Angelina bez.

191. Data: 2013-05-16 11:25:30

Temat: Re: Angelina bez.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:kn288t$t3o$1@node2.news.atman.pl...

> Ależ oczywiście- będzie wszystko.

Uff. Dzieki. Kiedy wyjdzie drukiem?

192. Data: 2013-05-16 11:29:26

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Uff. Dzieki. Kiedy wyjdzie drukiem?

Ty się lepiej spytaj, czy Cię będzie stać na zakup
:D

serdecznie pozdrawiam

Chiron

193. Data: 2013-05-16 11:39:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty się lepiej spytaj, czy Cię będzie stać na zakup
> :D

Bez obaw. To kiedy?

194. Data: 2013-05-16 11:56:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Bez obaw.
Trochę się obawiam
:D

serdecznie pozdrawiam

Chiron

195. Data: 2013-05-16 12:01:30

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 08:10:34 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Podziel sie ta wiedza, bo z belkotu ikseli wynika, ze jednak za to.

Ikselka napisała o tym w którymś poście do mnie.

M.

196. Data: 2013-05-16 12:02:11

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 08:09:50 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> piszecie to samo

Nie.

> ino albo ktores ironizyje, albo nie umiecie sciezki
> podejscia uzgodnic

Pozdrawiam,
M.

197. Data: 2013-05-16 12:04:36

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 11:56:31 +0200, Chiron napisał(a):

> Trochę się obawiam
> :D

To dlaczego się śmiejesz? Ze strachu? :)

M.

198. Data: 2013-05-16 12:10:01

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> To dlaczego się śmiejesz? Ze strachu? :)

No patrzcie- już rozgadała, ale plotkara, no
:-))

serdecznie pozdrawiam

Chiron

199. Data: 2013-05-16 12:16:36

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 12:10:01 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> No patrzcie- już rozgadała, ale plotkara, no
> :-))

I tak by wyszło. W praniu :)

M.

200. Data: 2013-05-16 12:28:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ikselka napisała o tym w którymś poście do mnie.

Aha.

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.