Tradycyjna rodzina

1. Data: 2013-05-09 18:46:48

Temat: Tradycyjna rodzina
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,13
872671,Koszmar_porwanych_kobiet_z_Ohio__Byly_bite__g
walcone.html

2. Data: 2013-05-09 22:56:27

Temat: Re: Tradycyjna rodzina
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 18:46, LaL <r...@g...com> wrote:
> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,13
872671,Koszmar_po...

Patrzcie o co walczy kościół, o Fritzolandie, kobieta w domu,
zniewolona do czynności domowych to jej świat i jak nie ma nic do
powiedzenia bo jest przedmiotem, ma służyć mężczyźnie. Dobrze Jelinek
odkryła że Fritz to osobowość katolicka, bo sami popatrzcie na to w
Usa, wszystkie katolicke postulaty tradycyjnej rodziny zrealizował.

3. Data: 2013-05-10 09:06:53

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-09 22:56, LaL pisze:
> [...]
> odkryła że Fritz to osobowość katolicka, bo sami popatrzcie na to w
> Usa, wszystkie katolicke postulaty tradycyjnej rodziny zrealizował.

Czy Ty aby tym babkom nie oddajesz tzw. niedźwiedziej przysługi? Od
samego początku ludzkości dość jasno były zdefiniowane rodzaje zajęć
jakie miały wykonywać osoby z racji posiadanej płci. I było w tym cos
złego? Ty jak widzę chcesz je zapędzić do wyrębu lasu, czy do
fedrowanie na przodku w kopalni, ale może trzeba by było je same zapytać
o zdanie?

4. Data: 2013-05-10 11:15:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 May 2013 09:06:53 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> złego? Ty jak widzę chcesz je zapędzić do wyrębu lasu, czy do
> fedrowanie na przodku w kopalni, ale może trzeba by było je same zapytać

Nie zapędzaj się z tym zapędzaniem - żeby kogoś do czegoś zapędzić, to ten
ktoś musi się wpierw dać zapędzić :-D
--
XL

5. Data: 2013-05-10 16:10:34

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 09:06, Trybun <Y...@y...com> wrote:

13872671,Koszmar_po...

> Czy Ty aby tym babkom nie oddajesz tzw. nied wiedziej przys ugi? Od
> samego pocz tku ludzko ci do jasno by y zdefiniowane rodzaje zaj
> jakie mia y wykonywa osoby z racji posiadanej p ci. I by o w tym cos
> z ego?  Ty jak widz chcesz je zap dzi do wyr bu lasu, czy do
> fedrowanie na przodku w kopalni, ale mo e trzeba by by o je same zapyta
> o zdanie?

To zabierz kobietom prawo jazdy jak ty wiesz gdzie jest kobiet
miejsce, kurwa drugi Stalin się znalazł, ale to jest objaw strach
pryków w polsce, im więcej brykania na innych stalinami i hitlerami
tym podobno czysta natura, bo moja dupa tak chce.

6. Data: 2013-05-12 09:20:06

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-10 16:10, LaL pisze:

> [...]
> pryków w polsce, im więcej brykania na innych stalinami i hitlerami
> tym podobno czysta natura, bo moja dupa tak chce.

Tzw prawo jazdy to wymyślił jakiś kompletny, biurokratyczny idiota, i
jeżeli ode mnie to by zależało to w trybie natychmiastowym zniósłbym
obowiązek jego posiadania.

7. Data: 2013-05-12 09:21:07

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-10 11:15, Ikselka pisze:

> Nie zapędzaj się z tym zapędzaniem - żeby kogoś do czegoś zapędzić, to ten
> ktoś musi się wpierw dać zapędzić :-D

Myślisz że kobiety już sa na tyle silne że mogą coś zacząć narzucać
facetom? Że faceci mogą to jest oczywiste, ale chyba jeszcze nie te
czasy żeby to kobiety mogły rozdawać karty.

8. Data: 2013-05-12 11:20:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 May 2013 09:20:06 +0200, Trybun napisał(a):

> Tzw prawo jazdy to wymyślił jakiś kompletny, biurokratyczny idiota, i
> jeżeli ode mnie to by zależało to w trybie natychmiastowym zniósłbym
> obowiązek jego posiadania.

Dlatego to nie zalezy od Ciebie. Przecież te wszystkie "obowiązki
posiadania" służą obowiazkowi płacenia, niczemu innemu :-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

9. Data: 2013-05-12 11:22:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 May 2013 09:21:07 +0200, Trybun napisał(a):

> Myślisz że kobiety już sa na tyle silne że mogą coś zacząć narzucać
> facetom? Że faceci mogą to jest oczywiste, ale chyba jeszcze nie te
> czasy żeby to kobiety mogły rozdawać karty.

Nie o tym piszę. Gdzie TY w mojej wypowiedzi wyczytałeś chęć rozdawania
kart - zaiste nie wiem. Pisałam wyraźnie o NIEPPODDAWANIU się - to jeszcze
nie jest przejęcie kart.

10. Data: 2013-05-13 08:39:41

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Tzw prawo jazdy to wymyślił jakiś kompletny, biurokratyczny idiota, i
> jeżeli ode mnie to by zależało to w trybie natychmiastowym zniósłbym

Tak, tak - jako, ze nieukowi wszystko ciezko przychodzi.

> obowiązek jego posiadania.

Nie ma takiego obowiazki, medrcze.

Intensyfikacja frustrum
Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D
"Przyszkoleni do jedzenia."
W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki
Jaja jak orbita ziemi: matura z j.pol do powtorki dla wszystkich 300tys uczniow!