W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki

1. Data: 2013-05-09 17:16:54

Temat: W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.rp.pl/artykul/10,1007526-CBOS--co-najmnie
j-4-miliony-Polek-usunelo-ciaze.html

W mediach co chwile podają te informacje że aborcjonistkami są
prawicowe katoliczki, pierdolone obłudniczki, ikselka pewnie z 500
razy się skrobała i po każdej zawraca ludziom dupę jaka aborcja jest
zła.

2. Data: 2013-05-09 17:40:17

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 17:16, LaL <r...@g...com> wrote:
> [...]
> prawicowe katoliczki, pierdolone obłudniczki, ikselka pewnie z 500
> razy się skrobała i po każdej zawraca ludziom dupę jaka aborcja jest

Z badania CBOS wynika, że poza respondentkami starszymi, co najmniej
jednokrotne przerwanie ciąży częściej deklarują kobiety gorzej
wykształcone, niezadowolone ze swej sytuacji materialnej, mające
prawicowe poglądy i praktykujące religijnie.

Chiruś, Ikselcia, gdzie są wasze dzieci, już nie słyszycie krzyków
zarodków?
To oczywiste że to katoliczki zakopują dzieci w ogródku lub im upadają
z rąk, jak też dokonują aborcji. Dlatego, bo katolicy to ciemnota i
biedota i nie da rady wychować, poza tym kler potępia antykoncepcje i
opowiada bzdury o naturalnym zabezpieczeniu lub wstrzemięźliwości, tym
samym jebią się i później zdziwione że jest w ciąży, więc co ja zrobię
teraz, bezmózgi pierdolone.

Jaja jak orbita ziemi: matura z j.pol do powtorki dla wszystkich 300tys uczniow!
Pracodawco-ucz sie od mistrzow...
Upupieni po Michalkiewiczowsku
Ale się zakłamuje
przecież wam i sobie