Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.

1. Data: 2013-05-14 03:40:59

Temat: Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=tbx8qRg6tPE&feature=y
outube_gdata_player

2. Data: 2013-05-14 06:27:09

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 03:40, LaL <r...@g...com> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=tbx8qRg6tPE&feature=y
outube_gdata_player

No po prostu genialne.....

https://www.youtube.com/watch?v=4BCkfupwK-s&feature=
youtube_gdata_player

3. Data: 2013-05-14 06:51:51

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 maja 2013 06:27:09 UTC+2 użytkownik LaL napisał:

outube_gdata_player

> No po prostu genialne.....
>

> https://www.youtube.com/watch?v=4BCkfupwK-s&feature=
youtube_gdata_player

i jeszcze troche plastikowej muzy:
Enigma The Return To Innocence
http://www.youtube.com/watch?v=aMkYzMPTKa8

genialne to jest:
Nils Petter Molvaer - Jazz a Vienne 2005
http://www.youtube.com/watch?v=vqEDXbdh-T0

bez kompow i na zywo, muze robia muzycy a nie inz. dzwieku

albo:
Nils Petter Molvaer - Khmer, Fraktale - Robert Bachmann
http://www.youtube.com/watch?v=2P9j_Fk9Y6I

4. Data: 2013-05-14 07:26:41

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 06:51, k...@g...pl wrote:

> [...]
>
> bez kompow i na zywo, muze robia muzycy a nie inz. dzwieku
>
> albo:
> Nils Petter Molvaer - Khmer, Fraktale - Robert

Pojebało ciebie jaka enigma?
Co ty za śmiecie wrzucasz, reszta jest tylko na komputer ,ale pewnie
znowu jakieś gluty.
Muzyka elektroniczna, jak Kraftwerk, czy Tangerine Dreams-tylko że to
jest znane, a mnie chodzi o wielkich mało znanych, Johna Foxx to ktoś
oblatany skojarzy z Ultravox. A ten mi enigmę wrzuca, ty masz słych
czy nie masz.?

5. Data: 2013-05-14 07:37:04

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 07:26, LaL <r...@g...com> wrote:

> [...]
> jest znane, a mnie chodzi o wielkich mało znanych, Johna Foxx to ktoś
> oblatany skojarzy z Ultravox. A ten mi enigmę wrzuca, ty masz słych

Po pierwsze, Oni to grają a w enigmach i innych bzdurach gra komputer,
tak jak Jean-Michel Jarre gra utwory, a nie jakieś tiukanie kompa. To
odrazu słychać kto gra ludzie czy komputer.

6. Data: 2013-05-14 07:50:48

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 07:37, LaL <r...@g...com> wrote:

> [...]
> tak jak Jean-Michel Jarre gra utwory, a nie jakieś tiukanie kompa. To
> odrazu słychać kto gra ludzie czy komputer.

http://www.youtube.com/watch?v=YxOCdRdYzZw&feature=y
outube_gdata_player

7. Data: 2013-05-14 07:57:54

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 maja 2013 07:26:41 UTC+2 użytkownik LaL napisał:

> [...]
>
> jest znane, a mnie chodzi o wielkich mało znanych, Johna Foxx to ktoś
>
> oblatany skojarzy z Ultravox. A ten mi enigmę wrzuca, ty masz słych

proponuje czytac ze zrozumieniem intencji autora - to po pierwsze. bo czym sie rozni
CHROMATICS od Enigmy - ten sam plasitik! a po drugie, pozostale linki odnosza sie do
dobrej czynionej na zywo muzy. Kraftwerk, Tangerine Dreams to raczej sa grzechy mojej
mlodosci. Ultravox moze byc, szczegolnie Vienna. wsluchaj sie w zapodane linki!

tu to co misie lubia najbardziej. posluchaj najpierw zanim zaczniesz wypisywac
glupoty. to nie sa GULGOTY z kompa! zwracam uwage ze muzyca graja na zywo

Nils Petter Molvaer Kulturetage *live Oldenburg 2012
http://www.youtube.com/watch?v=am0cXgFEgwU

albo:

Nik Bärtsch's Ronin Live at Jazzfestival Berlin 06 (2/3)
http://www.youtube.com/watch?v=jwFqjV3u5O8

8. Data: 2013-05-14 08:01:29

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 maja 2013 07:50:48 UTC+2 użytkownik LaL napisał:

2005http://www.youtube.com/watch?v=vqEDXbdh-T0

Bachmannhttp://www.youtube.com/watch?v=2P9j_Fk9Y6I

> http://www.youtube.com/watch?v=YxOCdRdYzZw&feature=y
outube_gdata_player

LIPA! to samo przetworzone komputerowo "G". tanie klimaciki dla sisiumajtek

9. Data: 2013-05-14 08:07:41

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 08:01, k...@g...pl wrote:

2005http://www.youtube.com/watch?v=vqEDXbdh-T0

Bachmannhttp://www.youtube.com/watch?v=2P9j_Fk9Y6I

youtube_gdata_player

> LIPA! to samo przetworzone komputerowo "G". tanie klimaciki dla sisiumajtek

Widać jaki masz słuch dlatego gówien od dobrej muzy nieodróżniasz
Brian eno to producent U2

https://www.youtube.com/watch?v=ux00kYxzP1c&feature=
youtube_gdata_player

10. Data: 2013-05-14 08:15:04

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 08:07, LaL <r...@g...com> wrote:

> [...]
youtube_gdata_player

> Widać jaki masz słuch dlatego gówien od dobrej muzy nieodróżniasz

https://www.youtube.com/watch?v=D33Y1ZlCacQ&feature=
youtube_gdata_player

Wtopy Bronia.
Chiron i jego ojcowie
POmpa.
Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender