL napisał:

co będzie jutro i w następne dni? Zapewne będzie coraz bardziej rozrywkowo...

lozyl-sie-na-torac...

> Jak to, czy ty nie widzisz że to męczennicy narodowi?

szczególnie ten z PO co zdobywal wawel ;P

10. Data: 2013-05-09 21:48:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 May 2013 09:58:54 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

będzie jutro i w następne dni? Zapewne będzie coraz bardziej rozrywkowo...

ozyl-sie-na-torach-a55433

> Gdzie tam wygina! Policja ich grzecznie zawiezie
> do miejsc leczenia...i geny nadal pozostaną w puli! :/

Dopóty dzban...
--
XL

Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D
"Przyszkoleni do jedzenia."
W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki
Jaja jak orbita ziemi: matura z j.pol do powtorki dla wszystkich 300tys uczniow!
Pracodawco-ucz sie od mistrzow...