Ale się zakłamuje

1. Data: 2013-05-08 22:49:57

Temat: Ale się zakłamuje
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gombrowicz miał racje, -naród nieświadomy swojej historii, - bo co się
obecnie robi, znowu się tańczy mit wielkiej polski i wspaniałych
polaków wbrew faktom, które są kompromitujące i tak np: Wydarzenia że
kawaleria rzuciła się na czołgi, się traktuje jakby nigdy coś takiego
nie miało miejsca, albo wypisuje jak kawaleria skutecznie walczyła
szabelkami i z butelką wódki w ręku , ku przerażeniu niemieckich
czołgistów.
Czyli albo wypieramy albo tworzymy mit wspaniałych kosynierów ku
chwale polski, bolesne fakty zamiatając pod dywan.

Mam pytanie bo już się pogubiłem, Polacy wygrali jednak w 39 wojnę
kawalerią, czy jeszcze tego nie zmieniono, bo aż dziwne że przy takiej
wspaniałości nie podbiliśmy jeszcze Ameryki.?

Przez takie wasze fałsze przypomniał mi się sen ze szkoły, jakiś
dziwny koszmar, miałem sporo koszmarów historycznych jak się uczyłem
przed zaśnięciem historii, a mianowicie ....

.Nagle okazało się że wyje alarm, a ja jestem lotnikiem i pakujemy się
do samolotu walczyć z niemcami, tak dedukowałem bo przy wyciu silników
i alarmu nic nie słyszałem, bałagan był jednak straszny i gdy my
młodzi kadeci usadowiliśmy się w samolocie, okazało się że nie ma
pilota, który leżał w trupa pijany na pasie lotniska, gdzie kilka bab
wyło z jakieś pobliskiej wiochy coś o zamordowanym polskim lotniku
przez zbrodniarzy niemieckich na środku lotniska.
Paru cwanych chłopaków przywlekło martwego zdaniem bab, a pijanego
naszym zdaniem pilota i ocuciło.
Facet po ocucieniu już był legendą i polecieliśmy.
Tak lecimy i ma być jakiś zrzut i ktoś dźwi otworzył i wyskoczył z
samolotu w ramach- będzie desantował pierwszy. Jak się okazało nie ma
spadochronów w samolocie i nasz pierwszy desantowiec zabił jakąś krowę
chłopu na którą spadła.
Nie wiadomo skąd ale w samolocie były poduszki i niektórzy na
poduszkę próbowali skakać lub rozrywali ubranie, nawet skarpetki i
pędy powietrza w to łapli...i zrozumiałem że to koniec .

Ale aby nie skakać dojrzałem ogromny karabin manszynowy i stwierdziłem
że zrobię osłonę ogniową skoczkom. Zacząłem strzelać, a kumpel podawał
amunicję, ku memu zdziwieniu strzelałem z marchewek, więc zły jak osa
odwracam się do kumpla, który podawał mi warzywa i się pytam czy ty
zgłupiałeś?.....uśmiechnął się tylko beztrosko i podał mi kapustę i
tak wojowaliśmi.
Myślę że te sny brały się z nadmiaru pompatyczności naszej historii,
gdzie podświadomość wyczuwała fałsz takiej deklaracji historycznej.

2. Data: 2013-05-08 23:17:17

Temat: Re: Ale się zakłamuje
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

[...]

Glob- to dokładnie freudowski sen, typowy. Powaga. Czekacie na symbolicznego
ojca, który jest pijany. Bez niego nie doznacie inicjacji seksualnej- ma was
przecież zaprowadzić do burdelu. Innym twoim rówiesnikom bardzo zależalo-
wiec go ocucili, i teraz idziecie do burdelu. Jesteś jednak bardzo bierny:
twoi koledzy "desantują"- przecież to ewidentny obraz kopulacji. Ty jednak
boisz się- przeraża cię brak spadochronów (prezerwatyw). Dorwałeś karabin i
zacząłeś strzelać z marchewek- takie daremne "strzały" to przecież nic
innego, jak samogwałt. Kolega podał ci ze śmiechem kapustę- symbol
waginalny- coś w rodzaju zastępczej waginy.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

3. Data: 2013-05-08 23:34:56

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 23:17, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
> przecie zaprowadzi do burdelu. Innym twoim r wiesnikom bardzo zale alo-
> wiec go ocucili, i teraz idziecie do burdelu. Jeste jednak bardzo bierny:
> twoi koledzy "desantuj "- przecie to ewidentny obraz kopulacji. Ty jednak
> boisz si - przera a ci brak spadochron w (prezerwatyw). Dorwa e karabin i
> zacz e strzela z marchewek- takie daremne "strza y" to przecie nic
> innego, jak samogwa t. Kolega poda ci ze miechem kapust - symbol
> waginalny- co w rodzaju zast pczej waginy.

> demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny

Rozumiem Chiruś że już z tobą bardzo źle, czyli oglądając film o
desantującym wojsku chiruş dostrzega kopulacje, żona powinie wogóle
usuneła z tv wszelkie warzywne programy bo Chiruś całą noc krzyczy..
Orgia

4. Data: 2013-05-09 00:35:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 May 2013 23:17:17 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> innego, jak samogwałt. Kolega podał ci ze śmiechem kapustę- symbol
> waginalny- coś w rodzaju zastępczej waginy.

LOL
--
XL

5. Data: 2013-05-09 00:45:30

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 00:35, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> LOL
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

To są projekcje Chirona , bo psychoanaliza musi mieć też kontekst z
jakiego wynikają treści i kontekst snu jest jakby wewnętrzną kpiną na
historię polski, w ramach my jesteśmy jak supermen, batman w każdym
plutonie, czyli reakcja na nadmiar nierzeczywistości, która jest
mityczna a nie realna.
Ja nawet gdzieś czytałem sny że ze zwierząt strzelali, ładowali
barany do armat przeciwko niemieckiej luftwafen.
Z seksem to się symbolicznie kufry śnią, zejścia w mroczne podziemia,
kobietom maszty i łodzie .

6. Data: 2013-05-09 01:34:13

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.tygodnik.com.pl/jedwabne/wandycz.html

7. Data: 2013-05-09 07:36:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Powaga. Czekacie na symbolicznego ojca, który jest pijany.

No dobra, dobra, tylko dlaczego u kazdego widzisz dysfunkcyjnego ojca?
Zapewene tego nie wiesz, ale widac jak na dloni dlaczego. Powaga.

8. Data: 2013-05-09 09:47:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 9 maja 2013 07:36:54 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> U�ytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisa� w wiadomo�ci

> No dobra, dobra, tylko dlaczego u kazdego widzisz dysfunkcyjnego ojca?
>
> Zapewene tego nie wiesz, ale widac jak na dloni dlaczego. Powaga.

Ale dlaczego ty widzisz u niego problem widzenia u wszystkich dysfunkcji ojcowskiej
to się już nie zastanowisz? Hm? ;P

9. Data: 2013-05-09 10:39:24

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> No dobra, dobra, tylko dlaczego u kazdego widzisz dysfunkcyjnego ojca?
> Zapewene tego nie wiesz, ale widac jak na dloni dlaczego. Powaga.
No właśnie. To_się_nazywa_freudowska_pomyłka. Chciałeś mi dogryźć- a wyszło
jak zwykle:-). Przecież, mój ty głupoznisiu- nigdzie nie napisałem ani nie
zasugerowałem nawet, że ojciec który w danym momencie jest pijany- a miał
iść z synem do burdelu na inicjację- jest dysfunkcyjny. To obyczaj jeszcze
wciąż w niektórych środowiskach praktykowany- i wcale nie może byc uznany
(jedynie z tego powodu) za dysfunkcyjność. Ani to, że ojciec jest właśnie
pijany.
Oj, jakiś ty daremny. Poproś Izę, niech ci przyzna jakieś punkciki- ponoć w
coś gramy. No ale sam widzisz, że z tobą można tylko w kulki- niczego innego
nie znasz.

--

Chiron

10. Data: 2013-05-09 11:03:52