Intensyfikacja frustrum

21. Data: 2013-05-13 21:47:26

Temat: Re: Intensyfikacja frustrum
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 13 maja 2013 16:22:28 UTC+2 użytkownik LaL napisał:
> On 13 Maj, 10:37, m...@g...com wrote:
>
> W otoczeniu moim ludzie non stop
> powtarzają

jakrzes wlazl miedzy wrony...

22. Data: 2013-05-13 22:51:00

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Maj, 21:47, m...@g...com wrote:

> jakrzes wlazl miedzy wrony...

Niestety ale ciągły ekschibicjonizm mający wyrażać się w ciągłym laniu
na społeczeństwo nienawiści przez katoli , będąc tak niemoralny , bo
nienawiść jest niemoralna powoduje że ludzie dostają alergii i nie
jest to dziwne.

23. Data: 2013-05-17 18:58:52

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 13 maja 2013 22:51:00 UTC+2 użytkownik LaL napisał:

> [...]
>
> na społeczeństwo nienawiści przez katoli , będąc tak niemoralny , bo
>
> nienawiść jest niemoralna powoduje że ludzie dostają alergii i nie

katolom wiec tez się nie dziwisz czy jednak? ;P

24. Data: 2013-05-17 21:31:05

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 18:58, m...@g...com wrote:

> katolom wiec tez się nie dziwisz czy jednak? ;P
Katol to chory pierdolec z nienawiści a ludzie mają prawo przed takimi
się bronić jak to non stop chce innym skakać po głowach i zdziwiony
dlaczego go nie tolerują.

25. Data: 2013-05-18 22:13:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 17 maja 2013 21:31:05 UTC+2 użytkownik outside napisał:

> Katol to chory pierdolec z nienawiści a ludzie mają prawo przed takimi
>
> się bronić jak to non stop chce innym skakać po głowach i zdziwiony
>
> dlaczego go nie tolerują.

jak ten (wg ciebie to pewno był katol):
http://www.sfora.pl/Samobojca-wyskoczyl-z-7-pietra-S
padl-na-warszawianke-a55742
Tylko jak się przed takimi obronić? Siatki wszędzie rozwieszać!

Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D
"Przyszkoleni do jedzenia."
W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki
Jaja jak orbita ziemi: matura z j.pol do powtorki dla wszystkich 300tys uczniow!
Pracodawco-ucz sie od mistrzow...