Jaja jak orbita ziemi: matura z j.pol do powtorki dla wszystkich 300tys uczniow!

1. Data: 2013-05-09 09:20:56

Temat: Jaja jak orbita ziemi: matura z j.pol do powtorki dla wszystkich 300tys uczniow!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Centralna Komisja Egzaminacyjna zgubiła klucz z odpowiedziami. Jest nie do
odtworzenia.

W tym roku maturzystów czeka dodatkowy stres. Jak dowiaduje się ASZdziennik,
300 tys. uczniów musi do egzaminu z języka polskiego podejść jeszcze raz.

- Z przyczyn jeszcze niewyjaśnionych nie dysponujemy już kluczem z
odpowiedziami z języka polskiego. Nauczyciele nie mają więc podstawy do
oceny poszczególnych prac. Sprawa została zgłoszona na policję - czytamy na
stronie Centralnej Komisji Egzaminacyjnej.

Co gorsza, jak się dowiadujemy, CKE nie jest w stanie odtworzyć
odpowiedzi. - Nikt ich nie przeczytał. Arkusz był jeszcze zakodowany -
ujawnia nasz informator.

Ministerstwo powołało już specjalny zespół, który w trybie pilnym przygotuje
nowy zestaw pytań. MEN twierdzi, że powinien być gotowy we wrześniu.

http://tiny.pl/h8k1t

2. Data: 2013-05-09 13:37:38

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-09 09:20, obywatel m...@g...com uprzejmie donosi:
> [...]
> 300 tys. uczniów musi do egzaminu z języka polskiego podejść jeszcze raz.

Niektórzy, jak widać, jednak się przejęli.

3. Data: 2013-05-09 14:58:14

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-05-09 09:20, obywatel m...@g...com uprzejmie donosi:

> Niektórzy, jak widać, jednak się przejęli.
a którzy to ci niektórzy ?
z centrlanej komisji z grona czy o sobie piszesz ?
:)))))

4. Data: 2013-05-09 15:49:23

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-09 14:58, obywatel kali uprzejmie donosi:

>>> 300 tys. uczniów musi do egzaminu z języka polskiego podejść jeszcze

> a którzy to ci niektórzy ?
> z centrlanej komisji z grona czy o sobie piszesz ?
> :)))))

Zlinkowani wcześniej.
nawias nawias

5. Data: 2013-05-09 16:19:09

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-05-09 14:58, obywatel kali uprzejmie donosi:

> Zlinkowani wcześniej.
> nawias nawias

ale jakby przejęli sie matematyką
( a pewnie też by tak było)
to mielibyśmy dowód na skuteczność
nowych metod nauczania :)))))
polski daje tylko sugestie, że tak jest :))))

6. Data: 2013-05-09 16:49:30

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-09 16:19, obywatel kali uprzejmie donosi:

> ale jakby przejęli sie matematyką
> ( a pewnie też by tak było)
> to mielibyśmy dowód na skuteczność
> nowych metod nauczania :)))))
> polski daje tylko sugestie, że tak jest :))))

Tak tak, a w obu przypadkach umiejętność czytania jest nieodzowna.

7. Data: 2013-05-09 16:58:37

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-05-09 16:19, obywatel kali uprzejmie donosi:

> Tak tak, a w obu przypadkach umiejętność czytania jest nieodzowna.

Mogę Ci podać przykład geniusza matematycznego- analfabety...chociaż dziś
pewno maturę by oblał.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

8. Data: 2013-05-09 17:01:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Mogę Ci podać przykład geniusza matematycznego- analfabety...chociaż dziś
> pewno maturę by oblał.

Nieptrzebna reklama. Mysle, ze nikt nie watpi, ze potrafisz podawac dowolne
przyklady.

9. Data: 2013-05-09 17:24:10

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-05-09 16:19, obywatel kali uprzejmie donosi:
>
> Tak tak, a w obu przypadkach umiejętność czytania jest nieodzowna.

no więc - zdania są podzielone
bywam perzekonywany - że czytanie (np. lektur) jest
niewskazane i wręcz niebzpieczne.
Wystarczy - posłuchać - jaka odpowiedź
jest prawidłowa - i pod żadnym pozorem
nie usiłowac rozumieć dlaczego.
Posiadanie własnego zdania lub opinii
- co może miec miejsce po nieopatrznym przeczytaniu -
świadczy o niedorozwoju i graniczy z anarchią :)))
Podobna sytuacja w matematyce
będzie ukoronowaniem procesu
rozwoju szkolnictwa :)))))

ps.
<< 2 * 2 = 4 za dokładnie >>

10. Data: 2013-05-09 17:24:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 May 2013 17:01:45 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Nieptrzebna reklama. Mysle, ze nikt nie watpi, ze potrafisz podawac dowolne
> przyklady.

Myślisz ze nikt nie wątpi zamiast po prostu nie wątpić?
--
XL

Pracodawco-ucz sie od mistrzow...
Upupieni po Michalkiewiczowsku