Re: Ale się zakłamuje

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ale się zakłamuje
Date: Wed, 8 May 2013 23:17:17 +0200

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:b8c529ac-c2ff-4f88-854b-ad52b8647d6a@w15g2000vb
n.googlegroups.com...

.Nagle okazało się że wyje alarm, a ja jestem lotnikiem i pakujemy się
do samolotu walczyć z niemcami, tak dedukowałem bo przy wyciu silników
i alarmu nic nie słyszałem, bałagan był jednak straszny i gdy my
młodzi kadeci usadowiliśmy się w samolocie, okazało się że nie ma
pilota, który leżał w trupa pijany na pasie lotniska, gdzie kilka bab
wyło z jakieś pobliskiej wiochy coś o zamordowanym polskim lotniku
przez zbrodniarzy niemieckich na środku lotniska.
Paru cwanych chłopaków przywlekło martwego zdaniem bab, a pijanego
naszym zdaniem pilota i ocuciło.
Facet po ocucieniu już był legendą i polecieliśmy.
Tak lecimy i ma być jakiś zrzut i ktoś dźwi otworzył i wyskoczył z
samolotu w ramach- będzie desantował pierwszy. Jak się okazało nie ma
spadochronów w samolocie i nasz pierwszy desantowiec zabił jakąś krowę
chłopu na którą spadła.
Nie wiadomo skąd ale w samolocie były poduszki i niektórzy na
poduszkę próbowali skakać lub rozrywali ubranie, nawet skarpetki i
pędy powietrza w to łapli...i zrozumiałem że to koniec .

Ale aby nie skakać dojrzałem ogromny karabin manszynowy i stwierdziłem
że zrobię osłonę ogniową skoczkom. Zacząłem strzelać, a kumpel podawał
amunicję, ku memu zdziwieniu strzelałem z marchewek, więc zły jak osa
odwracam się do kumpla, który podawał mi warzywa i się pytam czy ty
zgłupiałeś?.....uśmiechnął się tylko beztrosko i podał mi kapustę i
tak wojowaliśmi.
Myślę że te sny brały się z nadmiaru pompatyczności naszej historii,
gdzie podświadomość wyczuwała fałsz takiej deklaracji historycznej.

Glob- to dokładnie freudowski sen, typowy. Powaga. Czekacie na symbolicznego
ojca, który jest pijany. Bez niego nie doznacie inicjacji seksualnej- ma was
przecież zaprowadzić do burdelu. Innym twoim rówiesnikom bardzo zależalo-
wiec go ocucili, i teraz idziecie do burdelu. Jesteś jednak bardzo bierny:
twoi koledzy "desantują"- przecież to ewidentny obraz kopulacji. Ty jednak
boisz się- przeraża cię brak spadochronów (prezerwatyw). Dorwałeś karabin i
zacząłeś strzelać z marchewek- takie daremne "strzały" to przecież nic
innego, jak samogwałt. Kolega podał ci ze śmiechem kapustę- symbol
waginalny- coś w rodzaju zastępczej waginy.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron